• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 16:40

Detail zákazky Z202016359

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 16:40

Základné údaje

Z202016359

OF-217285

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4882917

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31322832

SLOVNAFT, a.s.

Vlčie hrdlo 1, Bratislava , 82412, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oleje a mazivá

motorové oleje, mazivá, oleje

  • 09211100-2 - Motorové oleje
  • 09211000-1 - Mazacie oleje a mazivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oleje a mazivá
Funkcia
oleje a mazivá určené na prevádzku motorových vozidiel a mechanizmov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Motorový olej M 6 AD, API SC/CB liter 500 1000
2. Motorový olej M 6 ADS II, API SG/CF4, SAE 30M 6 ADS II, API SG/CF4, SAE 30 liter 500 1000
3. Motorový olej M 7 AD, 15W/40, API SD/CB liter 500 1000
4. Motorový olej M 7 ADS III, Turbo, 15W/40 liter 500 1000
5. Motorový olej 5W/40, API SL/CF syntetický liter 120 250
6. Motorový olej 10W/40, API SL/CF polosyntetický liter 150 300
7. Motorový olej 10W/40, API CF R6M liter 120 250
8. Motorový olej 15W/40, API SL/CF liter 120 250
9. Motorový olej M 2 T, API TC liter 60 120
10. Motorový olej 2T-oil, API TC, SAE 30 liter 200 400
11. Motorový olej 10W/30, API-SF, 4-taktné liter 20 45
12. Motorový olej 10W/30, API SG-SH, 4-taktné liter 20 42
13. Motorový olej 5W-30, API SL/CF, ACEA A3/B3/B4 liter 90 180
14. Motorový olej 5W-30, API CF liter 110 225
15. Motorový olej 5W-30, API SM/CF liter 25 50
16. Motorový olej 5W-30, API SJ liter 60 135
17. Motorový olej 5W/40, API SM/CF, ACEA A3/B3/B4 liter 50 100
18. Motorový olej 15W/40, API CG, ACEA E3-98 liter 110 225
19. Prevodový olej PP 80, SAE 80W, API GL-4 liter 500 1000
20. Prevodový olej PP 90H, SAE 90, API GL-5 liter 175 350
21. Prevodový olej 80W, API-4+ liter 125 250
22. Prevodový olej 75W-90, API GL-4 liter 80 175
23. Prevodový olej 80W-90, API GL-5 liter 100 200
24. Prevodový olej PP 90, SAE 90, API GL-4 liter 500 1000
25. Hydraulický olej OT HP 32, ISO VG 32, GM C 2 liter 500 1000
26. Hydraulický olej 10W-30, API GL4 liter 310 625
27. Hydraulický olej HLP 46, polosyntetické liter 125 250
28. Turbínový olej L TB 46 liter 75 150
29. Hydraulický olej OH HM46, HM 46 ISO, VG 46 liter 500 1000
30. Hydraulický olej, HM 32, HM 32 ISO, VG 32 liter 500 1000
31. Motorový olej 5W-30 ACEA E4/E5 liter 100 200
32. Mazivo Airfluid liter 75 150
33. Motorový olej pre dvojtakt, plne syntetický liter 130 275
34. Adhézny olej/mazivo liter 100 200
35. Mazivo LC 2 EP kg 60 125
36. Plastické mazivo - tuk AK 2 kg 175 350
37. Plastické mazivo - tuk A 00 kg 75 150
38. Plastické mazivo - tuk AK 2, K1/2G-30 kg 75 150
39. Plastické mazivo - tuk AKG kg 75 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
požadované balenia olejov v rozsahu: 4 litrov až 200 litrov
požadované balenia mazív v rozsahu: 4 kg až 30kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok.
2. Miesta plnenia - Košice, Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvoreniu dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek (položky "1"-"39" vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
- požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné oleje a mazivá alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - oleje a mazivá, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v jednotlivých čiastkových objednávkach.
8. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar.
10. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky "1-39". vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvoreniu dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
12. Lehota dodania tovaru:
- dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody,
- dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch t. j. pondelok - piatok od 07.00 hod do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred,
- požadovaný dátum spotreby dodávaného tovaru je minimálne 24 mesiacov od dátumu dodania (doba expirácie).
13. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
14. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
15. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru.
16. Objednávateľ oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky. bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého preukázania zhody vlastností tovaru. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
17. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.
18. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
19. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
20. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
21. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodávaného tovaru podľa o zhode vlastností tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených technických listov.
22. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
23. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody najneskôr však do 10 kalendárnych dní odo dňa nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 10-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
24. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 10 kalendárnych dní od uplatnenia reklamácie. V ostatných prípadoch nedodržania kvality dodaného tovaru platia podmienky OPET v čase uzavretia zmluvy.
25. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je výška pokuty 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
26. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto dohody.
27. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od rámcovej dohody:
27a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
27b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
27c.) nedodržanie jednotkových cien,
27d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4.
27e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa.
28. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
28. a) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET
28. b) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
29. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

34 971,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2020 13:23

23.07.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 113
 154
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2020 09:44 - Vstupná ponuka 34 970,00 € Cena bez DPH
23.07.2020 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 33 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS