• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2020 10:35

Detail zákazky Z202016806

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2020 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2020 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2020 10:35

Základné údaje

Z202016806

OF-217110

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4887326

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31348262

Wolters Kluwer SR s. r. o.

Mlynské nivy 48, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický systém právnych informácií

právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 48810000-9 - Informačné systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronický systém právnych informácií
Funkcia
Prostredníctvom elektronického systému právnych informácií bude zabezpečená práca s aktuálnymi komentármi právnych predpisov, ako aj užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentmi pre pracovníkov.
Elektronický systém právnych informácií bude obsahovať:
1. Zbierku zákonov a konsolidovaných znení - všetky právne predpisy uverejnené v Z. z. a Zb. a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách; svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť;
2. Komentáre k zákonom - priebežne aktualizované komentáre k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva.
3. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, Európskych súdov s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa.
4. Odborné články (literatúra) - aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Justičná revue", alebo "Zo súdnej praxe" alebo "Bulletin slovenskej advokácie" a pod.
5. Dôvodové správy - databáza min. 5 000 dôvodových správ (vysvetľujú hl. dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov); produkt obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z. z. od r. 1993 po súčasnosť.
6. Online archív právnických časopisov "Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue" - všetky ročníky min. od r. 2001 s možnosťou vyhľadávania prostredníctvom kľúčového slova; s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte.
7. Aktuálne vydania právnických časopisov "Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue" - online prístup k najnovším číslam s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z každého čísla v PDF alebo RTF formáte.
8. Predpisy EÚ a judikatúra SDEU - online prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadení EÚ publikovaných na portáli Eur-lex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEU.
9. Monitoring legislatívy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístupov počet prístupov 65
Obdobie poskytovania služby mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti -
Aktuálnosť denne aktualizovaná databáza; napr. dáta tlačených periodík (napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku;
Štruktúrovanosť všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií;
Previazanosť informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami – možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií;
Spoľahlivosť informácie musia byť garantované;
On-line prístup informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na základe prístupu na internet
Rýchlosť technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu na rýchle vyhľadávanie off-line informácií;
Užívateľský komfort možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie;
- vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc, .docx alebo .rtf;
Bezplatný predajný a popredajný servis všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line);
Monitoring e-mailom možnosť využívať upozornenia na zverejnené právne predpisy a na aktuálne prejednávané zmeny právnych predpisov formou e-mailových správ s aktívnymi odkazmi na príslušný portál;
Nový obsah informácia o aktualizácii alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, t.j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií;
Funkcia „záložka“ a funkcia „požiadavka“ alebo ekvivalent možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument
- alebo vyplnený vyhľadávací formulár;
Technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štruktúrovaním dát umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácií a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a
- spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekvivalent na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Konkrétny výrobok je uvedený ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Poskytovateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti uvedené vo Funkčnej, technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa bodu 1.2.
2. Poskytovateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
3. Poskytovateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi: zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu poskytnutia služby.
4. Podrobnosti poskytnutia služby (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
5. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky po dobu trvania zmluvy.
6. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady Poskytovateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, automatické aktualizácie, podpora a pod.).
7. Poskytovateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za predmet zákazky až po poskytnutí prístupových práv v požadovanom rozsahu.
8. Cena za ročné plnenie predmetu zmluvy v danom kalendárnom roku sa bude uhrádzať ročne k 30. septembru bežného roku na základe faktúry vystavenej Poskytovateľom so splatnosťou 30 dní.
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, Objednávateľ faktúru vráti Poskytovateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
10. Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
11. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
12. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje:
I) porušenie akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa podľa všeobecných zmluvných podmienok
II) ak Poskytovateľ poskytne služby v rozpore s požadovanou Funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo služby neposkytne vôbec
III) ak je Poskytovateľ v omeškaní, t. j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúcemu zo zmluvy a podľa požiadaviek Objednávateľa
IV) porušenie povinností uvedených v bode 2 Osobitných požiadaviek na plnenie.
V) ak Poskytovateľ poskytne službu bez práva disponovať všetkými licenciami a autorskými právami potrebnými na poskytovanie obsahu služby
13. V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany Poskytovateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% predpokladanej hodnoty zákazky, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté.
14. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom, Objednávateľ vystaví Poskytovateľovi negatívnu referenciu v Elektronickom kontraktačnom systéme ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie ,že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
15. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
16. V prípade ak bude Poskytovateľ v rámci zabezpečovania predmetu tejto zmluvy využívať licencie tretej strany, pričom by ich užívanie podliehalo autorským právam v zmysle zákona č. 185/2015 Z.z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov (ďalej len "autorský zákon"), Objednávateľ v žiadnom prípade nezodpovedá za prípadné porušenie autorských práv tretej strany, pričom Poskytovateľ zodpovedá za akékoľvek škody spojené s porušením týchto práv tretej strany. V prípade ak by porušením povinnosti Poskytovateľa v zmysle predchádzajúcej vety tretia strana uplatnila náhradu škody u...
...Objednávateľa, Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi súčinnosť pri ochrane Objednávateľových práv a oprávnených záujmov a v prípade úspechu tretej strany v súdnom spore, v ktorom si bude uplatňovať nárok na náhradu škody z dôvodu porušenia práv autora v zmysle autorského zákona z dôvodov uvedených v tomto bode, Poskytovateľ sa zaväzuje takúto škodu Objednávateľovi nahradiť v plnom rozsahu, vrátane nákladov spojených so súdnym konaním.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.08.2020 06:30 — 31.07.2024 14:30

65,00 prístup

52 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2020 09:27

27.07.2020 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2020 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 594
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2020 09:41 - Vstupná ponuka 52 600,00 € Cena bez DPH
27.07.2020 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 52 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS