• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 12:50

Detail zákazky Z202016859

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 12:50

Základné údaje

Z202016859

OF-216244

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4885124

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predmety osobnej starostlivosti

toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky, čistiace prostriedky na riad, saponáty na umývanie riadu, mydlo, jednorazové utierky, papierové vreckovky, utierky, metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností, papierové uteráky na ruky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 33762000-9 - Papierové vreckovky
  • 33141118-0 - Utierky
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Metla s drevenou násadou
Funkcia
Predmet určený na zametanie prachových a ostatných plôch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Metla s drevenou násadou ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Drevená násada Štandardná dĺžka
- Dĺžka, materiál 600 mm, drevo
 2. Obrúsky, obrúsky 2 vrs.
Funkcia
Predmet určený na utieranie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky ks 1315
Wimex obrúsky 2 vrs. alebo ekvivalent kartón 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100 ks, 33x33cm farba biela
Kartón/10 ks balení/1 balenie/100ks obrúskov 2-vrstvé, dostupné
 3. Toaletný papier Harmonny profesional recyklovaný alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na odstraňovanie nečistôt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier Harmonny profesional recyklovaný alebo ekvivalent balenie 30000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Rozmer papiera je - šírka 90mm, Toaletný papier je dvojvrstvový, recyklovateľný, ECO produkt, 100% celulóza.
- priemer 190mm
- návin 117-130metrov
- farba biela
- balenie 6 ks
kvalita recyklovaný
 4. Hubka na riad
Funkcia
Predmet na čistenie nečistôt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hubka na riad balenie 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Balenie 10 ks
- Materiál Vrstva drôtenky a molitanu
- Farby Rôzne
 5. Bio enzy na riad, saponát na riad alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na čistenie nečistôt
Bio enzy na riad, saponát na riad alebo ekvivalent
saponát je ľahko biologicky rozložiteľný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bio enzy na riad, saponát na riad alebo ekvivalent ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 balenie 25 tabliet
Saponát na riad objem : hypoalergénny, s obsahom prírodných enzýmov, 500 ml
 6. Tekuté mydlo „TORK UNIVERZAL“ 5l alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na odstránenie nečistôt z rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekuté mydlo „TORK UNIVERZAL“ 5l alebo ekvivalent ks 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hypoalergénne, antibakteriálneAplykovaný systém HACCP,
Certifikát ECO, BIO detergentom
 7. Papierové utierky ZZ LUX Ecolabel alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet na osušenie mokrých a znečistených rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky ZZ LUX Ecolabel alebo ekvivalent balenie 720
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papierové utierky ZZ lUX sú skladané v štandartnej kvalite. Utierky sú dvojvrstvové, v balení je 5000kusov.
 8. Tablety do umývačky 5 v 1, 25 tabliet ECOLABEL alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet slúži na umývanie nečistôt z riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tablety do umývačky 5 v 1, 25 tabliet ECOLABEL alebo ekvivalent balenie 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Na 25 mývaní - obsahuje aj leštidlo. S citrusovou vôňou, leštidlom, biologicky rozložiteľným a vo vode rozpustným obalom, ochranou na sklá, vynikajúcim čistiacim výkonom. Vhodný aj pre septiky a ČOV. Výrobok dostal certifikát Ecolabel - spĺňa najvyššie enviromentálne štandardy. Certifikát Vegan - výrobok neobsahuje žiadne živočíšne zložky, nebol testovaný na zvieratách
 9. Univerzálna utierka Vileda style alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na čistenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Univerzálna utierka Vileda style alebo ekvivalent balenie 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- balenie 3 ks
100% bavlnené utierky 3 kusy, výborná savosť
 10. WC kefa
Funkcia
Predmet na WC
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WC kefa, plast sada ks 30
 11. Utierka na riad
Funkcia
Predmet na utieranie riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Utierka na riad set 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- materiál bavlna
- farba zelená
balenie 3 ks
 12. Kozmetické utierky KATRIN PLUS Facial alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet na Facial
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kozmetické utierky KATRIN PLUS Facial alebo ekvivalent balenie 68
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- balenie 100 ks
- belosť Super biele
2 vrstvové, 100% celulóza, recyklovatelné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
1.1 Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
1.2 Dodávateľ bude vykonávať predmet plnenia na základe požiadaviek odoslaných objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hodín na el. adresu kontaktnej osobe objednávateľa formou odpovede na požiadavku.
1.3 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie:
1.3.1 Zoznam produktov s uvedením názvu produktu s jeho jednoznačnými identifikátormi (hodnoty/charakteristiky, technické parametre), ktoré musia byť v súlade s požadovanými vlastnosťami a názvu výrobcu.
1.3.2 Položkový rozpočet, v ktorom rozpíše cenu celkom, pričom uvedie jednotkové ceny v eur v členení bez DPH a s DPH podľa technickej špecifikácie, pričom v cene predmetu plnenia budú zahrnuté náklady na dopravu a služby s tým spojené.
1.3.3 Kópiu dokladu o skutočnosti, že dodáva produkty uvedené v položke č. 3, č. 6, že sú bio produkty a spĺňajú certifikát environmentálnej značky EÚ alebo certifikát environmentálneho označovania vydaný členskou krajinou EÚ alebo technická dokumentácia výrobcu alebo protokol o skúške od akreditovanej inštitúcie, predložiť kartu bezpečnostných údajov, certifikát ECO, BIO alebo ekvivalent.
1.3.4 Kontaktnú osobu s uvedením kontaktných údajov (meno, priezvisko, telefón, e-mail)
1.4 Dodávaný tovar musí byť nový, bez vád s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
1.5 Konkrétne produkty sú uvedené ako príklad kvality. objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať produkt rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti uvedené v technických vlastnostiach špecifikácie položky č. 1 až č. 12 predmetu zákazky.
1.6 Dodávateľ je povinný začať s plnením požiadaviek najneskôr do 24 hodín odo dňa potvrdenia požiadavky podľa bodu1.2. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa.
II. CENA
2.1. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky ( ako napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania a iné).
2.2. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
2.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
III. FAKTURÁCIA
3.1. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa.
3.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
3.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
3.5 Splatnosť faktúry za riadne dodaný tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
3.7 Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky. Objednávateľ túto oznámi dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy.
IV. PORUŠENIE ZMLUVY
4.1 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode III. Fakturácia.
4.1.1 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté.
4.1.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu plnenia vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ.
4.4 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V. ĎALŚIE USTANOVENIA
5.1 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálnych Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
5.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou Špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
5.3 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

26.07.2021 23:59

1,00 projekt

21 451,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2020 08:57

24.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 651
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.07.2020 11:59 - Vstupná ponuka 21 451,19 € Cena s DPH
24.07.2020 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 21 451,19 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS