• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 09:50

Detail zákazky Z202016327

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 13:13
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 09:50

Základné údaje

Z202016327

OF-217431

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4879184

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

35684038

CODUM s.r.o.

Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska stolička

stolička, otočná

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska stolička ALMERE (alebo ekvivalent): kvalitne spracovaná stolička s funkciou synchrónneho nastavenia sedadla a operadla
- stolička je posadená na päťramenný kríž z tvrdeného pevného plastu s kolieskami pre mäkké aj tvrdé podlahy
- plynový piest zabezpečuje výškové nastavenie stoličky
- synchrónna mechanika s nastavením protiváhy sediaceho
- opierky rúk stoličky sú výškovo nastaviteľné
- operadlo je zakončené nastaviteľnou hlavovou opierkou
- sedadlo je čalúnené do pružnej odolnej látky s odolnosťou 100 000 cyklov
- operadlo je vybavené najkvalitnejšou pevnou, ale pružnou sieťovinou
- obsahuje bedrovú opierku
- celková výška (cm):     119 - 135
- výška sedadla (cm):     48 - 56
- hĺbka sedadla (cm):     50
- šírka sedadla (cm):     50
- výška operadla (cm):     58
- výška područky nad sedadlom(cm):     16 - 23
- stred opierky nad sedadlom (cm):     64 - 74
- farba: čierna
- nosnosť: 150 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky dodávateľ objednávateľovi uvedie na dodacom liste.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - operadlo je zakončené nastaviteľnou hlavovou opierkou
Navrhnutá hodnota - Chyba specifikacia ci ma byt pevna alebo hlbkovo alebo aj vyskovo nastavitelna

neuplna specifikacia umoznuje viacero moznosti prevedenia.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - obsahuje bedrovú opierku
Navrhnutá hodnota - nastavitelna vyskovo ako aj hlbkovo?

neuplna specifikacia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

03.08.2020 07:00 — 07.08.2020 15:00

2,00 ks

326,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2020 13:13

21.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 199
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2020 15:28 - Vstupná ponuka 325,99 € Cena s DPH
16.07.2020 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka 325,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS