35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
51160374
Softwarepro PS, s.r.o.
Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK
Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement
licencia, softvér
Tovar
1. Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Office 2019 Standard Per Device Software License (P/N: AAA-03499) alebo novšia | ks | 240 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jazyková verzia | Slovenský jazyk |
Doba použitia licencie | Licencia bez časového obmedzenia |
Typ licencie | Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM) |
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená | Windows 8.1, Windows 10 |
Druh licencie | Licencia pre potreby komerčného zákazníka v súlade z prihláškou MPSA (nie GOV, nie EDU). |
Kľúč produktu | Jeden multilicenčný kľúč dostupný na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2019, 2016, 2013 |
Ďalšie vlastnosti | Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2016 resp. 2013, nie OEM, nie krabicová verzia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vzhľadom na používané softvérové a hardvérové vybavenie Objednávateľ nepripúšťa predložiť variantné riešenie, ale pripúšťa možnosť plnohodnotného ekvivalentného riešenia. Pri predložení ekvivalentného riešenia bude takéto riešenie posúdené znalcom z odboru informačných technológií a informačnej bezpečnosti a až po uskutočnení znaleckého úkonu v danom odbore, ktorým znalec uzná ekvivalentné riešenie ako plnohodnotné oproti špecifikovanému, bude môcť byť uskutočnené plnenie predmetu Zmluvy. V opačnom prípade Objednávateľ uplatní odstúpenie od uzatvorenej Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodať samostatnú novú elektronickú licenciu, nie v podobe OEM verzie a pod. Pri určení danej podmienky Objednávateľ vychádza zo skutočnosti, že OEM licencie sú spôsob licencovania SW, keď je licencia k danému programovému vybaveniu zabezpečená koncovým používateľom súčasne so zakúpením HW resp. iného SW produktu. Nová licencia MPSA má výhodu najmä v tom, že je prenosná. V prípade potreby môžete byť vykonaný upgrade PC komponentov alebo môže byť systém odinštalovaný a znova aktivovaný na úplne novom počítači |
OEM verzie, aké sa dajú taktiež zakúpiť aj samostatne, takouto možnosťou nedisponujú. Vzhľadom na tieto skutočnosti pre podmienky Objednávateľa nie je kúpa OEM licencie za nižšiu cenu výhodou a preto sa zameriava na kúpu nových licencií MPSA, ktoré považuje za ekonomicky výhodnejšie. |
V prípade dodania plnenia v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si Objednávateľ vyhradzuje právo takúto objednávku neprevziať a dojednať s Dodávateľom také podmienky dodávky, ktoré sú v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a vyhovujú z technického hľadiska Objednávateľovi. V prípade ekvivalentného riešenia platia licenčné podmienky spoločnosti s autorskými právami k predmetu plnenia. |
Dodávateľ a Objednávateľ (zmluvné strany) sa zaväzujú do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu Zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi elektronicky e-mailom podrobnú cenovú kalkuláciu predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu Zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári tejto zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ak plnenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku Objednávateľa, uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo v Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne Dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto Dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Požaduje sa uzatvorenie Zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy, resp. do doby naplnenia Zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok Objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a do miesta sídla Objednávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 24 hodín od prijatia objednávky Objednávateľom. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa Zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10 % zo Zmluvnej ceny denne a to do dátumu uzavretia novej zmluvy s iným uchádzačom. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia Zmluvy a opakovania zadávania zákazky z dôvodu predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným vo Funkčnej / Tech. špecifikácii predmetu zákazky a/alebo z dôvodu predloženia ponuky za cenu, za ktorú tovar |
nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa. |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ predmetu zákazky je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nie je Dodávateľ predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora zapísaný v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon. |
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky bude uhradená na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry so splatnosťou 60 dní. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak je Dodávateľ v čase plnenia Zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ: |
- poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením Objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto Zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku Dodávateľom je také postúpenie voči Objednávateľovi neúčinné a |
právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ: |
1. ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
Pri komunikácii bude Objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Pod Krásnou hôrkou, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.08.2020 00:00 — 28.02.2021 23:59
240,00 ks
96 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2020 13:51
22.07.2020 09:00
22.07.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2020 16:21 - Vstupná ponuka | 95 950,00 | € | Cena bez DPH |
21.07.2020 22:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 91 680,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.