30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44783892
Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie, jednorázový riad, menu box, servítky, špáradlá
Tovar, Služba
1. kuchynské/ univerzálne servítky v rolke
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Univerzálna utierka v rolke, | ks | 954 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
100% celulóza, biela farba, dvojvrstvová s perforáciou, vnútorné i vonkajšie odvíjanie | |
500 útržkov | |
váha 1000 g. Šírka role 23 cm, priemer 24 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Splatnosť faktúry je 30 dní od dodania jej doručenia |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Dodanie len v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
10.08.2020 11:34
1,00 zákazka
2 049,19
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2020 11:37
23.07.2020 11:40
23.07.2020 11:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2020 13:51 - Vstupná ponuka | 2 048,40 | € | Cena s DPH |
20.07.2020 21:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: