00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Mobilné lisovacie kontajnery hákové
odpad, kontajnery, lisovanie
Tovar, Služba
1. Mobilný tlačný lisovací kontajner hákový veľkosti 8-11 m3
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontajnery budú využívané na triedený separovaný odpad, ktorý bude zberaný pre ďalšiu recykláciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 6 | ||
ložný objem | m3 | 8 | 11 | |
dĺžka | mm | 4600 | 4800 | |
šírka | mm | 1900 | 2000 | |
výška | mm | 2400 | ||
Výška vhadzovania odpadu | mm | 1400 | ||
Hmotnosť | kg | 3.200 | ||
Predný ( nakladací) hák / výška , viď norma DIN 30 722 | mm | 1.570 | ||
Istenie typu C | A | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Modulárne prevedenie lisovacieho kontajnera | zberová ( ložná ) časť a elektromotor ako jeden celok, t.j. kontajner je skonštruovaný v jednom celku z dôvodu jeho mobility |
farba | RAL 1028 |
Lisovací cyklus | nastaviteľný tlak lisovania a dĺžka lisovacieho cyklu |
Hákové naberanie | Hák vpredu a zadné valce |
Elektrická prípojka | 400 V, 50 Hz |
Stierač dna lisu | áno |
Príklop zásobníkovej časti | ÁNO; na teleskopických vzperách |
Hlásenie plnosti | ÁNO: min. pri ¾ plnosti a 100% plnosti |
Prípojný gumový kábel | ÁNO; min. 5 m dĺžka |
Otváranie | zadné výklopné dvere |
2. Servisná prehliadka
|
|
---|---|
Funkcia |
výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisná prehliadka | Servisná prehliadka | 6 |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať kupujúcemu Tovar, v kvalite zodpovedajúcej platným predpisom a technickým normám z tejto oblasti. Lehota dodania Tovaru je dva (2) mesiace odo dňa účinnosti zmluvy. |
Záručná doba na predmet zmluvy ako celok je 24 mesiacov, ak dodávateľ alebo výrobca neudáva dlhšiu záručnú dobu. Záručná lehota začína plynúť momentom protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
Dodávateľ prehlasuje, že Tovar podľa tejto zmluvy nie je zaťažený žiadnymi právnymi, ani inými vadami. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektro dokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1. |
Objednávateľ je povinný písomne oznámiť vady na dodanom Tovare počas celej záručnej doby bez zbytočného odkladu od zistenia týchto vád. Počas záručnej doby je Dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku vady do jedného (1) týždňa počas pracovných dní od nahlásenia vady Objednávateľom. Zmluvné strany súhlasia, že za písomné oznámenie vady sa pokladá aj elektronická forma oznámenia. |
Dodávateľ je povinný dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektrodokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1. |
Servisné prehliadky budú vykonávané v mieste plnenia, prípadne na mieste určenom objednávateľom v rámci Bratislavy, v intervale predpísanom výrobcom pre predmet zmluvy. Servisné prehliadky na každé zariadenie tvoriace predmet zmluvy zahŕňajú úkony určené výrobcom v rámci pravidelného servisu. Servisná prehliadka Tovaru zahŕňa najmä, ale nie výlučne, výmenu oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej dodávateľom (výrobcom), vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov. |
Servisná prehliadka bude vykonaná jeden krát pre každý kontajner (MLK) s tým, že objednávka na servisnú prehliadku bude vystavená minimálne pre tri 3 (MLK) súčasne za účelom zníženia dopravných nákladov. |
Dodávateľ odstráni vadu na mieste, pokiaľ je možné odstrániť ju okamžite na mieste. V prípade, ak je možné odstrániť vadu na mieste, ale ide o vadu, na ktorú sa nevzťahuje záručná doba, musí byť Objednávateľ vopred oboznámený s celkovou cenou odstránenia vady na základe na mieste vypracovanej na cenovej ponuky. Po odsúhlasení cenovej ponuky je možné vykonať odstránenie vady, ktorá nebola uznaná v rámci reklamácie a následne musí Objednávateľ písomne zdôvodniť odmietnutie odstránenia vady v záručnej dobe. |
Dodávateľ je oprávnený odmietnuť odstránenie vady v rámci reklamácie iba v prípade úmyselného poškodenia Tovaru alebo v prípade neodbornej manipulácie Objednávateľa alebo tretej strany. |
V prípade vady, ktorú Dodávateľ nemôže odstrániť na mieste počas obhliadky, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky písomne upresniť dobu odstránenia vady. V prípade, že sa jedná o vadu, ktorú Dodávateľ odmietne uznať, je povinný do troch (3) pracovných dní od obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie odstránenia vady v záručnej dobe, zaslať cenovú ponuku/kalkuláciu na odstránenie vady a časovo vymedziť dobu odstránenia. |
Doba na odstránenie vady je do siedmich (7) pracovných dní od vykonania obhliadky, ak sa Dodávateľ a Objednávateľ nedohodnú inak. V prípade odstránenia vady v záručnej dobe si Dodávateľ neúčtuje žiadne náklady spojené s odstránením vady. V rámci neuznanej reklamácie, alebo pozáručného servisu sú náklady spojené s odstránením vád súčasťou cenovej ponuky. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne užívať. |
Po skončení záručnej doby na predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje postupovať pri servise v lehotách uvedených v tejto zmluve vzťahujúcich sa na odstránenie závad. |
Cena za opravy v rámci pozáručného servisu bude účtovaná na základe aktuálneho cenníka Dodávateľa a bude predmetom samostatnej cenovej ponuky, ktorá bude posúdená Objednávateľom. |
Lehota dodania Tovaru je dva (2) mesiace odo dňa účinnosti zmluvy. |
V cene Tovaru je zahrnutá inštruktáž, montáž, a všetky náklady a výdavky súvisiace s úplným dodaním predmetu zmluvy Objednávateľovi na miesto plnenia alebo iné miesto v rámci Bratislavy, ktoré určí Objednávateľ, vrátane dopravných nákladov a nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zmluvy. V cene servisnej prehliadky je zahrnuté najmä, ale nie výlučne výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov. |
Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
6,00 ks
67 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2020 08:32
28.07.2020 08:57
28.07.2020 09:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2020 09:21 - Vstupná ponuka | 67 500,00 | € | Cena bez DPH |
21.07.2020 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: