30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31435076
GASTRO-HAAL, s.r.o.
Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK
Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže náhradných dielov
servis, pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení
Služba
1. .Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže originálnych náhradných dielov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konvektomat 10xGN2/1 FCS 102 GP | ks | 2 | ||
Doska plynová grilovacia PRG-350 | ks | 1 | ||
Pult chladiaci | ks | 4 | ||
Plynový sporák s el. rúrou NCFGE 800 | ks | 2 | ||
Kotol varný plynový 150l 9PK 150 | ks | 1 | ||
Kotol varný plynový 200l 9PK 200 | ks | 2 | ||
Kotol varný plynový 300l 9PK 300 | ks | 2 | ||
Fritéza elektrická 12L PFRE 350 | ks | 1 | ||
Panvica plynová s el. vyklápaním NBRG 820 | ks | 1 | ||
Panvica elektrická s el. vyklápaním NBRE 820 | ks | 1 | ||
Stroj na umývanie čierneho riadu LOEE 95 | ks | 1 | ||
Priebehová umývačka riadu LS9P | ks | 1 | ||
Umývačka stol. riadu so zmäkčovačom LS5DP | ks | 1 | ||
Stroj na krájanie zeleniny | ks | 1 | ||
Stroj univerzálny šľahací a miešací SP 800, SP 60 | ks | 3 | ||
Škrabka na zemiaky ŠKBZ 20 | ks | 1 | ||
Ohrievač tanierov pojazdný POT II | ks | 4 | ||
Stôl výdajný pojazdný 3x GN1/1 VOV1T | ks | 4 | ||
Sporák VK kombinovaný PCFGE 700 | ks | 1 | ||
Stroj nárezový GLS 275 | ks | 1 | ||
Rezačka mäsa dvojitá TS 22 D | ks | 1 | ||
Skriňa chladiaca 400 L 1CP1 | ks | 4 | ||
Skriňa mraziaca GSN 58VW | ks | 2 | ||
Chladený podstavec s dverami PVRE 1050 | ks | 1 | ||
Pult mraziaci AB 425 | ks | 1 | ||
Váha digitálna BASIC SP 100 do 15 kg | ks | 4 |
Názov |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis veľkokuchynských strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania. |
Účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do 2 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy po jednotlivých položkách. |
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi pri fakturácii zdokladovať. |
Prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy. |
Zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia, v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 2 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadení: malé a stredné opravy do 2 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, max. do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, veľké, tzv. generálne dopravy maximálne do 10 dní. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia. |
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby. |
Celková fakturovaná cena za opravu strojového zariadenia predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny a ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu použitého pri oprave. |
V prípade, ak sa oprava strojového zariadenia nebude vykonávať v mieste plnenia, stanoví zhotoviteľ celkovú cenu za opravu strojového zariadenia , ktorú odsúhlasí objednávateľ na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia. |
V takomto prípade bude konečná celková cena za opravu pozostávať z ceny za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ktorá bude predstavovať násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky. |
V prípade, ak sa zhotoviteľ a objednávateľ nedohodnú na celkovej cene za opravu strojového zariadenia alebo táto oprava bude nerentabilná alebo strojové zariadenie bude neopraviteľné, zhotoviteľ je to povinný uviesť na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia. V tom prípade zhotoviteľovi náleží odplata vo výške násobku jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy strojového zariadenia zaokrúhlenej na desatinu hodiny. |
Za dobu opravy strojového zariadenia sa v tomto prípade považuje identifikácia poruchy, návrh celkovej ceny za opravu strojového zariadenia resp. odôvodnenie nerentabilnosti alebo neopraviteľnosti strojového zariadenia. |
Pred vykonaním opravy objednávateľ zašle (alebo telefonicky oznámi) zhotoviteľovi požiadavku na požadované opravy, na základe ktorej zhotoviteľ vypracuje predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Následne zhotoviteľ zašle objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Opravy podľa tejto dohody bude možné realizovať len na základe objednávateľom písomne odsúhlasenej predbežnej cenovej a časovej kalkulácie po zaslaní objednávky. |
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomných objednávok vystavených oprávnenou osobou objednávateľa až po odsúhlasení predbežnej cenovej a časovej kalkulácie. |
V písomnej objednávke musí byť uvedené: - miesto plnenia, - požadovaný (predpokladaný) termín vykonania opráv, - identifikácia strojového zariadenia, na ktorých sa vykoná oprava, - identifikácia činnosti – rozsah prác, - meno osoby objednávateľa oprávnenej na prevzatie strojových zariadení po oprave. |
Kalkulácia náhradných dielov musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie predbežnú kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať z ceny náhradných dielov a ceny za jednu hodinu práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním opravy. Cena za náhradné diely a spotrebný materiál použitého na opravu strojového zariadenia bude vyúčtovaná na základe zhotoviteľom predloženej ponuky, ktorú odsúhlasí oprávnená osoba objednávateľa, vrátane cenovej kalkulácie. |
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín, potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely. |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť, alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Zmluva má charakter Rámcovej dohody, t. j. celkové počty opravovaných strojov a zariadení, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať servis a opravy strojov a zariadení v závislosti od svojich potrieb. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2020, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu zmluvy/dohody, podľa toho, čo nastane skôr. |
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
27.07.2020 17:10 — 30.11.2020 17:10
1,00 súbor oprav podľa špecifikácie a podmienok zmluvy
2 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2020 17:22
22.07.2020 09:00
22.07.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2020 14:51 - Vstupná ponuka | 30,00 | € | Cena s DPH |
17.07.2020 14:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 30,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: