• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202016135

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202016135

OF-216319

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4879115

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž

žľaby

  • 43324000-0 - Odvodňovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž
Funkcia
1. Žľab bude zabudovaný na miestach s veľmi hustou dopravou, ako aj na špedičných plochách pre nákladné vozidlá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. stavebná šírka žľabu mm 300
2. stavebná výška žľabu mm 300
3. vnútorná svetlá šírka mm 200
4. celkové množstvo m 114
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Betónové telo žľabu je zosilnené pomocou liatinovej hrany profilu Z. áno
2. Liatinový štrbinový kryt s triedou zaťaženia F 900 podľa STN EN 1433 áno
3. Bez spádu. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Moldava nad Bodvou.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti.
3. Požadovaný doklad preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky (uviesť jednotkovú cenu) v uvedenej prílohe č. 1 potvrdenou dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať  v mene dodávateľa),
- požaduje sa predložiť opis predmetu zákazky (opis alebo prospektový materiál) v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek na predmet zákazky, uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu pre položku č. 1: Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž.
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Odvodňovacie žľaby pre vysokú záťaž, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS.
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar.
7. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
8. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
9. Lehota dodania tovaru:
9.a) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 15 (pätnástich) pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. Nedodržanie tohto termínu považuje kupujúci za podstatné porušenie zmluvy.
9.b) dodanie tovaru kupujúci požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe kupujúceho telefonicky minimálne 3 hodiny vopred.
10. Dodávateľ pri dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej kupujúcim a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
11. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru.
12. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, bol dodaný v rozpore s kúpnou zmluvou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
13. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
14. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a kupujúcim prevzaté množstvo tovaru. Faktúru za predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí kupujúcim bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
15. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo zmluvy, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
16. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu.
17. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených dokladov.
18. Kupujúci sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
19. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
20. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie kupujúceho.
21. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
22. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy.
23. Kupujúci považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy:
23. a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
23. b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
23. c) nedodržanie jednotkových cien,
23. d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4,
23 .e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
24. Ukončenie zmluvy môže nastať:
24. a) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
25. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u kupujúceho oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu kupujúceho kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moldava nad Bodvou, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

24.07.2020 08:00 — 17.08.2020 15:00

1,00 celok

26 697,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2020 10:57

21.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2020 07:21 - Vstupná ponuka 26 697,00 € Cena bez DPH
21.07.2020 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka 26 695,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS