• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2020 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 13:50

Detail zákazky Z202016470

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2020 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 13:50

Základné údaje

Z202016470

OF-217433

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4881317

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36250643

JUTEX SLOVAKIA, s.r.o.

Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

koberec

koberec, kobercovina, podlahová krytina

  • 39531400-7 - Kobercovina
  • 39531100-4 - Viazaná kobercovina
  • 51620000-4 - Inštalácia kancelárskeho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39531000-3 - Koberce
  • 39534000-4 - Priemyselná kobercovina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. koberec
Funkcia
Záťažový koberec, ako podlahová krytina do kancelárií z vysokou frekvenciou záťaže, použitie: penzióny, reštaurácie, kancelárie, chodby....
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Miestnosť č: 1 m2 20
dĺžka soklov miestnosť č. 1 bm 19
Miestnosť č. 1a m2 29
dĺžka soklov miestnosť č. 1a bm 22
Miestnosť č. 1b m2 18
dĺžka soklov miestnosť č. 1b bm 17
Miestnosť č. 1c m2 5,5
dĺžka soklov miestnosť č. 1c bm 11
Miestnosť č. 2 m2 20,5
dĺžka soklov miestnosť č. 2 bm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál 100 % polypropylén
váha vlasu min. 540g/m2
celková váha 1730 g/m2
celková výška koberca min. 5mm
trieda zaťaženia min. 31
farba (odtiene tmavej zelenej)
realizácia pokládka dodávateľskou firmou s podlepením a soklovaním
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa pred realizáciou zákazky predložiť objednávateľovi vzorkovník kobercov. Objednávateľ si vyhradzuje právo výberu farebnej úpravy koberca. Výber farby koberca objednávateľom nebude dôvodom navýšenia ceny zákazky.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia s celoplošným podlepením a soklovaním
Vrátane obhliadky miesta inštalácie pred montážou v čase od 8:00 hod do 15:00 hod od pondelka do piatka
Materiál musí byť novovyrobený a nepoužitý.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Na faktúre musí byť do kolonky Odoberateľ uvedená adresa miesta plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu položky vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom k rukám objednávateľa v mieste plnenia,
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa odstránenie – demontáž starých kobercov, pred pokládkou nových vrátane likvidácie starých kobercov.
Požaduje sa pokládka nových kobercov,
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný  neodkladne vzniknuté vady odstrániť na vlastné náklady,
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v priestoroch objednávateľa počas realizácie práce. V priebehu a po ukončení práce je dodávateľ povinný vyčistiť všetky priestory znečistené jeho pracovnou činnosťou. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie práce.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 9149, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

03.08.2020 12:40 — 21.08.2020 12:40

93,00 m2

1 726,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.07.2020 12:42

22.07.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 521
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2020 14:27 - Vstupná ponuka 1 725,86 € Cena s DPH
17.07.2020 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 725,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS