30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51795990
VISKUP s.r.o.
Lehotská 12, Nitra, 94901, SVK
Zber a zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu
biologicky rozložiteľný odpad, zber, likvidácia
Služba
1. Zber a zneškodnenie biologicky rozložiteľného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t.j. zber, spracovanie a likvidácia) odpadu z objektov pôvodcu odpadu: zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných predpisov. |
20 02 01 - biologicky rozložiteľný odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
20 02 01 - biologicky rozložiteľný odpad | kg | 20000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
biologicky rozložiteľný odpad | kat. číslo 20 02 01 |
počet, frekvencia | podľa potreby, do hmotnosti 20 ton, termíny budú upresnené objednávateľom |
Názov |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkovej ceny v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky. |
Uvedené množstvo odpadu je orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvo v objednávke v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu. |
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomnej objednávky od Objednávateľa v množstve, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Objednávka bude doručovaná mailom. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 3 pracovných dní od nahlásenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená. |
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
Odvoz odpadu bude Objednávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 12.00 h v pracovných dňoch. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód znehodnotenia/zneškodnenia odpadu podľa prílohy č.2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie/zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. |
Požadujeme o zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto). |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH a aj s DPH. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Jelenecká 0, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
27.07.2020 00:00 — 30.11.2020 20:00
20,00 tona
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2020 08:01
23.07.2020 12:00
23.07.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.07.2020 14:25 - Vstupná ponuka | 950,00 | € | Cena bez DPH |
16.07.2020 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: