00165221
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK
47216174
Enfield, s.r.o.
Kapicova 6, Bratislava, 85101, SVK
Upratovacie a čistiace služby
upratovanie, dezinfekcia, čistenie
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné upratovanie kancelárií, laboratórií, spoločenských a priľahlých obslužných priestorov v administratívnej budove |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková podlahová plocha priestorov administratívnej budovy | m2 | 7 405,17 | ||
z toho: 1.plocha liatej podlahy a linolea | m2 | 2 914,15 | ||
2. plocha kobercov na čistenie | m2 | 2 954,34 | ||
3. plocha dlažby | m2 | 1 287,13 | ||
4. plocha obkladov | m2 | 249,55 | ||
Umývanie okien | m2 | 3 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Upratovacie služby budú zabezpečené v pracovných dňoch | v ranných hodinách: od 06:00 hod do 09:00 hod |
- | v poobedných hodinách: od 12:00 hod do 18:00 hod |
Upratovacia činnosť v ranných hodinách v sebe zahŕňa | upratanie kancelárii odd. riaditelia, klientského centra a podateľne, sociálnych zariadení a laboratórií podľa požadovaného rozsahu a periodicite |
Upratovacia činnosť v poobedných hodinách v sebe zahŕňa | upratanie ostatných kancelárií, zasadacích miestnosti, spoločenských priestorov, kuchyniek, sociálnych zariadení a ostatných priestorov podla požadovaného rozsahu a periodicite |
Základný rozsah požadovaných upratovacích a čistiacich prác: | denný, týždenný, mesačný,štvrťročný, polročný a ročný interval |
1. DENNÝ INTERVAL: | základný rozsah požadovaných prác vykonávaných denne |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientske centrum, podateľna | Utieranie prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách a pod., vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, vyprázdňovanie odpadu zo skartovacích strojov, |
- | umývanie a dezinfekcia umývadiel (čistenie a odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov), dezinfekcia kľučiek, vysávanie kobercov. |
Zasadacie miestnosti | Utieraniu prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách a pod. vynášanie odpadkových košov a výmena šáčkov do košov, dezinfekcia kľučiek |
Priestory laboratórií | Utieranie prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách a pod., vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie umývadiel, umývanie podláh, dezinfekcia kľučiek |
Spoločenské priestory (chodba, schodisko, vstupná hala, vrátnica, výťahy) | Utieranie prachu na stoloch, nábytkoch, parapetných doskách, vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie schodísk a podláh |
Kuchynky | Vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, čistenie drezu (čistenie a odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov), |
- | umývanie a dezinfekcia podláh, dezinfekcia kľučiek, vyprázdnenie odpadu zo skartovacích strojov. |
Sociálne zariadenia | Dezinfekcia toaletných mís a pisoárov, umývanie umývadiel (odstránenie vodného kameňa z vodovodov, kohútikov, dezinfekcia umývadiel), umývanie spŕch (odstránenie vodného kameňa z vodovodných kohútikov |
- | dezinfekcia sprchových kútov), vynášanie odpadkových košov a výmena sáčkov do košov, umývanie a dezinfekcia podláh, dezinfekcia kľučiek, doplňovanie utierok ZZ do zásobníkov podľa potreby, |
- | doplňovanie toaletného papiera do zásobníkov, umývanie výleviek, doplnenie a vymieňanie závesných WC guličiek/gelov podľa potreby, doplnenie tekutého mydla do zásobníkov CWS Best Standard (500 ml) a |
- | penového mydla do zásobníkov XIBU touch foam SOAP (500 ml) podľa potreby |
2. TÝŽDENNÝ INTERVAL: | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz do týždňa |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientské centrum, podateľna | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, stolné lampy a pod.) umývanie podláh, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Zasadacie miestnosti | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, stolné lampy a pod.), vysávanie kobercov, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Priestory laboratórií | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, stolné lampy a pod.), vysávanie kobercov, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Spoločenské priestory (chodba, schodisko, vstupná hala, vrátnica, výťahy) | Utieranie od prachu doplnkových interiérových prvkov (vešiaky, rámy obrazov, zrkadlá, závesné tabule na stenách a pod.), utretie zábradlia, |
- | vysávanie kobercov, vyčistenie presklených plôch, skriniek, výplní dverí a zrkadiel, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
Kuchynky | Čistenie pracovnej dosky, umytie kuchynskej linky, umývanie dverí, zárubní, vypínačov |
3. MESAČNÝ INTERVAL: | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz do mesiaca |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientské centrum, podateľňa, (v prípade potreby aj v priestoroch laboratórií, zasadacích miestností, miestnosť vrátnikov, kuchyniek) | Napustenie nábytku ochranným prostriedkom |
4. ŠTVRŤROČNÝ INTERVAL | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz za štvrťrok |
Ostatné priestory (garáže, skladové priestory a priestory archívov, vstup do budovy, vstup do dvora) | Umývanie dverí, zárubní, vypínačov, vyzametanie skladových priestorov a priestorov archívov, umývanie podláh, vyzametanie garáže, čistenie stropov a lámp od pavučín |
5. POLROČNÝ INTERVAL | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz za polrok |
Priestory kancelárií, riaditeľstvo, klientske centrum, podateľňa, (v prípade potreby aj v priestoroch laboratórií, zasadacích miestností, miestnosť vrátnikov, kuchyniek) | Čistenie stien, stropov a lámp od pavučín, tepovanie kobercov |
6. ROČNÝ INTERVAL | základný rozsah požadovaných prác vykonaných raz za rok |
Umývanie okien | z vnútornej strany vo všetkých priestoroch v objekte |
7. PREDPOKLADANÉ POŽIADAVKY NA ČISTIACI, DEZINFEKČNÝ A HYGIENICKÝ MATERIÁL K VYKONANIU POŽADOVANEJ SLUŽBY POČAS ZMLUVNEJ DOBY 12 MESIACOV: | |
Čistiaci prostriedok na dezinfekciu WC mís a pisoárov, 750 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Čistiaci prostriedok na čistenie toaletných mís, umývadiel, bidetov, výleviek, vodovodných kohútikov a batérií určený na odstraňovanie vodného kameňa, 750 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Tekutý čistiaci prostriedok s bieliacim účinkom odstraňujúci usadenú špinu, 500 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
WC gély so závesnými nádržkami a náhradné náplne | predpokladaný počet prípravku 580 ks |
Čistiaci prostriedok na podlahu, 5L | predpokladaný počet prípravku 43 ks |
Ochranný prostriedok na nábytok proti prachu s ošetrujúcim účinkom, 500 ml | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Prostriedok na čistenie skla s rozprašovačom (500 ml) | predpokladaný počet prípravku 216 ks |
Sáčky do košov, skartovačov (30 ks v balení) | predpokladaný počet 2 226 balení |
ZZ utierky, biele dvojvrstvové, zloženie zo 100 % celulóza, rozmer 240 x 230 mm, | predpokladaný počet 8 928 balení |
Toaletný papier do zásobníkov, dvojvrstvový, farba biela, priemer kotúča 28 cm, šírka kotúča 9cm, zloženie zo 100 % celulózy, návin: 280 m | predpokladaný počet 5 040 ks |
Náhradná náplň do zásobníkov na penové mydlo XIBU touch foam SOPA, 500 ml | predpokladaný počet 480 ks |
Náhradná náplň do zásobníkov na tekuté mydlo CWS Best Standard, 500 ml | predpokladaný počet 1 920 ks |
8. POŽIADAVKY NA POMOCNÝ MATERIÁL: | Výkonné vysávače, pomocné vozíky pre upratovačky, metly, mopy, vedrá, lopatky, handry na podlahu, handry na prach, hadry na leštenie |
Názov |
Prijímateľ s poskytovateľom sa dohodli na upratovaní a čistení priestorov vymedzených v predmete tejto zmluvy v intervaloch denne, týždenne, mesačne, štvrťročne, polročne a ročne. Upratovanie vnútorných administratívnych, prevádzkových a sociálnych priestorov bude vykonávané v rozsahu a v periodicite uvedenej v tejto zmluve. |
Upratovacie služby budú zabezpečované v pracovných dňoch v ranných hodinách v čase od 06:00 do 09:00 a v poobedných hodinách v čase od 12:00 hod do 18:00 hod. Upratovanie v archívnych priestorov, priestorov laboratórií a skladov sa bude vykonávať za účasti povereného zamestnanca zo strany prijímateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať upratovacie služby odborne, starostlivo, hospodárne s čistiacimi prostriedkami, strojmi, prístrojmi a metódami, ktoré neohrozujú zdravie, nepoškodzujú majetok, práva a oprávnené záujmy prijímateľa v dohodnutom čase a rozsahu. |
Poskytovateľ zabezpečuje predmetnú službu v plnom rozsahu, je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov, za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu služby. |
Poskytovateľ je povinný zamestnať pre výkon práce u prijímateľa výhradne takých zamestnancov, ktorí sú na dohodnutý druh práce spôsobilí a trestne bezúhonní. Na požiadanie prijímateľa je poskytovateľ povinný preukázať bezúhonnosť ktoréhokoľvek zamestnanca výpisom registra trestov nie starším ako 3 mesiace. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, aby dovolenka, PN alebo neprítomnosť zamestnancov z iných dôvodov neovplyvnili práce a služby poskytovateľa a boli realizované v súlade s prevádzkovými potrebami obstarávateľa a nespôsobovali poruchy v jeho činnosti. |
Poskytovateľ je povinný najmenej tri dni pred započatím výkonu upratovacích služieb alebo pri obmene zamestnancov nahlásiť prijímateľovi zoznam svojich zamestnancov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou, a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby. |
Poskytovateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely výkonu upratovacej činnosti a režim odomykania a zamykania miestností a že do miestností nebudú vstupovať tretie osoby. |
Poskytovateľ je zodpovedný za dodržanie zásad bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany, je povinný dbať na dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi a zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Poskytovateľ je povinný dodržiavať predpisy a pokyny prijímateľa na zabezpečenie BOZP a preukázateľne s nimi oboznámiť svojich zamestnancov |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že svojim zamestnancom poskytne potrebné hygienické, pracovné a zdravotné pomôcky potrebné pre výkon činností podľa tejto zmluvy. |
V cene za mesiac bežného upratovania budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t.j. mzdy, doprava, čistiace prostriedky, hygienické prostriedky, dezinfekčné prostriedky, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp.iné vybavenie. |
Poskytovateľ je oprávnený: vyžadovať od prijímateľa nevyhnutnú súčinnosť a vytvorenie podmienok pre plnenie predmetu tejto zmluvy, -oznámiť prijímateľovi okolnosti, ktoré mu bránia, alebo zásadným spôsobom sťažujú plnenie predmetu tejto zmluvy, - vyjadrovať sa k vzneseným pripomienkam prijímateľa a namietať ich obsah. |
Poskytovateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť personál, ktorý bude plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi, zabezpečovať školenie personálu o známych interných predpisoch objednávateľa z oblasti bezpečnosti a zachovávania mlčanlivosti. |
Prijímateľ predloží poskytovateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Prijímateľ je povinný: - oboznámiť poskytovateľa s prípadnými obmedzeniami, ktoré pri plnení zmluvy vyžaduje, - zabezpečiť poskytovateľovi potrebnú súčinnosť a všetky potrebné informácie za účelom riadneho plnenia tejto zmluvy, - bezplatne poskytnúť poskytovateľovi dodávku teplej a studenej vody, elektrického prúdu a osvetlenia v potrebnej miere na vykonanie dohodnutých služieb, |
- zabezpečiť na čas výkonu činností podľa tejto zmluvy prístup do všetkých priestorov objektu, v ktorých sa majú vykonávať upratovacie práce, v opačnom prípade poskytovateľ nezodpovedá za neupratanie nesprístupnených priestorov, - zabezpečiť poučenie o vnútorných predpisoch organizácie, - písomne oznamovať poskytovateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobu výkonu upratovacej služby, - uhrádzať platby v prospech poskytovateľa riadne a včas |
Prijímateľ je oprávnený po každom poskytnutí služieb uskutočniť kontrolu kvality a včasnosti upratovacích služieb a vhodnosti použitých čistiacich a upratovacích prostriedkov. |
V prípade, že poskytované služby nie sú v súlade s výkonom činností tak ako je uvedené vyššie a v harmonograme upratovania, je prijímateľ oprávnený požadovať, aby poskytovateľ vady odstránil, a to obratom najneskôr do dvoch dní od reklamácie prijímateľa. O reklamácií ako aj odstránení vady bude vykonaný zápis. |
V prípade opakovaného nedodržania zmluvných povinností podľa určeného harmonogramu upratovania a neodstránenia reklamovaných vád, je poskytovateľ povinný zaplatiť prijímateľovi zmluvnú pokutu a to vo výške 5% z dohodnutej mesačnej platby. |
Nárok na zaplatenie zmluvných pokút dohodnutých medzi zmluvnými stranami v tejto zmluve vzniká dotknutému zmluvnému partnerovi dňom porušenia zabezpečovanej zmluvnej povinnosti. Pre vznik nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty je rozhodné porušenie zabezpečovanej povinnosti. |
Poskytovateľ je povinný príslušnú zmluvnú pokutu zaplatiť prijímateľovi do desiatich dni odo dňa vzniku nároku na jej zaplatenie. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje ak poskytovateľ nedodržiava kvalitu vykonávania poskytovaných služieb a prijímateľom zistené vady neodstráni v dohodnutých termínoch. Opakované poskytovanie služieb so zjavnými vadami je výpovedným dôvodom. |
Prijímateľ na predmet tejto zmluvy neposkytuje preddavok ani zálohové platby. Úhrada za uskutočnenú službu bude realizovaná mesačne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej poskytovateľom s 30 dňovou splatnosťou. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladajú ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a poskytovateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa poskytovateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2020 00:00 — 31.07.2021 00:00
7 405,17 celková podlahová plocha v m2
61 848,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2020 10:52
17.07.2020 13:00
17.07.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2020 12:50 - Vstupná ponuka | 61 798,80 | € | Cena s DPH |
15.07.2020 19:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: