00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
46920765
UNIKOV NITRA, s.r.o.
Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK
Mobilné lisovacie kontajnery hákové
odpad, kontajnery, lisovanie
Tovar, Služba
|
1. Mobilný tlačný lisovací kontajner hákový veľkosti 8-11 m3
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontajnery budú využívané na triedený separovaný odpad, ktorý bude zberaný pre ďalšiu recykláciu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 6 | ||
| ložný objem | m3 | 8 | 11 | |
| dĺžka | mm | 4600 | 4800 | |
| šírka | mm | 1900 | 2000 | |
| výška | mm | 2400 | ||
| Výška vhadzovania odpadu | mm | 1400 | ||
| Hmotnosť | kg | 3.200 | ||
| Predný ( nakladací) hák / výška , viď norma DIN 30 722 | mm | 1.570 | ||
| Istenie typu C | A | 16 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Modulárne prevedenie lisovacieho kontajnera | zberová ( ložná ) časť a elektromotor ako jeden celok, t.j. kontajner je skonštruovaný v jednom celku z dôvodu jeho mobility |
| farba | RAL 1028 |
| Lisovací cyklus | nastaviteľný tlak lisovania a dĺžka lisovacieho cyklu |
| Hákové naberanie | Hák vpredu a zadné valce |
| Elektrická prípojka | 400 V, 50 Hz |
| Stierač dna lisu | áno |
| Príklop zásobníkovej časti | ÁNO; na teleskopických vzperách |
| Hlásenie plnosti | ÁNO: min. pri ¾ plnosti a 100% plnosti |
| Prípojný gumový kábel | ÁNO; min. 5 m dĺžka |
| Otváranie | zadné výklopné dvere |
|
2. Servisná prehliadka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Servisná prehliadka | Servisná prehliadka | 6 |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať kupujúcemu Tovar, v kvalite zodpovedajúcej platným predpisom a technickým normám z tejto oblasti. Lehota dodania Tovaru je dva (2) mesiace odo dňa účinnosti zmluvy. |
| Záručná doba na predmet zmluvy ako celok je 24 mesiacov, ak dodávateľ alebo výrobca neudáva dlhšiu záručnú dobu. Záručná lehota začína plynúť momentom protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy. |
| Dodávateľ prehlasuje, že Tovar podľa tejto zmluvy nie je zaťažený žiadnymi právnymi, ani inými vadami. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektro dokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1. |
| Objednávateľ je povinný písomne oznámiť vady na dodanom Tovare počas celej záručnej doby bez zbytočného odkladu od zistenia týchto vád. Počas záručnej doby je Dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku vady do jedného (1) týždňa počas pracovných dní od nahlásenia vady Objednávateľom. Zmluvné strany súhlasia, že za písomné oznámenie vady sa pokladá aj elektronická forma oznámenia. |
| Dodávateľ je povinný dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektrodokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1. |
| Servisné prehliadky budú vykonávané v mieste plnenia, prípadne na mieste určenom objednávateľom v rámci Bratislavy, v intervale predpísanom výrobcom pre predmet zmluvy. Servisné prehliadky na každé zariadenie tvoriace predmet zmluvy zahŕňajú úkony určené výrobcom v rámci pravidelného servisu. Servisná prehliadka Tovaru zahŕňa najmä, ale nie výlučne, výmenu oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej dodávateľom (výrobcom), vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov. |
| Servisná prehliadka bude vykonaná jeden krát pre každý kontajner (MLK) s tým, že objednávka na servisnú prehliadku bude vystavená minimálne pre tri 3 (MLK) súčasne za účelom zníženia dopravných nákladov. |
| Dodávateľ odstráni vadu na mieste, pokiaľ je možné odstrániť ju okamžite na mieste. V prípade, ak je možné odstrániť vadu na mieste, ale ide o vadu, na ktorú sa nevzťahuje záručná doba, musí byť Objednávateľ vopred oboznámený s celkovou cenou odstránenia vady na základe na mieste vypracovanej na cenovej ponuky. Po odsúhlasení cenovej ponuky je možné vykonať odstránenie vady, ktorá nebola uznaná v rámci reklamácie a následne musí Objednávateľ písomne zdôvodniť odmietnutie odstránenia vady v záručnej dobe. |
| Dodávateľ je oprávnený odmietnuť odstránenie vady v rámci reklamácie iba v prípade úmyselného poškodenia Tovaru alebo v prípade neodbornej manipulácie Objednávateľa alebo tretej strany. |
| V prípade vady, ktorú Dodávateľ nemôže odstrániť na mieste počas obhliadky, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky písomne upresniť dobu odstránenia vady. V prípade, že sa jedná o vadu, ktorú Dodávateľ odmietne uznať, je povinný do troch (3) pracovných dní od obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie odstránenia vady v záručnej dobe, zaslať cenovú ponuku/kalkuláciu na odstránenie vady a časovo vymedziť dobu odstránenia. |
| Doba na odstránenie vady je do siedmich (7) pracovných dní od vykonania obhliadky, ak sa Dodávateľ a Objednávateľ nedohodnú inak. V prípade odstránenia vady v záručnej dobe si Dodávateľ neúčtuje žiadne náklady spojené s odstránením vady. V rámci neuznanej reklamácie, alebo pozáručného servisu sú náklady spojené s odstránením vád súčasťou cenovej ponuky. |
| Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne užívať. |
| Po skončení záručnej doby na predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje postupovať pri servise v lehotách uvedených v tejto zmluve vzťahujúcich sa na odstránenie závad. |
| Cena za opravy v rámci pozáručného servisu bude účtovaná na základe aktuálneho cenníka Dodávateľa a bude predmetom samostatnej cenovej ponuky, ktorá bude posúdená Objednávateľom. |
| Lehota dodania Tovaru je dva (2) mesiace odo dňa účinnosti zmluvy. |
| V cene Tovaru je zahrnutá inštruktáž, montáž, a všetky náklady a výdavky súvisiace s úplným dodaním predmetu zmluvy Objednávateľovi na miesto plnenia alebo iné miesto v rámci Bratislavy, ktoré určí Objednávateľ, vrátane dopravných nákladov a nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zmluvy. V cene servisnej prehliadky je zahrnuté najmä, ale nie výlučne výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov. |
Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
6,00 ks
67 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2020 08:32
28.07.2020 08:57
28.07.2020 09:12
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.07.2020 09:21 - Vstupná ponuka | 67 500,00 | € | Cena bez DPH |
| 21.07.2020 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 490,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: