• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2020 11:20

Detail zákazky Z202016677

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2020 11:20

Základné údaje

Z202016677

OF-217399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4887252

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50254081

Fidelity Trade s.r.o.

Kornela Mahra 3, Trnava, 91708, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov

Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov

  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Odber, preprava a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov
Funkcia
Odber ostatných odpadov, preprava odpadov a zhodnotenie/zneškodnenie odpadov v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
020204 kaly zo spracovania kvapalného odpadu v mieste jeho vzniku tona 50
Počet vývozov počas účinnosti zmluvy vývoz 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pri prvom vývoze požadujeme aj mechanické odstránenie tuhých nánosov (krusty - stuhnutej masy odpadu) z lapača tukov, vybratie/odčerpanie z podzemnej nádrže a následná likvidácia odpadu Predpokladaná hrúbka krusty 0,3 - 0,5 m s predpokladanou hmotnosťou max. 500 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok po dobu trvania rámcovej dohody, ktoré budú doručené elektronicky a následne poštou.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2020 alebo do naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že v čase účinnosti tejto rámcovej dohody najneskôr do 3 pracovných dní (ak nebude v písomnej objednávke určený iný termín) od doručenia písomnej objednávky objednávateľa v skenovej podobe na e-mailovú adresu poskytovateľa poskytne službu v celom rozsahu podľa akceptovanej objednávky.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov a spôsob ich prepravy.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude spracovávať a viesť predpísanú dokumentáciu a doklady týkajúce sa poskytnutej služby v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov pre vlastnú potrebu.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Miesto plnenia služby je Bratislava III.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude vykonávať všetky činnosti súvisiace s touto rámcovou dohodou v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Po odobratí odpadov v mieste plnenia a ich odovzdaní príjemcovi odpadu na zhodnotenie/zneškodnenie vyhotoví poskytovateľ faktúru za poskytnuté služby v súlade s zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Splatnosť faktúr je 30 dní od dňa ich doručenia.
Súčasťou faktúry musí byť doklad o zhodnotení, zlikvidovaní odpadu oprávnenou osobou spolu s vážnym lístkom (Fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedeným druhom odpadu)
Zber odpadov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,00 h. do 14.30 h.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej ceny.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

5

50,00 tona

2 793,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2020 09:22

27.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 48
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2020 09:36 - Vstupná ponuka 2 793,50 € Cena bez DPH
20.07.2020 14:30 - Najvýhodnejšia ponuka 2 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS