30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Servítky a alobal
servítky, papierové servítky, obrúsky, gastro servítky, kuchynské servítky, alobal, hliníková fólia
Tovar, Služba
|
1. Servítky jednovrstvové, biele, 33 x 33 cm
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Jednovrstvové papierové servítky, balené po 500 ks. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet balení celkovo | ks | 80 | ||
| Počet servítkov v jednom balení | ks | 500 | ||
| Počet vrstiev | ks | 1 | ||
| Rozmer | cm | 33 x 33 |
|
2. Alobal (hliníková fólia) 30 cm x 10 m
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Alobal v rolke |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo roliek | ks | 34 | ||
| Šírka rolky (alobalu) | cm | 30 | ||
| Dĺžka alobalu v rolke | m | 10 |
| Názov |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky. |
| Na faktúre musia byť rozpísané ceny jednotlivých položiek podľa zmluvy. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
| V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
27.07.2020 08:00 — 31.07.2020 12:00
114,00 ks
225,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2020 09:03
23.07.2020 12:00
23.07.2020 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.07.2020 11:16 - Vstupná ponuka | 225,00 | € | Cena s DPH |
| 23.07.2020 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 224,95 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: