• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202016271

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202016271

OF-217336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4882783

Objednávateľ

36039225

MBB a.s.

ČSA 26, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

27304108

REMOV Sport, s.r.o.

Topolová 584, Most, 43401, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka, montáž a demontáž hokejových mantinelov

hokejový mantinel, hráčske lavice, ochranné sklo

  • 37450000-7 - Vybavenie na vonkajšie a halové športy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávka a montáž nového mantinelu umožňujúcíflexibilitu, šírka oceľovej konštrukcie mantinelu max.150 mm, z dĺžkových modulov 3000/2670 mm,max. zapustenie PMMA v mantinely 100mm.Súčasť dodávky bude protokol o skúške z technického skúšobného ústavu pro modul 3m bm 160
Horizontálne delenie mantinelov po celom obvode  – 100 mm báza,1000 mm mantinel, vrátane kotviacich  prvkov a príslušenstva bm 160
Dodávka a montáž nástavba PMMA/AKRYL, hrúbky 15 mm, výšky 2400/1800 mm nad mantinel max. zapustenie PMMA 100 mm m2 306
Tvrdené PMMA – obojstranný hard coating m2 306
Dodávka a montáž pružné ochrany hrany PMMA/ AKRYL, výšky 1800mm ks 4
Dodávka a montáž „H“ lišt do každého styku PMMA  Výšky 2390/1790 mm ks 120
Dodávka a montáž oceľovej konštrukcie pri všetkých  vstupoch na ľadovú plochu set 1
Dodávka a montáž prekrytia reklam na mantinely– transparentné PC, hrúbky 3 mm (2 UV) bm 160
Dodávka a montáž hráčske lavice 2 ks, 12x2m, výška PMMA nástavby 1800 mm bm 33
Dodávka a montáž trestnej lavice set  4+5,5+4m x 1,5m, výška PMMA nástavby 1800mm bm 21
Dodávka a montáž zvýšenej podlahy do priestoru hráčskych lavíc a trestných lavíc m2 78
Dodávka a montáž pryžové podlahy do priestoru hráčskych a trestných lavíc + boxu časomiery, hrúbky 16 mm m2 82
Dodávka a montáž kotviacich prvkov, výkresová dokumentácia set 1
Dodávka profesionálnych hokej. bránok vrátane. sietí a ochran. podper , pružných kolíkov ks 2
Dodávka lavíc s operadlami pre sedenie hráčov bm 31
Dodávka a montáž ochranných sietí, 2 ks, rozmer 37x5m + 37x8,5 m, farba černá vrátane. príslušenstva m2 500
Doprava materiálu 2 x kamión set 1
Náklady na dopravu montážnikov a ich ubytovanie montáž, VRN set 1
Dodávka a náhradnej sady PMMA/AKRYL tl. 15 mm, obojstranný HC – od každého kusu 2 set 1
Všetky dvere a dvierka pre vstup budú ks 9 osadené robustnými pántami s možnosťou regulácie náklonu ks 9
Vonkajšie opláštenie mantinelov,plast bielej farby s UV       stab. kotvený pomocou zásuvných líšt bm 215
Chémiu na čistenie mantinelov/PMMA set 1
Ochrana PMMA za bránami proti poškodeniu a ušpineniu set 2
Vyvýšená plošina pre hendikepovaných, rozm.7,5mx1,8m,s nájazdami, oceľovej konštrukcia zinkovaná,opatrená vodovzdornou doskou, osadená lavicami o dĺžke 6m set 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ľadová plocha rozmer 60x27m, R8,5m
Dodávka a montáž mantinelov Mantinel bude vyrobený ako skladacia konštrukcia    z modelov dĺžky 2,67 m a 3m. Bude vyrobený z výpalku    z plechu a jaklu 40 a 40x20 mm.
Dodávka a montáž mantinelov Konštrukcia mantinelu umožňuje výkyv mantinelu. Súčasť dodávky bude protokol o skúške z technického skúšobného ústavu pre modul mantinelu 3 m.
Dodávka a montáž mantinelov Nosným prvkom ohradenia bude zdvojený obvodový rám max. šírky 150 mm. Mantinel bude postavený na    chladiacu dosku a kotvený pomocou profilov a skrutiek M20.
Dodávka a montáž mantinelov Výplň jednotlivých dielov bude tvorený z vysoko pevných, proti UV žiareniu odolných dosiek z polyetylénu bielej farby s prefarbením do hmoty, hr. 10 mm.
Dodávka a montáž mantinelov Bude dodaný horizontálne delený mantinel, v pomere   100 mm báze a 1000 mm mantinel
Dodávka a montáž mantinelu plastového/ Okopová lišta výška okopovej lišty 0,2 m, výška mantinelu 1,1 m od povrchu ľadovej plochy.
Dodávka a montáž nástavba ochranného PMMA Nástavba ochranných z tvrdeného PMMA tl. 15mm, (obojstranný HC). PMMA je vsunuté do hornej časti mantinelu max. 100 mm a upevnené za pomoci „H“ lišt a skrutiek M10.
Dodávka a montáž nástavba ochranného PMMA Výška PMMA je daná pravidlami ľadového hokeja. Medzery medzi PMMA nebudú väčšie ako 5 mm.
Dodávka a montáž prekrytie reklamy na mantinely Polykarbonát doska hrúbky 3 mm.
Dodávka a montáž gumová podlaha do priestoruhráčskych lavíc Podlahová gumená dosky bude vyrobená zo špeciálneho materiálu, odolného extrémnej športovej záťaži výstroje hokejistov a krasokorčuliarov. Min tl. 16mm
Dodávka a montáž gumová podlaha do priestoru hráčskych lavíc Bude to výrobok z kaučukovej zmesi na báze gumového granulátu rôznych hrúbok a farebného prevedenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov Upresnenie
Dodávateľ do 24 hodín po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy v štruktúre: meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo a mailovú adresu.
Záruka na tovar je 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť harmonogram dodávky a montáže do 7 dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný vybaviť prípadnú reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou sa vykoná do 7 týždňov od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ pri dodávke a montáži dodrží všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia a ak ktorákoľvek hodnota parametra plnenia bude v rozpore s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy.
V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie,za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov,ako sú uvedené v opise predmetu zákazky.
V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za demontáž, dodávku s montážou, dopravou a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom položiek dodaného tovaru a služby ich jednotkových cien při fakturácii do 7 dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po ukončení a odovzdaní . Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú zmluvnú cenu na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom , rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia a v lehote, kvalite a srozsahu podla dohodnutých zmluvných podmienok.
Dodávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia.
Zmluvné pokuty:
- Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatiť zmluvnú pokutu:                                                                                                  - a) za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 1000 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 5000 eur,
b) jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur, ak Objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy.
- Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi.
Ukončenie zmluvy môže nastať:                                                                                                                             a) riadnym splnením predmetu zákazky,                                                                                                             b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode,                                                                               c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u,                                                                                                                                             e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov.
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Na základe požiadavky SZĽH je nutné vymeniť existujúce hokejové mantinely za nové v súlade s platnými pravidlami IIHF.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 26, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

27.07.2020 09:39 — 31.10.2020 09:40

160,00 bm

209 675,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.07.2020 09:44

23.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 128
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2020 15:51 - Vstupná ponuka 209 196,00 € Cena bez DPH
16.07.2020 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 209 196,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS