35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
51055724
GIEGO s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž
žľaby
Tovar, Služba
1. Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Žľab bude zabudovaný na miestach s veľmi hustou dopravou, ako aj na špedičných plochách pre nákladné vozidlá. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. stavebná šírka žľabu | mm | 300 | ||
2. stavebná výška žľabu | mm | 300 | ||
3. vnútorná svetlá šírka | mm | 200 | ||
4. celkové množstvo | m | 114 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Betónové telo žľabu je zosilnené pomocou liatinovej hrany profilu Z. | áno |
2. Liatinový štrbinový kryt s triedou zaťaženia F 900 podľa STN EN 1433 | áno |
3. Bez spádu. | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Moldava nad Bodvou. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti. |
3. Požadovaný doklad preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (uviesť jednotkovú cenu) v uvedenej prílohe č. 1 potvrdenou dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
- požaduje sa predložiť opis predmetu zákazky (opis alebo prospektový materiál) v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky, uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu pre položku č. 1: Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž. |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar. |
7. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
8. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
9. Lehota dodania tovaru: |
9.a) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 15 (pätnástich) pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy. |
9.b) dodanie tovaru kupujúci požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. |
10. Dodávateľ pri dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej kupujúcim a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
11. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru. |
12. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, bol dodaný v rozpore s kúpnou zmluvou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
13. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
14. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru. Faktúru za predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí kupujúcim bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
15. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo zmluvy, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
16. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
17. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených dokladov. |
18. Kupujúci sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
20. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie kupujúceho. |
21. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
22. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
23. Kupujúci považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy: |
23. a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
23. b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
23. c) nedodržanie jednotkových cien, |
23. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4, |
23 .e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
24. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
24. a) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u kupujúceho oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu kupujúceho kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
24.07.2020 08:00 — 17.08.2020 15:00
1,00 celok
26 697,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2020 10:57
21.07.2020 10:00
21.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.07.2020 07:21 - Vstupná ponuka | 26 697,00 | € | Cena bez DPH |
21.07.2020 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 695,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: