• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 14:50

Detail zákazky Z202016204

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 14:50

Základné údaje

Z202016204

OF-216988

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4879127

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35742364

Lindström, s.r.o.

Orešianska ulica 3, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zmluva o servisnom prenájme čistiacich rohožiek

čistenie, prenájom predložiek, rohožka

  • 90900000-6 - Čistiace a sanitárne služby
  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98390000-3 - Iné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zmluva o servisnom prenájme čistiacich rohožiek
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisného prenájmu čistiacich rohožiek do 4 objektov objednávateľa v rámci Slovenskej republiky nasledovne:
Objekt v Košiciach: 1 x čistiaca rohožka, rozmer 115 cm x 200 cm, šedý melír (8832 alebo ekvivalent)
Objekt v Banskej Bystrici: 1 x čistiaca rohožka, rozmer 115 cm x 200 cm, modrá (L841 alebo ekvivalent)
Objekt v Banskej Bystrici: 1 x čistiaca rohožka, rozmer 85 cm x 150 cm, modrá (L840 alebo ekvivalent)
Objekt č. 1 v Bratislave: 1 x čistiaca rohožka, rozmer 115 cm x 200 cm, šedý melír (8832 alebo ekvivalent)
Objekt č. 1 v Bratislave: 10 x čistiaca rohožka, rozmer 115 cm x 200 cm, modrá (L841 alebo ekvivalent)
Objekt č. 1 v Bratislave: 1 x čistiaca rohožka, rozmer 85 cm x 150 cm, hnedý melír (8861 alebo ekvivalent)
Objekt č. 1 v Bratislave: 10 x čistiaca rohožka, rozmer 85 cm x 150 cm, modrá (L840 alebo ekvivalent)
Objekt č. 2 v Bratislave: 1 x čistiaca rohožka, rozmer 85 cm x 150 cm, modrá (L840 alebo ekvivalent)
Požadovaná lehota trvania zmluvy: 36 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisný prenájom čistiacich rohoží, rozmer 115 cm x 200 cm, art. č. 8832 alebo ekvivalent ks 2
Servisný prenájom čistiacich rohoží, rozmer 115 cm x 200 cm, art. č. L841 alebo ekvivalent ks 11
Servisný prenájom čistiacich rohoží, rozmer 85 cm x 150 cm, art. č. 8861 alebo ekvivalent ks 1
Servisný prenájom čistiacich rohoží, rozmer 85 cm x 150 cm, art. č. L840 alebo ekvivalent ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Servisný prenájom čistiacich rohoží, rozmer 115 cm x 200 cm zahŕňa:
a) Prenájom čistiacej rohože: 13 x
b) Frekvencia výmeny čistiacich rohoží: každý týždeň
c) Prenájom spojený s praním: áno
2. Servisný prenájom čistiacich rohoží, rozmer 85 cm x 150 cm zahŕňa:
a) Prenájom čistiacej rohože: 13 x
b) Frekvencia výmeny čistiacich rohoží: každý týždeň
c) Prenájom spojený s praním: áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, výmeny, prenájmu a prania.
Dodávateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov a za škody spôsobené na majetku objednávateľa počas trvania zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá, že do objektu objednávateľa počas trvania zmluvy nebudú vstupovať tretie osoby.
Zamestnanci dodávateľa sú povinní dodržiavať bezpečnostné predpisy v objektoch objednávateľa v zmysle platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre svojich zamestnancov všetko technické vybavenie.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať práce odborne a kvalitne.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby je potrebné zo strany objednávateľa bezodkladne oznámiť dodávateľovi.
V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad.
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 24 hodín od účinnosti zmluvy elektronicky zašle objednávateľovi rozpis jednotkových cien za prenájom, výmenu a čistenie všetkých typov ním ponúknutých rohoží za 1 kus/týždeň bez DPH, celkovo za 36 mesiacov bez DPH a celkovo za 36 mesiacov s DPH.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy stanovenie presných termínov poskytnutia služby a predbežné počty pracovníkov a menný zoznam pracovníkov, ktorí budú vstupovať do objektov objednávateľa.
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa zo Zmluvy o poskytovaní služieb alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Poskytovateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Poskytovateľa od Zmluvy o poskytovaní služieb. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade porušenia povinnosti Poskytovateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy o poskytovaní služieb, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia.
V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Poskytovateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy o poskytovaní služieb, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy o poskytovaní služieb. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

27.07.2020 00:00 — 26.07.2023 00:00

1,00 celok

18 681,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2020 14:41

21.07.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2020 08:39 - Vstupná ponuka 18 681,60 € Cena s DPH
20.07.2020 19:25 - Najvýhodnejšia ponuka 18 681,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS