• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 11:45

Detail zákazky Z202016292

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 11:45

Základné údaje

Z202016292

OF-215880

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4882803

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborná prehliadka a odborná skúška bleskozvodov

Odborná prehliadka a odborná skúška bleskozvodov

  • 71317000-3 - Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred nebezpečím
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborná prehliadka a odborná skúška bleskozvodov
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len "OPaOS") VTZ elektrických - bleskozvodov, podľa § 13 ods. 1 - 7 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrana zdravia pri práci.
Odborná prehliadka a odborná skúška pre 66 ks zvodov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 30x15x10 m zvodov 7
2. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 42x25x11 m zvodov 7
3. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 42x25x11 m zvodov 6
4. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 42x25x11 m zvodov 6
5. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 17x62x15 m zvodov 6
6. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu -  40x19x5 m zvodov 5
7. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 62x32,5x10 m zvodov 6
8. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 49x28x8 m zvodov 7
9. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 12x30x5 m zvodov 7
10. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 42x6x3 m zvodov 5
11. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 55x42x10 m zvody 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta realizácie OPaOS bleskozvodov.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla,dátum vykonania požadovanej služby.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Dodávateľ po vykonaní OPaOS vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Správu o OPaOS a to pre každý objekt samostatne (11 správ v dvoch výtlačkoch).
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku.
Dodávateľ zodpovedá objedávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri vykonávaní služby na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa na miestach vykonania služby.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú službu.
Miesto vykonania služby: Rožňava.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OP a OS elektrických vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce na firmu a platné osvedčenie na prácu na VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 24 revízny technik vyhl. 508/2009 Z. z.Z. z. MPSVaR na osobu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (Fyzická osoba), musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 24 revízny technik vyhl. 508/2009 Z. z. MPSVaR. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

03.08.2020 07:00 — 30.11.2020 15:00

1,00 celok

1 128,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2020 10:38

23.07.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 315
 8
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2020 18:37 - Vstupná ponuka 960,00 € Cena s DPH
23.07.2020 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka 379,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS