• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2020 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 15:55

Detail zákazky Z202016396

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.07.2020 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 15:55

Základné údaje

Z202016396

OF-217483

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4881353

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31589952

TRADENET s.r.o.

Mladých Budovateľov 6107/27, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok

Stolička, Poľná stolička

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39111000-3 - Sedadlá
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička poľná skladacia
Funkcia
Stolička DAM Aluminium Folding chair Luxury alebo "ekvivalent"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kg 130
Hmotnosť kg 3
Množstvo ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery zloženej stoličky 60x15x92 cm
Rozmery rozloženej stoličky 60x60x92 cm
Vlastnosti kompletne celohliníkový rám, tkanina Cordura
Lakťové opierky polstrované neoprénom
Farba Tmavo zelená alebo khaki
 2. Stolička poľná skladacia
Funkcia
CATTARA Stolička kempingová skladacia NATURE s operadlom alebo "ekvivalent"
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kg 130
Hmotnosť kg 2,2
Množstvo ks 64
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery zloženej stoličky 37x51x11 cm
Rozmery rozloženej stoličky 37x70x33 cm
Vlastnosti Špeciálna pevná konštrukcia, skladná a prenosná
Dve oporné nohy
Rozkladanie ťahom a napnutím pásov
Farba čierno-zelená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

27.07.2020 06:54 — 14.08.2020 06:54

104,00 ks

3 668,32

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.07.2020 15:11

22.07.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2020 15:29 - Vstupná ponuka 3 668,32 € Cena bez DPH
22.07.2020 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 3 667,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS