• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 11:35

Detail zákazky Z202016854

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2020 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 11:35

Základné údaje

Z202016854

OF-217797

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4885110

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31622666

EXIMA, spol. s r. o.

Lazovná 52, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fľaša poľná plastová

Fľaša poľná plastová

  • 39221140-0 - Poľné fľaše na vodu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fľaša poľná
Funkcia
Fľaša poľná plastová určená na prenos studených nealkoholických nápojov a pitnej vody na obdobie do 48 hodín, v maximálnej miere zachováva vlastnosti nápoja
Fľaša poľná plastová sa skladá zo samotnej fľaše so zátkou, nepremokavého textilného puzdra podšitého termoizolačnou látkou vo farbe kaki a pevných kovových spôn pre uchytenie na opasok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem l 0,8 1,0
Rozsah teplôt °C -35 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál fľaše nerozbitný plast, nie je ľahko stlačiteľný
Materiál fľaše určený na prepravu a krátkodobé skladovanie studených nealkoholických nápojov a pitnej vody v rozpätí do 48 hod.
Materiál fľaše antialergický a antibakteriálny plast vhodný pre styk s potravinami
Vyhotovenie možnosť naskrutkovať uzáver s hadičkou na pitie
Vyhotovenie zátka je na hrdlo fľaše upevnená uškom, aby nedošlo k jej strate
Vyhotovenie zátka je vybavená vyhovujúcim tesnením vylučujúcim akékoľvek prepúšťanie tekutiny
Vyhotovenie uzáver s hadičkou na pitie nie je súčasťou príslušenstva fľaše poľnej plastovej
Farba materiálu fľaše zelená kaki
Vyhotovenie súprava sa skladá zo samotnej fľaše so zátkou, textilného puzdra a pevných kovových spôn, bez závesného popruhu
Materiál textilného obalu nepremokavá tkanina vnútro podšité termoizolačnou tkaninou
Vyhotovenie uchytenie na opasok pomocou 2 ks pevných kovových spôn, pevné kovové spony umožňujú minimálny pohyb spôn v textilnom úchyte obalu fľaše
Vyhotovenie v spodnej časti je výtokový kruhový otvor iba na obale fľaše (na puzdre), nie na fľaši.
Vyhotovenie poľná fľaša plastová je uložená v textilnom obale (puzdre)
Vyhotovenie fľaša poľná plastová je bez závesného popruhu
Vyhotovenie uchytenie obalu na fľašu je realizované pomocou pevných kovových cvokov
Farba textilného obalu zelená (kaki)
Označenie výrobku na poľnej fľaši je vyrazený nezmazateľnou potravinárskou farbou rok výroby
Označenie výrobku na textilnom obale vo vrchnej časti z vnútornej strany je našitá etiketa s údajmi - výrobca (resp. dodávateľ), názov výrobku, rok výroby, symboly údržby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu kúpnej zmluvy
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych parametrov, fotografie a doklad o zdravotnej a hygienickej nezávadnosti tovaru v slovenskom jazyku kontaktnej osobe objednávateľa
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním
Objednávateľ požaduje, aby tovar bol dodaný /dodávaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 7,00 hod do 13,00 hod.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať tovar a v prípade nekvalitného, poškodeného alebo neúplného tovaru tento tovar neprevziať
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH a cena s DPH
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla, ale na miesto plnenia zmluvy
Objednávateľ požaduje samostatný dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivých položkách, ak faktúra nebude slúžiť ako dodací list
Záručná doba na dodaný tovar je 24 mesiacov
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluva (Opisnom formulári) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Ak je dodávateľ indentifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je /bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa Zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávka tovaru musí byť riadna, úplná, včasná a bez akýchkoľvek vád. Prevzatie tovaru s vadami nezbavuje Dodávateľa povinnosti odstrániť vady tovaru na svoje náklady
Uplatňovanie nárokov zo záruky, odstraňovanie vád tovaru a vykonávanie súvisiacich prác je vždy na náklady a riziko Dodávateľa
Za závažné porušenie zmluvy je považované aj neskoré dodanie tovaru o viac než jeden deň
Miesto dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu akceptovať s tým spojené časové zdržanie
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.07.2020 07:00 — 30.09.2020 13:00

1 177,00 ks

6 977,26

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2020 08:28

24.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 68
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2020 21:06 - Vstupná ponuka 6 977,26 € Cena s DPH
23.07.2020 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 6 963,13 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS