• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2020 11:25

Detail zákazky Z202016136

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2020 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2020 11:25

Základné údaje

Z202016136

OF-215964

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4873596

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

00604127

GastroMarket - Linorex s.r.o.

Štefana Králika 7, Bratislava, 84108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladiaci box bez podlahy s agregátom

chladiaci box, chladiaci box s agregátom, chladiaca jednotka, dodávka chladiaceho boxu, montáž chladiaceho boxu

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 42513200-7 - Chladiace zariadenia
  • 42500000-1 - Chladiace a ventilačné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladiaci box bez podlahy s agregátom
Funkcia
Chladiaci box do interiéru na uskladnenie a uchovanie čerstvosti potravín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladiaci box ks 1
Vonkajší rozmer - šírka mm 2900 3000
Vonkajší rozmer - hĺbka mm 1900 2000
Vonkajší rozmer - výška mm 2100 2300
Vnútorný rozmer - šírka mm 2820 2940
Vnútorný rozmer - hĺbka mm 1820 1940
Vnútorný rozmer - výška mm 2020 2240
Vnútorný objem  pri zohľadnení min. a max. hrúbke použitého materiálu m3 10,4 12,8
Chladiaci agregát ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál  stien a stropu pozinkované PUR panely s nezávadnou bielou plástovou fóliou vhodné pre potravinárstvo
Izolácia stien a stropu polyuretánová, bez freónu
Hrúbka stien a stropu min. 60 mm a max. 80 mm
Podlaha chladiaci box bude umiestnený na pripravenú konečnú stavebnú odizolovanú podlahu  v rozmeroch š/h: 3100 mm/ 2100 mm, viď foto podlahy v prílohe
Chladiarenské robustné dvere,  uzavretie magnetickým tesnením, prípadne s obložkami, ľavé prevedenie áno
Pánty so zastavením na 100°, s bezpečnostným zámkom, uzamykateľné áno
Rozmer dverí: šírka/výška min.1000 mm - 1100 mm/ min. 1880 mm
Závesy - lamelové clony zamedzujúce tepelné straty pri otvorení dverí boxu áno
Umiestnenie dverí v stene dlhej min. 2900 mm (vyššie uvedené ako šírka)
Osvetlenie v boxe áno, LED
Dverový mikrospínač áno
Chladiaci agregát:  stenová bloková jednotka áno
Požadovaná prevádzková teplota +2 až + 4 °C
Okolitá teplota max. +35 °C
Napätie: V/Hz 230 V/50 Hz
Príkon min. 1,15  kW
Vysoký chladiaci výkon áno
Rezervný výkon 20 %
Ventilový výparník s dvomi ventilátormi áno
Typ chladenia ventilované, elektrické
Typ odmrazovania elektrické
Typ kompresora hermatický
Termostat digitálny
Digitálny ukazovateľ teploty áno
Výrobok spĺňa platné európske CE normy áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom a všetkých nákladov súvisiacich s dodávkou.
Vrátane montáže, inštalácie a odskúšania prevádzkyschopnosti na mieste plnenia u Objednávateľa.
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu v rozsahu max. 1 hodiny.
V lehote najneskôr do 5 dní, od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť:
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy,
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Obstarávateľ požaduje dodanie, inštaláciu a protokolárne odovzdanie predmetu zákazky do 4 týždňov odo dňa platnosti kúpnej zmluvy.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. Dodávateľ oznámi Objednávateľovi termín doručenia tovaru min. 24 hod. vopred.
Objednávateľ požaduje jednorazové dodanie tovaru, prípadne podľa dohody Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v originálnom balení, v 1. akostnej triede.
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návody na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady, resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, jeho poškodenia alebo nekompletnosti zásielky neprevziať dodávku.
Neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy bude Protokol o odovzdaní a prevzatí podpísaný oboma zmluvnými stranami po uvedení zariadenia do prevádzky a jeho odskúšaní.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záručnú lehotu na dodaný tovar v trvaní minimálne 36 mesiacov odo dňa podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí.
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov) minimálne počas 36 mesiacov (ak sa nedohodne inak) odo dňa potvrdenia prevzatia tovaru. Záručný a pozáručný servis poskytne Dodávateľ do 24 hodín od nahlásenia poruchy. V prípade nedodržania 24-hodinovej lehoty, bude Dodávateľovi účtovaná zmluvná pokuta vo výške € 200,-.
Ak počas trvania záručnej lehoty Objednávateľ uplatní u Dodávateľa reklamačnú závadu, ktorú nie je možné odstrániť u Objednávateľa je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 ods. 1 zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení a lehota splatnosti faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť ju Dodávateľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. V prípade, že Objednávateľ nevráti faktúru Dodávateľovi na doplnenie do 5 dní odo dňa obdržania, považuje sa faktúra za prevzatú bez pripomienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridaj hodnoty.
Ak je Dodávateľ v omeškaní s odovzdávaním predmetu zmluvy je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny kúpnej zmluvy za každý deň z omeškania.
Objednávateľ sa zaväzuje, že v prípade neuhradenia vystavenej faktúry v deň jej splatnosti, je Objednávateľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny kúpnej zmluvy za každý deň z omeškania.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

23.07.2020 00:00 — 10.09.2020 00:00

1,00 ks

7 308,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2020 08:33

20.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 475
 64
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2020 08:59 - Vstupná ponuka 7 000,08 € Cena s DPH
20.07.2020 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 6 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS