• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2020 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 14:50

Detail zákazky Z202016544

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2020 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2020 14:50

Základné údaje

Z202016544

OF-217416

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4893831

Objednávateľ

35568330

Stredná odborná škola techniky a remesiel - Műszaki Szakok és Mesterségek Szakközépiskola, Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec

Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

5.4.5 Spotrebný materiál - hutný materiál

plechy, tyče, mosadz, bronz, dural

  • 44110000-4 - Konštrukčné materiály
  • 44172000-6 - Plechy (stavebné)
  • 44331000-9 - Tyče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Materiál pre ručné obrábanie kovov
Funkcia
Materiál na ručné obrábanie kovov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plech čierny 1000x2000x1,3 mm ks 5
plech čierny 1000x2000x3 mm ks 5
plech pozinkovaný 1000x2000x0,55 mm ks 5
oceľové tyče kruhové pr.8/2000 mm ks 6
oceľové tyče kruhové pr.10/2000 mm ks 6
oceľové tyče kruhové pr. 100/1000 mm ks 4
oceľové tyče ploché 50x2000x5 mm ks 6
oceľové tyče ploché 30x2000x5 mm ks 6
 2. Materiál pre technológiu a operátora  CNC strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
duralové dosky 1000x100x50 mm ks 3
mosadzné dosky 1000x100x50 mm ks 2
dosky bronz  1000x100x50 mm ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ  bude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016 Z. z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy
Ak je v zákazke názov konkrétneho tovaru, pripúšťa sa možnosť ponúknuť ekvivalent pokiaľ tento má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako tovar v zákazke. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky po konzultácii a so súhlasom verejného obstarávateľa
Všetok dodaný tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach, nerozbalený, v originálnom balení od výrobcu
Dodávateľ minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru upresní Objednávateľovi deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti e-mailom a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúcom termíne dohodnutom podľa tohto bodu.
Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni medzi 8:00 - 15:00 hod. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny zákazky za každý začatý deň omeškania dodávky oproti zmluvnému termínu.
Súčasťou faktúry je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu v EUR bez DPH, s DPH, sadzbu DPH. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a jej príloh, uzatvorenej objednávateľom ako prijímateľom NFP a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas potrebnú súčinnosť.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rákocziho 23, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

24.08.2020 14:00 — 31.08.2020 14:00

1,00 ks

2 800,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.07.2020 09:00

30.07.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2020 12:45 - Vstupná ponuka 2 800,00 € Cena s DPH
30.07.2020 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka 2 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS