• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2020 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 11:45

Detail zákazky Z202016079

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2020 13:45
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2020 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2020 11:45

Základné údaje

Z202016079

OF-213316

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4879107

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

50281712

WoodX, s.r.o.

195, Spišské Hanušovce, 05904, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelársky nábytok, nábytok, zariadenie do kancelárie

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. JEDNODVEROVÁ SKRINKA S DVOMI POLICAMI STREDNÁ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
výška mm 1100
šírka mm 400
hĺbka mm 400
hrúbka melamínovej drevotrieskovej dosky (ďalej len “DTD“) mm 16
chrómové úchytky/skrinka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrinky melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; hrana páska
dvere melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako skrinka; zaisťovanie ľavých dverí klapačkou
farba povrchu jelša
 2. DVOJDVEROVÁ SKRINKA S DVOMI POLICAMI STREDNÁ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 115
výška mm 1100
šírka mm 800
hĺbka mm 400
hrúbka melamínovej DTD mm 16
chrómové úchytky/skrinka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrinky melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; hrana páska
dvere melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako skrinka; zaisťovanie ľavých dverí klapačkou
farba povrchu jelša
 3. DVOJDVEROVÁ SKRIŇA SO ŠTYRMI POLICAMI, UZAMYKATEĽNÁ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 120
výška mm 1850
šírka mm 800
hĺbka mm 400
hrúbka melamínovej DTD mm 16
chrómové úchytky/skrinka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrine melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; hrana páska
dvere melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako skriňa; zaisťovanie ľavých dverí klapačkou
uzamykateľná skriňa zámok s dvomi kľúčmi na pravých dverách
farba povrchu jelša
 4. KOMBINOVANÁ SKRIŇA HORE OTVORENÁ, DOLE DVOJDVEROVÁ, UZAMYKATEĽNÁ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 120
výška skrine mm 1850
šírka skrine mm 800
hĺbka skrine mm 400
výška dvierok mm 750
hrúbka melamínovej DTD mm 16
počet políc/skriňa spolu ks 3
z toho: * *
počet políc v hornej časti ks 2
počet políc v skrinkovej časti ks 1
chrómové úchytky/skrinka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrine melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; hrana páska
dvierka melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako skriňa; zaisťovanie ľavých dvierok klapačkou
uzamykateľná skrinka zámok s dvomi kľúčmi na pravých dvierkach
farba povrchu jelša
 5. ŠATNÍKOVÁ SKRIŇA DVOJDVEROVÁ S VÝSUVNÝM VEŠIAKOM, UZAMYKATEĽNÁ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 40
výška mm 1850
šírka mm 600
hĺbka mm 400
hrúbka melamínovej DTD mm 16
počet políc/skriňa ks 1
chrómové úchytky/skrinka ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrine melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; hrana páska
dvere melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako skriňa; zaisťovanie ľavých dverí klapačkou
umiestnenie police v hornej časti skrine; výsuvný vešiak umiestnený na spodnej strane v strede police
uzamykateľná skriňa zámok s dvomi kľúčmi na pravých dverách
farba povrchu jelša
 6. OTVORENÁ SKRIŇA SO ŠTYRMI POLICAMI
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 60
výška mm 1850
šírka mm 800
hĺbka mm 400
hrúbka melamínovej DTD mm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korpus skrine melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm; hrana páska
farba povrchu jelša
 7. STÔL KANCELÁRSKY
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 80
výška mm 750
šírka mm 1500
hĺbka mm 750
hrúbka melamínovej DTD stola (mimo pracovnej dosky) mm 16
hrúbka melamínovej DTD pracovnej dosky mm 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako stôl
farba povrchu jelša
 8. STÔL POD POČÍTAČ S VÝSUVNOU DOSKOU
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 80
výška mm 750
šírka mm 700
hĺbka mm 750
hrúbka melamínovej DTD stola (mimo pracovnej dosky) mm 16
hrúbka melamínovej DTD pracovnej dosky mm 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako stôl
výsuv na koľajniciach
farba povrchu jelša
 9. STÔL POD TLAČIAREŇ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 40
výška mm 750
šírka mm 700
hĺbka mm 750
hrúbka melamínovej DTD stola (mimo pracovnej dosky) mm 16
hrúbka melamínovej DTD pracovnej dosky mm 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako stôl
s odkladacím priestorom na kancelársky papier
farba povrchu jelša
 10. ZASADACÍ STÔL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 50
výška mm 750
šírka mm 1400
hĺbka mm 750
hrúbka melamínovej DTD stola (mimo pracovnej dosky) mm 16
hrúbka melamínovej DTD pracovnej dosky mm 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako stôl
deliaca doska v strede
farba povrchu jelša
 11. KONTAJNER UZAMYKATEĽNÝ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 80
výška mm 630
šírka mm 400
hĺbka mm 530
hrúbka melamínovej DTD mm 16
počet zásuviek ks 4
chrómové úchytky/kontajner ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
mobilný na kolieskach
korpus kontajnera melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm;
čelná strana zásuvky melamínová DTD, hrúbka min. 16 mm;
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako kontajner
zásuvky na koľajniciach s centrálnym uzamykaním; nie plastové; min. vnútorná šírka zásuvky 330 mm; čelná strana zásuvky je z melamínovej DTD
farba povrchu jelša
 12. KONFERENČNÝ STOLÍK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 20
výška mm 550
šírka mm 1000
hĺbka mm 600
hrúbka melamínovej DTD mm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosné dosky (nie nohy) 2 x 534 x 500 mm
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako stolík
farba povrchu jelša
 13. KONFERENČNÝ STOLÍK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 20
výška mm 550
šírka mm 600
hĺbka mm 600
hrúbka melamínovej DTD mm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nosné dosky (nie nohy) 2 x 534 x 500 mm
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako stolík
farba povrchu jelša
 14. NÁSTENNÁ POLICA
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 50
výška mm 250
šírka mm 800
hĺbka mm 250
hrúbka melamínovej DTD mm 16
počet dosiek 1 police spolu ks 4
z toho: * *
základné dosky (250 x 800 mm) ks 2
bočné dosky (250 x 250 mm) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery základnej dosky v mm 250 x 800
rozmery zadnej dosky v mm 250 x 800
rozmery bočných dosiek v mm 250 x 250
úprava hrán ABS hrana v rovnakom farebnom prevedení ako polica
farba povrchu jelša
 15. STOJANOVÝ VEŠIAK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kombinácia drevo - kov
päť ramenný
farba jelša/chróm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA:
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. množstvá tovarov, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy sú maximálne nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovarov v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený.
2. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
3. Predmetom zmluvy je okrem dodávky kancelárskeho nábytku uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy aj jeho montáž a zabezpečenie služieb súvisiacich s jeho dovozom a vykládkou na určené miesto v objekte objednávateľa vrátane dodania návodu určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu.
II. CENA:
1. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvný cenu, tzn. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta.
2. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre každú položku uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
3. Celková cena predmetu zmluvy, ceny za jednotlivé položky a jednotkové ceny tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (kompletizácia, dodávka tovaru, doprava a vykládka na určené miesto v objekte objednávateľa, montáž, dodanie návodov určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu a množstevné zľavy) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
4. Ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA:
1. V prípade ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky za cenu vykazujúcu znaky neprimeranej nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok zmluvy a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY:
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok, resp. nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru).
2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (37 miest plnenia v rámci celého územia SR) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve.
3. Táto zmluva sa bude plniť na základe čiastkových výziev, tzn. objednávok vystavených objednávateľom. Cena objednávky sa určí súčtom cien za jednotlivé položky v objednávke, ktoré budú stanovené ako súčin jednotkových cien a množstva tovaru.
4. Konkrétne množstvá a druhy tovarov špecifikované v tejto zmluve budú uvedené spolu s konkrétnymi miestami plnenia objednávateľom v jednotlivých objednávkach vystavených v súlade so zmluvou.
5. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 1. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú doručenú objednávku objednávateľa v súlade s bodom 6. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej objednávky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem objednávku č. ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.
7. Lehota na dodanie tovaru je pätnásť (15) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 do 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00).
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
9. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do siedmich (7) pracovných dni po doručení správy o vadách tovaru (na dodacom liste pri preberaní tovaru resp., ak vada bola zistená neskôr zaslaním na e-mailovú adresu dodávateľa uvedenú v bode 1 článku IV. časti Osobitné požiadavky na plnenia) po dohode s objednávateľom opravou vady na mieste alebo tak, že za reklamovaný tovar dodá nový tovar bez vád.
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je certifikovaný resp. bude v súlade so zákonom č. 56/2018 Z.z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru (resp. vyhlásenia o zhode), ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu.
11. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať.
12. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť.
V. FAKTURÁCIA:
1. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
3. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude/ú kópia/e dodacieho/dodacích listu/listov potvrdených objednávateľom v jednotlivých miestach plnenia.
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú,resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
VI. OSOBITNÉ USTANOVENIA:
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri.
V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky",
Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
5. Pokiaľ sa v Osobitných požiadavkách na plnenie uvádza pojem "zmluva", rozumie sa tým rámcová dohoda.
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 cena celkom

113 161,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2020 13:45

21.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 271
 16
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2020 15:34 - Vstupná ponuka 108 000,00 € Cena s DPH
21.07.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 98 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS