• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 12:50

Detail zákazky Z202016114

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2020 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.07.2020 12:50

Základné údaje

Z202016114

OF-217220

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4884986

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

30959543

Mária Vinczeová

Narcisová 1946/1, Šaľa, 92705, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítačová zostava.

monitor, myš

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítačová zostava.
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie POČÍTAČOVÝCH ZOSTÁV, s predĺženou záručnou dobou a dobou spotreby cca 8 – 10 rokov, vrátane dopravy pre Objednávateľa za obdobie rokov 2020 - 2021. Celkový počet počítačových zostáv je 60 kusov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pracovná stanica veľkosti micro form factor s monitorom, klávesnicou a myšou. Celá zostava od jedného výrobcu, funkčný komplet, vrátane všetkých napájacích a prepojovacích káblov. Pracovná stanica pevne spojená s monitorom, ale odnímateľná. Procesor s výkonom aspoň 9000 bodov podľa www.cpubenchmark.net, 6 jadrami, TPD 35W, s podporou virtualizácie, 64 bit, podporou AES-NI kryptovania. Grafická karta s výkonom aspoň 1200 bodov podľa www.cpubenchmark.net, s rozlíšením 4096x2304 bodov pri 60 Hz, podpora DirectX 12, OpenGL 4.5, zobrazenie na viacerých monitoroch. ks 60
Inštalovaná operačná pamäť 8 GB DDR4, Maximálna 32 GB DDR4, pevný disk 256 GB SSD v M.2 slote, sekvenčné čítanie/zápis - 1500000/1350000, sieť Wifi, 1000 Mbps ethernet. Vstupnovýstupné porty: Min. 4 x USB 3.1, 2 x USB 2.0, 1 x RJ45, 1 x HDMI 1.4,  1 x DP 1.2, 1 x UAJ. Klávesnica Slovenská QWERTY (QWERTZ), myš optická, 3 tlačidlová. . .
Operačný systém Windows 10 SK, pro, 64 bit. Bezpečnosť: TPM 2.0 alebo novšie,  podpora šifrovania pevného disku a externých úložných zariadení, podpora Bitlockera, podpora Oapa, podpora FIPS, bezpečné mazanie dát cez BIOS, ochrana identity. Monitor: Min. 23,8" fullHD ISP LED display, pripojený cez DP 1.2. . .
Záruka na celú zostavu (počítač, monitor, klávesnica, myš): 5 rokov v mieste dodávky, poskytovaná výrobcom. . .
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkovej ceny, aj celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia a ďalších nákladov spojených s plnením Zmluvy.
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť oprávnenie plniť zákazku.
3. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, aktualizovaný podrobný rozpočet, s prípadnou fotodokumentáciou (resp. katalóg) a s popisom tovaru. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, typ a pod., umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
4. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že tovar dodá nový, nepoškodený a v záručnej dobe, ktorá začne plynúť dňom prevzatia tovaru. Tovar bude zároveň spĺňať špecifikáciu podľa požiadaviek Objednávateľa.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo alebo špecifikáciu tovaru, podľa jeho skutočnej potreby, pri zachovaní celkovej zmluvnej ceny.
6. Objednávateľ bude do plnenia Zmluvy, podľa svojej potreby v množstvách, posielať Dodávateľovi čiastkové objednávky elektronicky (e-mailom), prípadne poštou alebo telefonicky. Schválenie čiastkových objednávok bude opatrené podpisom zodpovednej osoby a odtlačkom pečiatky obidvoch zmluvných strán.
7. Fakturácia sa bude vykonávať v mesačnej periodicite, posledný deň v mesiaci, na základe skutočne dodaného tovaru. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku každej faktúre, čiastkovú objednávku, dodací list a záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím listom). Čiastková objednávka, dodací a záručný list, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť prílohy každej faktúry.
8. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak uzatvorená Zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy a Dodávateľ nedodá tovar riadne a včas. Dodávateľ je zároveň oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ riadne a včas, neprevezme a neuhradí tovar. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej strane, bude Zmluva považovaná za ukončenú.
9. Zmluva sa uzatvára na určitú dobu, t. j. do 31.12.2021. Maximálny finančný limit Objednávateľa je 60 000,- EUR bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

60,00 ks

60 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2020 08:18

24.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 595
 27
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2020 09:36 - Vstupná ponuka 60 000,00 € Cena bez DPH
24.07.2020 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka 59 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS