• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 14:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 14:40

Detail zákazky Z202016343

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 13:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 14:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 14:40

Základné údaje

Z202016343

OF-217443

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4885002

Objednávateľ

36087041

Žitnoostrovné múzeum v Dunajskej Strede

Múzejná 2, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných poukážok

stravné poukážky, stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 4,50
Množstvo ks 2000 2300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážky obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážky obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážky obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na adresu sídla objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 dní od doručenia objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, poštou, emailom alebo telefonicky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Celková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky a provízie vyjadrenej v Eur vrátane DPH (ak dodávateľ je platcom DPH), ktorá do výpočtu vstupuje zaokrúhlene na dve desatinné miesta.
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestných náhradách v platnom znení.
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zmluvy, vrátane obstarávacích nákladov, nákladov na sprostredkovanie, prípadne akékoľvek ďalšie finančné plnenie spojené s plnením zmluvy.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Daňový doklad - faktúra za dodané stravné poukážky na základe objednávky bude dodaná objednávateľovi súčasne so stravnými poukážkami.
Objednávateľ uhradí oprávnene vyfakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom na bankový účet dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadavánie tejto zákazky.
Názov Upresnenie
vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Múzejná č. 2, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.08.2020 13:53 — 31.07.2021 13:53

2 300,00 kus

10 350,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2020 14:03

24.07.2020 13:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2020 14:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2020 14:28 - Vstupná ponuka 10 350,00 € Cena s DPH
17.07.2020 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 10 349,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS