30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Odborná prehliadka a odborná skúška bleskozvodov
Odborná prehliadka a odborná skúška bleskozvodov
Služba
1. Odborná prehliadka a odborná skúška bleskozvodov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len "OPaOS") VTZ elektrických - bleskozvodov, podľa § 13 ods. 1 - 7 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrana zdravia pri práci. |
Odborná prehliadka a odborná skúška pre 50 ks zvodov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 38x43x10 m | zvodov | 13 | ||
2. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 5x7x3 m | zvody | 2 | ||
3. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 5x7x5 m | zvody | 3 | ||
4. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 8x8x6 m | zvody | 4 | ||
5. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 6x6x4 m | zvody | 2 | ||
6. Trieda (úroveň) ochrany - IV; Rozmer objektu - 2x2x2 m | zvody | 2 | ||
7. Trieda (úroveň) ochrany - III a IV; Rozmer objektu - 67x12 m | zvodov | 14 | ||
8. Trieda (úroveň) ochrany - III a IV; Rozmer objektu - 44x15x13 m | zvodov | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesta realizácie OPaOS bleskozvodov. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla,dátum vykonania požadovanej služby. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Dodávateľ po vykonaní OPaOS vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Správu o OPaOS a to pre každý objekt samostatne (8 správ v dvoch výtlačkoch). |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. Dodávateľ určí hlavného koordinátora zabezpečenia BOZP na stavenisku. |
Dodávateľ zodpovedá objedávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri vykonávaní služby na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa na miestach vykonania služby. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú službu. |
Miesto vykonania služby: Nitra - Zobor, Nitra - Krškany, Alekšince, Levice. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Právnická osoba) musí vlastniť platné Oprávnenie na OP a OS elektrických vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce na firmu a platné osvedčenie na prácu na VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 24 revízny technik vyhl. 508/2009 Z. z.Z. z. MPSVaR na osobu. Toto oprávnenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (Fyzická osoba), musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 24 revízny technik vyhl. 508/2009 Z. z. MPSVaR. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách objednávateľa. |
Slovenská republika
03.08.2020 07:00 — 30.11.2020 15:00
1,00 celok
712,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2020 09:49
23.07.2020 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.07.2020 18:23 - Vstupná ponuka | 708,00 | € | Cena s DPH |
23.07.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 259,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: