• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 09:50

Detail zákazky Z202016198

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 09:50

Základné údaje

Z202016198

OF-214639

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4881197

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement

licencia, softvér

  • 48218000-9 - Softvérový balík na riadenie licencií

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement
Funkcia
Dodávka licencií v rámci Multilicenčného programu Microsoft Product and Services Agreement .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 2019 Standard Per Device Software License (P/N: AAA-03499) alebo novšia ks 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Doba použitia licencie Licencia bez časového obmedzenia
Typ licencie Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Typ operačného systému, pre ktorý je licencia určená Windows 8.1, Windows 10
Druh licencie Licencia pre potreby komerčného zákazníka v súlade z prihláškou MPSA (nie GOV, nie EDU).
Kľúč produktu Jeden multilicenčný kľúč dostupný na stránke multilicenčných programov Microsoft Business Center zvlášť pre MS Office Standard 2019, 2016, 2013
Ďalšie vlastnosti Licencia s možnosťou downgrade na Microsoft Office Standard 2016 resp. 2013, nie OEM, nie krabicová verzia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vzhľadom na používané softvérové a hardvérové vybavenie Objednávateľ nepripúšťa predložiť variantné riešenie, ale pripúšťa možnosť plnohodnotného ekvivalentného riešenia. Pri predložení ekvivalentného riešenia bude takéto riešenie posúdené znalcom z odboru informačných technológií a informačnej bezpečnosti a až po uskutočnení znaleckého úkonu v danom odbore, ktorým znalec uzná ekvivalentné riešenie ako plnohodnotné oproti špecifikovanému, bude môcť byť uskutočnené plnenie predmetu Zmluvy. V opačnom prípade Objednávateľ uplatní odstúpenie od uzatvorenej Zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať samostatnú novú elektronickú licenciu, nie v podobe OEM verzie a pod. Pri určení danej podmienky Objednávateľ vychádza zo skutočnosti, že OEM licencie sú spôsob licencovania SW, keď je licencia k danému programovému vybaveniu zabezpečená koncovým používateľom súčasne so zakúpením HW resp. iného SW produktu. Nová licencia MPSA má výhodu najmä v tom, že je prenosná. V prípade potreby môžete byť vykonaný upgrade PC komponentov alebo môže byť systém odinštalovaný a znova aktivovaný na úplne novom počítači
OEM verzie, aké sa dajú taktiež zakúpiť aj samostatne, takouto možnosťou nedisponujú. Vzhľadom na tieto skutočnosti pre podmienky Objednávateľa nie je kúpa OEM licencie za nižšiu cenu výhodou a preto sa zameriava na kúpu nových licencií MPSA, ktoré považuje za ekonomicky výhodnejšie.
V prípade dodania plnenia v rozpore s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft si Objednávateľ vyhradzuje právo takúto objednávku neprevziať a dojednať s Dodávateľom také podmienky dodávky, ktoré sú v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Microsoft a vyhovujú z technického hľadiska Objednávateľovi. V prípade ekvivalentného riešenia platia licenčné podmienky spoločnosti s autorskými právami k predmetu plnenia.
Dodávateľ a Objednávateľ (zmluvné strany) sa zaväzujú do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu Zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi elektronicky e-mailom podrobnú cenovú kalkuláciu predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu Zmluvy.
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári tejto zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ak plnenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku Objednávateľa, uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo v Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne Dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto Dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Požaduje sa uzatvorenie Zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy, resp. do doby naplnenia Zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok Objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a do miesta sídla Objednávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru do 24 hodín od prijatia objednávky Objednávateľom.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa Zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10 % zo Zmluvnej ceny denne a to do dátumu uzavretia novej zmluvy s iným uchádzačom. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú Objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia Zmluvy a opakovania zadávania zákazky z dôvodu predloženia ponuky Dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným vo Funkčnej / Tech. špecifikácii predmetu zákazky a/alebo z dôvodu predloženia ponuky za cenu, za ktorú tovar
nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa.
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ predmetu zákazky je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nie je Dodávateľ predmetu zákazky v registri partnerov verejného sektora zapísaný v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky bude uhradená na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry so splatnosťou 60 dní.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak je Dodávateľ v čase plnenia Zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ:
- poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením Objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto Zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku Dodávateľom je také postúpenie voči Objednávateľovi neúčinné a
právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ:
1. ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Pri komunikácii bude Objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.08.2020 00:00 — 28.02.2021 23:59

240,00 ks

96 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2020 13:51

22.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 394
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2020 16:21 - Vstupná ponuka 95 950,00 € Cena bez DPH
21.07.2020 22:00 - Najvýhodnejšia ponuka 91 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS