• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202016149

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202016149

OF-216553

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4873604

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál pre IT

Myš, Klávesnica, Sada skrutkovačov, Redukcia USB, Kábel UTP, Switch 8 port, Externá dokovacia stanica, Čítačka čiarových kódov

  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30216130-6 - Snímače čiarového kódu
  • 31224400-6 - Spájacie káble
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 44512800-0 - Skrutkovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Materiál pre IT
Funkcia
zálohovanie, upgrade PC, zlepšenie zabezpečenia, výmeny opotrebovaných periférnych zariadení a vykonávanie údržby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Myš ks 40
2. Klávesnica ks 40
3. Sada skrutkovačov ks 3
4. Redukcia USB 3.0 ks 5
5. Kábel UTP 1 m ks 100
6. Switch 8 port ks 20
7. Externá dokovacia stanica ks 2
8. Čítačka čiarových kódov Zebra DS2208 ks 3
9. Čítačka čiarových kódov Motorola DS2278 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. 1. Pripojenie Drôtová
1.2. Rozhranie USB
1.3. Citlivosť 1 200 DPI
1.4. Technológia Optická
1.5. Počet tlačidiel 3
1.6. Koliesko Klasické
1.7. Dĺžka kábla 1,5 m
1.8. Farba Čierna
2.1. Pripojenie Drôtová
2.2. Rozhranie USB
2.3. Lokalizácia Slovenská
2.4. Farba Čierna
3.1. Krížové 5 ks (PH0 x 75, PH1 x 100, PH2 x 38, PH2 x 125, PH2 x 150 mm)
3.2. Ploché 5 ks (3 x 75, 5 x 100, 6 x 38, 6 x 125, 6 x 150 mm)
4.1. Typ Redukcia
4.2. USB 3.0 Kompatibilita s USB 2.0/1.1
5.1.Sieťový Obojstranný, RJ 45
5.2. Kategória CAT5E
5.3. Typ UTP
5.4. Dĺžka 1 m
5.5 Farba Sivá
6.1. Typ Deskop
6.2. Prenosová rýchlosť LAN portov 1 Gbit
6.3. RJ 45 8 ks
6.4. Funkcie QoS
6.5. Buffer 128 KB
6.6. Telo Kovové
7.1. Funkcia Klonovania disku bez PC
7.2. Napájací adaptér 12V/2,5A
7.3. Vstupné rozhranie 1 x USB 3.0
7.4. Porty 2 x SATA 6G
7.5. Formát 2,5" HDD, SDD, 3,5" HDD
7.6. Podpora prenosových rýchostí 12/480/5 000 Mbit
7.7. Podpora HotPlug, PaP, Auto Spin down
8. Čítačka čiarových kódov Zebra DS2208 - nepripúšťame ekvivalent kompatibilita s informačným systémom verejného obstarávateľa
8.1. Prevedenie Ručné
8.2. Rozhranie USB
8.3. Spôsob snímania Priestorové, 2D
8.4. Snímacia vzdialenosť 0 až 36,9 cm
9. Čítačka čiarových kódov Motorola DS2278 - nepripúšťa sa ekvivalent kompatibilita s informačným systémom verejného obstarávateľa
9.1 Prevedenie Ručné
9.2. Rozhranie USB, PS2, RS232, RS485
9.3. Spôsob snímania Priestorové, 2D
9.4. Spojenie Bezdrôtový snímač
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronickej objednávke.  Miesto plnenia v Bratislave.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
V položke č. 8. a 9. sa ekvivalent nepripúšťa - odôvodnenie: výrobca, obchodné označenie a typ je uvedený z dôvodu opisu predmetu zákazky dostatočne presne z dôvodu kompaibility s informačným systémom verejného obstarávateľa.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v EUR bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH, cenu spolu za požadovaný počet kusov v EUR bez DPH, s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, s DPH
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikácie a aktualizovaného rozpočtu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 3 pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky predmetu zákazky.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 14 dní.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na max. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z..
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálnym požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie.Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.07.2020 09:33 — 19.08.2020 09:35

1,00 skupina tovarov

1 714,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2020 09:38

20.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 952
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2020 08:43 - Vstupná ponuka 1 714,40 € Cena bez DPH
20.07.2020 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 1 714,39 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS