• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2020 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 12:15

Detail zákazky Z202016071

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2020 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 12:15

Základné údaje

Z202016071

OF-217222

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4870916

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17315786

2U spol. s r.o.

Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vlajka a zástava - SR, EÚ,NATO

Vlajka a zástava - SR, EÚ, NATO

  • 35821000-5 - Vlajky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vlajky - SR, EÚ, smútočná, príslušenstvo
Funkcia
Vlajky - SR, EÚ, NATO slúžiace na označenie budov a na reprezentačné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predmet 1. Vlajka SR: ks 2
Predmet 1. Vlajka SR: rozmer: (šírka) cm 150
Predmet 1. Vlajka SR: rozmer: (výška) cm 100
Predmet 2. Vlajka EÚ: ks 1
Predmet 2. Vlajka EÚ: rozmer: (šírka) cm 150
Predmet 2. Vlajka EÚ: rozmer: (výška) cm 100
Predmet 3. Vlajka NATO ks 1
Predmet 3. Vlajka NATO: rozmer: (šírka) cm 150
Predmet 3. Vlajka NATO: rozmer: (výška) cm 100
Predmet 4. Zástava SR ks 2
Predmet 4. Zástava SR: rozmer(šírka): cm 100
Predmet 4: Zástava SR: rozmer(výška): cm 150
Predmet 5. Zástava EÚ ks 1
Predmet 5. Zástava EÚ: rozmer(šírka): cm 100
Predmet 5: Zástava EÚ: rozmer(výška): cm 150
Predmet 6. Zástava NATO ks 1
Predmet 6. Zástava NATO: rozmer(šírka): cm 100
Predmet 6: Zástava NATO: rozmer(výška): cm 150
Predmet 7. smútočná zástava ks 2
Predmet 7. smútočná zástava: rozmer(šírka): cm 100
Predmet 7. smútočná zástava: rozmer(výška): cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet 1-7. Vlajka a zástava: štandardný pomer 3:2, po obvode obšitá dvojitým stehom, spôsob uchytenia karabínami (súčasť vlajok a zástav) Vhodná na vonkajšie použitie, materiál : nepáravý úplet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 08:00-do 14:30 hod., resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

VÚ 9149, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.07.2020 11:20 — 29.07.2020 11:20

10,00 ks

200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2020 11:21

17.07.2020 11:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2020 11:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 210
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2020 11:19 - Vstupná ponuka 199,92 € Cena s DPH
15.07.2020 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 199,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS