• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 09:19
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 10:35

Detail zákazky Z202016257

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2020 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 09:19
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 10:35

Základné údaje

Z202016257

OF-215779

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4881213

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

31410952

MICROCOMP - Computersystém s r.o.

Kupecká 9, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka pamäťových médií a príslušenstva k osobným počítačom

Pamäťové média a príslušenstvo k osobným počítačom

  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 30237230-0 - Pamäte
  • 30236100-3 - Zariadenia na rozšírenie pamäti
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka pamäťových médií k osobným počítačom
Funkcia
Dodávka pamäťových médií a príslušenstva k osobným počítačom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prenosný externý HDD, 4 TB, 2,5“, USB 3.0 ks 18
2. Prenosný externý HDD, 2 TB, 2,5“, USB 3.0 ks 7
3. Prenosný externý šifrovaný SSD, 1 TB, USB-C 3.1 ks 6
4. Interný HDD 6TB ks 1
5.Webová kamera -kamera pre PC – USB-A, min rozlíšenie 1920x1080 P, Zabudovaný mikrofón, Plug & Play.  Podpora pre Skype for Business a Cisco WebEx. Kompatibilné s Windows 10. ks 1
6. Interný HDD 1 TB ks 1
7. Interný HDD 500 GB ks 4
8.Externá blu-ray napaľovačka aj na M-Disk, obojstranná, na archiváciu dát ks 1
9. Archivačné médiá M-Disk 100GB ks 15
10. USB kľúč - USB 3.0, 32 GB ks 90
11.USB kľúč - USB 3.0, 64 GB ks 240
12.USB kľúč šifrovaný, kapacita min. 16 GB ks 12
13. Webová kamera -kamera pre PC – USB-A, min rozlíšenie 1920x1080 P, Zabudovaný mikrofón, Plug & Play.  Podpora pre Skype for Business a Cisco WebEx. Kompatibilné s Windows 10. ks 3
14. CD-R médiá, slim krabička (10ks) ks 5
15. USB kľúč-USB 3.0, 64 GB s pripojením aj na konektor USB C ks 70
16. USB kľúč 256 GB odolný duálny USB C a USB 3 ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne (listom alebo e-mailom) objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu za predmet zákazky tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby.
3. Miestom plnenia je jedno miesto v Bratislave.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do miesta plnenia, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Dodávateľ je povinný bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne (listom alebo e-mailom) oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo.
6. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomne (listom alebo e-mailom) oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu predmetu zmluvy vrátane jej kontaktných údajov v rozsahu najmenej: meno, priezvisko, email, telefónne číslo.
7. Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení.
8. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru za celý predmet zákazky naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho dodania predmetu zákazky bez vád a nedorobkov.
9. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy a dôvodom
na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.
10. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, Originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ Predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať.
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj súvisiace služby spojené s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia.
12. Akékoľvek dodávateľove porušenie povinnosti (aj jednotlivé) uvedené v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.07.2020 08:23

1,00 kpl

13 166,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.07.2020 08:25

22.07.2020 09:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2020 09:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 47
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2020 22:59 - Vstupná ponuka 13 166,65 € Cena bez DPH
20.07.2020 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS