• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 08:57
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 10:10

Detail zákazky Z202016856

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2020 08:57
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2020 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2020 10:10

Základné údaje

Z202016856

OF-217407

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4889570

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

46920765

UNIKOV NITRA, s.r.o.

Lehotská 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilné lisovacie kontajnery hákové

odpad, kontajnery, lisovanie

  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilný tlačný lisovací kontajner hákový veľkosti 8-11 m3
Funkcia
Kontajnery budú využívané na triedený separovaný odpad, ktorý bude zberaný pre ďalšiu recykláciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 6
ložný objem m3 8 11
dĺžka mm 4600 4800
šírka mm 1900 2000
výška mm 2400
Výška vhadzovania odpadu mm 1400
Hmotnosť kg 3.200
Predný ( nakladací) hák / výška , viď norma DIN 30 722 mm 1.570
Istenie typu C A 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Modulárne prevedenie lisovacieho kontajnera zberová ( ložná ) časť a elektromotor ako jeden celok, t.j. kontajner je skonštruovaný v jednom celku z dôvodu jeho mobility
farba RAL 1028
Lisovací cyklus nastaviteľný tlak lisovania a dĺžka lisovacieho cyklu
Hákové naberanie Hák vpredu a zadné valce
Elektrická prípojka 400 V, 50 Hz
Stierač dna lisu áno
Príklop zásobníkovej časti ÁNO; na teleskopických vzperách
Hlásenie plnosti ÁNO: min. pri ¾ plnosti a 100% plnosti
Prípojný gumový kábel ÁNO; min. 5 m dĺžka
Otváranie zadné výklopné dvere
 2. Servisná prehliadka
Funkcia
výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisná prehliadka Servisná prehliadka 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať kupujúcemu Tovar, v kvalite zodpovedajúcej platným predpisom a technickým normám z tejto oblasti. Lehota dodania Tovaru je dva (2) mesiace odo dňa účinnosti zmluvy.
Záručná doba na predmet zmluvy ako celok je 24 mesiacov, ak dodávateľ alebo výrobca neudáva dlhšiu záručnú dobu. Záručná lehota začína plynúť momentom protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy.
Dodávateľ prehlasuje, že Tovar podľa tejto zmluvy nie je zaťažený žiadnymi právnymi, ani inými vadami.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektro dokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1.
Objednávateľ je povinný písomne oznámiť vady na dodanom Tovare počas celej záručnej doby bez zbytočného odkladu od zistenia týchto vád. Počas záručnej doby je Dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku vady do jedného (1) týždňa počas pracovných dní od nahlásenia vady Objednávateľom. Zmluvné strany súhlasia, že za písomné oznámenie vady sa pokladá aj elektronická forma oznámenia.
Dodávateľ je povinný dodať nasledujúce dokumenty: Návod na obsluhu a údržbu hydraulického agregátu od výrobcu agregátu (ak nie je zhodný s výrobcom kontajnera), ES Prehlásenie o zhode vydané podľa smernice EU 89/209/EEC3, Technická dokumentácia lisovacieho kontajnera, Elektrodokumentácia lisovacieho kontajnera, Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške el. zariadenia pracovného stroja STN EN 60204-1.
Servisné prehliadky budú vykonávané v mieste plnenia, prípadne na mieste určenom objednávateľom v rámci Bratislavy, v intervale predpísanom výrobcom pre predmet zmluvy. Servisné prehliadky na každé zariadenie tvoriace predmet zmluvy zahŕňajú úkony určené výrobcom v rámci pravidelného servisu. Servisná prehliadka Tovaru zahŕňa najmä, ale nie výlučne, výmenu oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej dodávateľom (výrobcom), vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov.
Servisná prehliadka bude vykonaná jeden krát pre každý kontajner (MLK) s tým, že objednávka na servisnú prehliadku bude vystavená minimálne pre tri 3 (MLK) súčasne za účelom zníženia dopravných nákladov.
Dodávateľ odstráni vadu na mieste, pokiaľ je možné odstrániť ju okamžite na mieste. V prípade, ak je možné odstrániť vadu na mieste, ale ide o vadu, na ktorú sa nevzťahuje záručná doba, musí byť Objednávateľ vopred oboznámený s celkovou cenou odstránenia vady na základe na mieste vypracovanej na cenovej ponuky. Po odsúhlasení cenovej ponuky je možné vykonať odstránenie vady, ktorá nebola uznaná v rámci reklamácie a následne musí Objednávateľ písomne zdôvodniť odmietnutie odstránenia vady v záručnej dobe.
Dodávateľ je oprávnený odmietnuť odstránenie vady v rámci reklamácie iba v prípade úmyselného poškodenia Tovaru alebo v prípade neodbornej manipulácie Objednávateľa alebo tretej strany.
V prípade vady, ktorú Dodávateľ nemôže odstrániť na mieste počas obhliadky, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky písomne upresniť dobu odstránenia vady. V prípade, že sa jedná o vadu, ktorú Dodávateľ odmietne uznať, je povinný do troch (3) pracovných dní od obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie odstránenia vady v záručnej dobe, zaslať cenovú ponuku/kalkuláciu na odstránenie vady a časovo vymedziť dobu odstránenia.
Doba na odstránenie vady je do siedmich (7) pracovných dní od vykonania obhliadky, ak sa Dodávateľ a Objednávateľ nedohodnú inak. V prípade odstránenia vady v záručnej dobe si Dodávateľ neúčtuje žiadne náklady spojené s odstránením vady. V rámci neuznanej reklamácie, alebo pozáručného servisu sú náklady spojené s odstránením vád súčasťou cenovej ponuky.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne užívať.
Po skončení záručnej doby na predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje postupovať pri servise v lehotách uvedených v tejto zmluve vzťahujúcich sa na odstránenie závad.
Cena za opravy v rámci pozáručného servisu bude účtovaná na základe aktuálneho cenníka Dodávateľa a bude predmetom samostatnej cenovej ponuky, ktorá bude posúdená Objednávateľom.
Lehota dodania Tovaru je dva (2) mesiace odo dňa účinnosti zmluvy.
V cene Tovaru je zahrnutá inštruktáž, montáž, a všetky náklady a výdavky súvisiace s úplným dodaním predmetu zmluvy Objednávateľovi na miesto plnenia alebo iné miesto v rámci Bratislavy, ktoré určí Objednávateľ, vrátane dopravných nákladov a nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zmluvy. V cene servisnej prehliadky je zahrnuté najmä, ale nie výlučne výmena oleja a filtra, vykonanie údržby predpísanej výrobcom, vrátane poskytnutia k tomu predpísaných náhradných dielov a dopravných nákladov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

6,00 ks

67 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.07.2020 08:32

28.07.2020 08:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2020 09:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 589
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2020 09:21 - Vstupná ponuka 67 500,00 € Cena bez DPH
21.07.2020 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka 67 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS