• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2020 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 16:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 16:40

Detail zákazky Z202016788

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2020 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 16:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 16:40

Základné údaje

Z202016788

OF-217575

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4882947

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

31685005

TIS, s.r.o.

Levočská 36B/1613, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 03221111-7 - Červená repa
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221420-6 - Karfiol
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221310-2 - Hlávkový šalát
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15872100-2 - Paprika
  • 03222210-8 - Citróny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
na priamy konzum, spotrebu, varenie a prípravu pokrmov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Banány kg 851
1. veľkosť na 1 ks cm 20 22
2. Jablká kg 3400
2. hmotnosť na 1 ks g 180 200
3. Pomaranče kg 1420
3. hmotnosť na 1 ks g 200 220
6. Cesnak kg 9
6. priemer na 1 ks cm 4
8. Cibuľa kg 410
8. priemer na 1 ks cm 7
11. Kapusta hlávková biela kg 110
11. hmotnosť na 1 ks kg 1,5 3
13. Kapusta kyslá kg 290
14. Kapusta čínska kg 90
15. Karfiol čerstvý ks 30
15. hmotnosť na 1 ks kg 1,5
16. Mrkva kg 780
16. veľkosť na 1 ks cm 20
18. Paradajky kg 1040
18. hmotnosť na 1 ks g 100
19. Petržlen kg 230
19. veľkosť na 1 ks cm 20
23. Zeler kg 300
23. hmotnosť na 1 ks g 400
30. Šalát hlávkový ks 70
30. hmotnosť na 1 ks g 200
33. Šampiňóny čerstvé kg 100
33. veľkosť na 1 ks cm 4 6
31. Cvikla čerstvá kg 50
31. hmotnosť na 1 ks g 400
26. Kaleráb kg 40
26. hmotnosť na 1 ks g 500
24. Citróny kg 23
24. hmotnosť - 1 ks g 120
32. Paprika čerstvá kg 45
32. hmotnosť - 1 ks g 80
60. Mandarínky kg 250
60. Mandarínky - 1 ks g 80
36. Uhorky čerstvé kg 410
36. Uhorky čerstvé - 1 ks cm 30
62. Kaleráb - nový ks 480
62. Kaleráb - nový - 1 ks g 200 400
Redkvička - (1 zväzok = 10 ks) zv 120
Pór kg 30
Cibuľka - (1 zväzok = 5 ks) zv 170
Nektarinky kg 430
Nektarinky - 1 ks g 120 150
Kapusta červená kg 150
Kapusta červená - 1 ks kg 1,5 3
Kiwi ks 210
Kiwi - 1 ks g 80 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky platné pre všetky položky ovocia a zeleniny
akosť I. trieda
zelenina a ovocie čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé
zelenina a ovocie bez známok hniloby
zelenina a ovocie bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
zelenina a ovocie bez nadmernej povrchovej vlhkosti
geneticky modifikované nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia Tovaru na mieste plnenia.
2. Kúpna zmluva sa uzatvára na obdobie uvedené v bode 3.2 Zmluvných podmienok tejto Zmluvy alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto Zmluvy, podľa toho ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Zmluvy Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácii predmetu Zmluvy, v stĺpci "Presná hodnota".
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa tejto Zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe objednávok Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar denne (okrem sobôt a nedieľ) v čase od 6:00 hod. do 7:00 hod. na základe objednávky, resp. podľa včas oznámených zmien objednávky Objednávateľa. Za včasné oznámenie zmien objednávky sa rozumie oznámenie zmeny Dodávateľovi najneskôr 19 hod. pred rozvozom.
8. Dodávateľ dodá Tovar objednaný Objednávateľom do skladu potravín a to v lehote uvedenej na konkrétnej objednávke. Objednávateľ odošle objednávku Dodávateľovi najneskôr 48 hodín pred dňom rozvozu.
9. Fakturácia bude prebiehať každých 5 dní na základe potvrdených dodacích listov.
10. Doprava Tovaru do miesta plnenia bude vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR.
11. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly Tovaru Objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady Tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Tovar. Vodič Dodávateľa na tento Tovar vypíše návratku s popisom vád a odoberie tento Tovar naspäť ihneď pri dodávke.
12. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok Tovaru odstrániť a to najneskôr do troch hodín od uplatnenej reklamácie.
13. V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie 13: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
14. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail).
15. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: názov tovaru, mernú jednotku, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Neakceptovaním tejto podmienky objednávka zaniká. Dodávateľ sa zaväzuje zachovať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a dôverných informáciách s ktorými príde do styku pri poskytovaní služby pre odberateľa. Táto mlčanlivosť trvá aj po skončení účinnosti tejto objednávky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

01.08.2020 07:00 — 31.08.2020 13:00

1,00 súbor

13 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2020 14:34

23.07.2020 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2020 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2020 14:21 - Vstupná ponuka 13 499,00 € Cena s DPH
23.07.2020 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 13 495,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS