35542616
Základná škola Mateja Lechkého
Ul. Jána Pavla II. 1, Košice, 04023, SVK
36683132
UniKnihy.sk, s.r.o.
Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK
Učebnice
učebnice, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1.,2.,3, 4. a 5. ročníka základnej školy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť | ks | 60 | ||
2. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť | ks | 60 | ||
3. Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
4. Matematika 1 – pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
5. Matematika 1 – pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
6. Matematika 1 – pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
7. Etická výchova pre 1. ročník ZŠ - pracovné listy | ks | 20 | ||
8. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad) | ks | 5 | ||
9. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad) | ks | 5 | ||
10. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica | ks | 40 | ||
11. Čítanka pre 2. ročník ZŠ - učebnica | ks | 40 | ||
7. Matematika 2 – pracovný zošit 1 | ks | 50 | ||
8. Matematika 2 – pracovný zošit 2 | ks | 50 | ||
9. Matematika 2 – pracovný zošit 3 | ks | 50 | ||
15. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) | ks | 30 | ||
16. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) | ks | 3 | ||
17. Hudobná výchova pre 2. ročník ZŠ - učebnica | ks | 25 | ||
18. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica | ks | 40 | ||
19. Informatika – programovanie pre 3. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
20. Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica | ks | 60 | ||
21. Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica | ks | 60 | ||
22. Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad | ks | 3 | ||
23. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo – západný obrad) | ks | 35 | ||
24. Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica | ks | 60 | ||
25. Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - učebnica | ks | 40 | ||
26. Informatika – programovanie pre 4. ročník ZŠ | ks | 65 | ||
27. Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica | ks | 65 | ||
28. Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 1. časť | ks | 65 | ||
29. Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 2. časť | ks | 65 | ||
30. Etická výchova pre 4. ročník ZŠ - pracovné listy | ks | 10 | ||
31. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) | ks | 35 | ||
32. Náboženská výchova pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo) | ks | 1 | ||
33. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo) | ks | 1 | ||
34. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) | ks | 2 | ||
35. Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica | ks | 65 | ||
36. Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ - učebnica | ks | 20 | ||
37. Učebnica - anglický jazyk pre 3. ročník ZŠ | ks | 65 | ||
38. Učebnica - anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ | ks | 65 | ||
39. Učebnica - anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
40. Učebnica - nemecký jazyk pre 5. ročník ZŠ | ks | 60 | ||
41. Učebnica - ruský jazyk pre 5. ročník ZŠ | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šlabikár spracovaný v dvoch častiach, ktorý vychádza z uplatnenia analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj pracovný zošit. Šlabikár nemá samostatnú čítanku, tá je súčasťou šlabikára v 2. časti. Šlabikár je rozdelený do troch samostatných častí – prípravné obdobie, nácvičné (šlabikárové) obdobie a zdokonaľovacie (čítankové) obdobie. Úlohy sú farebne rozlíšené podľa toho, ktoré spôsobilosti umožňujú žiakom rozvíjať. Šlabikár má nadštandardnú metodickú podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka, návrhy príprav na vyučovanie pre učiteľa, metodické komentáre). | Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť, Autori: Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová |
Šlabikár spracovaný v dvoch častiach, ktorý vychádza z uplatnenia analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj pracovný zošit. Šlabikár nemá samostatnú čítanku, tá je súčasťou šlabikára v 2. časti. Šlabikár je rozdelený do troch samostatných častí – prípravné obdobie, nácvičné (šlabikárové) obdobie a zdokonaľovacie (čítankové) obdobie. Úlohy sú farebne rozlíšené podľa toho, ktoré spôsobilosti umožňujú žiakom rozvíjať. Šlabikár má nadštandardnú metodickú podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka, návrhy príprav na vyučovanie pre učiteľa, metodické komentáre). | Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť, Autori: Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová |
Šlabikár spracovaný v dvoch častiach, ktorý vychádza z uplatnenia analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj pracovný zošit. Šlabikár nemá samostatnú čítanku, tá je súčasťou šlabikára v 2. časti. Šlabikár je rozdelený do troch samostatných častí – prípravné obdobie, nácvičné (šlabikárové) obdobie a zdokonaľovacie (čítankové) obdobie. Úlohy sú farebne rozlíšené podľa toho, ktoré spôsobilosti umožňujú žiakom rozvíjať. Šlabikár má nadštandardnú metodickú podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka, návrhy príprav na vyučovanie pre učiteľa, metodické komentáre). | Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ, Autori: Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová |
Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke. | Matematika 1 – pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ, (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke. | Matematika 1 – pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ, (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke. | (Matematika 1 – pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ, (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Pracovné listy by mali obsahovať komplexný súbor aktivít v súlade so ŠVP pre prvý ročník ZŠ ako účelný doplnok pre každého prváka na hodiny etickej výchovy. Zameriava sa na rôzne vzdelávacie oblasti: medziľudské vzťahy, prvky prosociálnosti, ľudská dôstojnosť, pozitívne hodnotenie a naša rodina a žiaci sa v ňom oboznamujú s vybranými oblasťami prostredníctvom atraktívnych aktivít ako práca s príbehom, pohybové aktivity, kreslenie, dopĺňanie, vyfarbovanie, strihanie či lepenie. | Etická výchova pre 1. ročník ZŠ - pracovné listy (Autori: E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová) |
Pracovný zošit rímsko-katolíckeho náboženstva by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita. Mal by rešpektovať ročníkový cieľ, ktorým je spoznávanie lásky milujúceho Boha Otca k svetu a človeku a vytvárania si pozitívneho vzťahu k Bohu. Mal by vhodne prepájať ilustrácie s obsahom. | Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad) (Autor: D. Balážová) |
Pracovný zošit grécko-katolíckeho náboženstva by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita. Mal by rešpektovať ročníkový cieľ, ktorým je spoznávanie lásky milujúceho Boha Otca k svetu a človeku a vytvárania si pozitívneho vzťahu k Bohu. Mal by vhodne prepájať ilustrácie s obsahom. | Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad) (Autor: D. Balážová) |
Učebnica musí v plnej miere rešpektovať požiadavky ŠVP – ISCED 1 na jazykové vzdelávanie. Jednotlivé úlohy v učebnici by mali byť zostavené tak, aby mali stúpajúcu náročnosť a aj podľa tejto typológie môže učiteľ okamžite diagnostikovať mieru zvládnutia učiva. Mala by mať graficky členené učivo na jazykové učivo a učivo rozvíjajúce komunikačné kompetencie. Učivo by malo byť zostavené tak, aby žiak na konci druhého ročníka zvládol všetky pojmy a získal všetky kompetencie, ktoré sú určené pre žiaka druhého ročníka. | Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ - učebnica (Autori: E. Dienerová, M. Nosáľová, Z.Hirschnerová) |
Učebnica musí byť v súlade so ŠVP – ISCED 1 - vzdelávacia oblasť Jazyk a komunikácia. Didaktická koncepcia učebnice má klásť dôraz na osvojovanie kľúčových čitateľských kompetencií potrebných na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby, primeraným spôsobom sprístupňuje vybrané literárnovedné pojmy. Otázky a úlohy k textom musia byť zamerané cielené rozvíjanie čitateľskej gramotnosti. | Čítanka pre 2. ročník ZŠ - učebnica (Autori: E. Dienerová, M. Nosáľová, A. Hirková) |
Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke. | Matematika 2 – pracovný zošit 1, (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke. | Matematika 2 – pracovný zošit 2, (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Pracovné zošity musia spĺňať požiadavky ŠVP. Musia vychádzať zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Vhodné by boli doplnkové úlohy s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Pracovný zošit musí poskytovať rôzne typy úloh. Súčasťou musí byť prístup k online metodickej príručke. | Matematika 2 – pracovný zošit 3, (Autori: Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami rímsko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Pracovný zošit by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita. | Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) (Autor: Ľ. Pružinská) |
Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami pravoslávnej cirkvi schválenými v ISCED. Pracovný zošit by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita. | Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) (Autori: Kerekaničová, J. Pilko) |
Obsahom učebnice hudobnej výchovy pre 2. ročník by mali byť ľudové piesne, detské hry, koledy, cvičenia zamerané na osvojenie rytmu, ako aj hudobné žánre ako valčík či uspávanka. Učebnica má byť rozšírená o hudobnú terminológiu ako napr. názvy nôt, stupnice, rytmus či tempo... Text môže byť doplnený o piktogramy s pokynmi k jednotlivým cvičeniam, čo pomáha žiakom neustále cibriť ich pozornosť. | Hudobná výchova pre 2. ročník ZŠ - učebnica (Autori: E. Langsteinová, B. Felix) |
Didaktická koncepcia učebnice by mala klásť dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním by mala nadväzovať na koncepciu učebnice Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ. V učebnici musí byť učivo členené na jazykovú a komunikačnú zložku. Učebnicu by mali tvoriť tieto štruktúrne komponenty: východiskový text alebo ilustrácia, poučka, súbor úloh zoradený podľa didaktickej náročnosti, diktát, úlohy na opakovanie, úloha určená na skupinovú prácu, cieľový text umiestnený pod čiarou, ktorý je určený učiteľovi, prípadne rodičovi. | Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ - učebnica (Autori: Z. Hirschnerová, R. Adame) |
Pracovný zošit zameraný na moderné informatické myslenie, kritické a analytické uvažovanie. Unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného ŠVP a pokrýva celú oblasť programovania pre 3. ročník ZŠ. | Informatika – programovanie pre 3. ročník ZŠ (Autori: A. Blaho, I. Kalaš, M. Moravčí) |
Prac. učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie. Je zameraná na aktívnu manipuláciu žiakov s materiálmi, s ktorými sa stretávajú v bežnom živote. Spracovanie obsahu má byť postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet. Pracovná učebnica má využívať aj diagnostikovania žiakov. Prac. učebnica má obsah. dostatok úloh na upevňovanie učiva, ale aj doplnkové, zábavné úlohy. Učivo je rozdelené do 4 učebných celkov. Priamo na stranách, pri jednotlivých témach sú uvedené cieľové kompetencie, ktoré vychádzajú z požiadaviek ISCED 1. | Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica, (Autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková) |
V prac. učebnici má byť učivo sprac. podľa ŠVP. Cieľové kompetencie podľa ŠVP majú byť v stručnej podobe priamo na stranách. Učivo je rozdelené do 3 tematických celkov. Tematické okruhy musia na seba logicky nadväzovať a byť farebne odlišné. Učivo je radené od najľahších úloh po najťažšie. Pracovná učebnica má poskytovať rôzne aktivity zamerané na rozvoj zručností, vedomostí a kompetencií na veku primeranej úrovni. Učebnica má obsahovať úlohy zamerané aj na vlastivedné vychádzky. K učebnici má byť spracovaný multimediálny disk a musí byť dostupná aj príručka pre učiteľa spracovaná aj ako CD. | Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica, (Autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar) |
Učebnica by mala byť koncipovaná v súlade s učebnými osnovami grécko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam | Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad) (autor: M. Baginová) |
Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami rímsko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Pracovný zošit by mal tvoriť kompletný celok učebnice a pracovného zošita. | Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo – západný obrad) (autor: M. Baginová) |
Tvorivá pracovná učebnica, kreatívnou a zaujímavou formou si žiaci osvoja množstvo praktických vedomostí a zručností. Prepojením teoretických poznatkov s praktickými činnosťami rozvíja kreativitu a sebarealizáciu žiakov. Súčasťou učebnice by mali byť aj poznatky o bezpečnosti na ceste, stravovaní a príprave pokrmov, ľudových tradíciách a remeslách. | Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (Autori: M. Vargová, Z. Bruchterová) |
Koncepcia učebnice by mala klásť dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním musí nadväzovať na koncepciu učebnice Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ. Učivo musí byť graficky členené na jazykovú a komunikačnú zložku. Súčasťou učebnice by mala byť aj príprava na Testovanie5. | Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ - učebnica (Autori: Z. Hirschnerová, R. Adame) |
Pracovný zošit zameraný na moderné informatické myslenie, kritické a analytické uvažovanie. Unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného ŠVP a pokrýva celú oblasť programovania pre 4. ročník ZŠ. | Informatika – programovanie pre 4. ročník ZŠ (Autori: A. Blaho, I. Kalaš, M. Moravčík) |
Obsah pozostáva z prírod. učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít, sprevádzajú ju motivačné prvky detektívneho pátrania, pestré a výpovedné ilustrácie, fotografie a sprievodné postavičky.K pracovnej učebnici sú vypracované podrobné metodické komentáre vo forme tlačenej publikácie pre učiteľa. | Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica (Autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková) |
Pracovná učebnica zameraná na pozorovanie, skúmanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie Slovenska. Učivo usporiadané do troch tematických okruhov. Pracovná učebnica plní a umožňuje žiakom dosiahnuť všetky ciele predmetu (prerozprávať obsah povesti podľa výberu, vedieť čítať mapu, rozprávať podľa ilustrácií a fotografií, vypátrať pútavé skutočnosti o rôznych častiach Slovenska...). Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Rozsiahly mapový materiál je obsiahnutý priamo na stranách pracovnej učebnice. | Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 1. časť, (Autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar) |
Pracovná učebnica zameraná na pozorovanie, skúmanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie Slovenska. Učivo usporiadané do troch tematických okruhov. Pracovná učebnica plní a umožňuje žiakom dosiahnuť všetky ciele predmetu (prerozprávať obsah povesti podľa výberu, vedieť čítať mapu, rozprávať podľa ilustrácií a fotografií, vypátrať pútavé skutočnosti o rôznych častiach Slovenska...). Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Rozsiahly mapový materiál je obsiahnutý priamo na stranách pracovnej učebnice. | Vlastiveda pre štvrtákov - pracovná učebnica, 2. časť, (Autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar) |
Pracovné listy k etickej výchove by mali obsahovať komplexný súbor aktivít v súlade so ŠVP pre štvrtý ročník ZŠ ako účelný doplnok pre každého žiaka na hodiny ETV. Zameriava sa na rôzne vzdelávacie oblasti: medziľudské vzťahy, prvky prosociálnosti, ľudská dôstojnosť, rodina a iné a žiaci sa v ňom oboznamujú s vybranými oblasťami prostredníctvom atraktívnych aktivít ako práca s príbehom, pohybové aktivity, kreslenie, dopĺňanie, vyfarbovanie, strihanie či lepenie. | Etická výchova pre 4. ročník ZŠ - pracovné listy (Autori: E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová) |
Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami rímsko-katolíckej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným ŠVP náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam. | Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) (Autori: I. Štibrana, P. Bacigál) |
Učebnica by mala byť koncipovaná v súlade s učebnými osnovami evanjelickej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam. | Náboženská výchova pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo) (Autori: I. Peťkovská) |
Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami evanjelickej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam. | Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (evanjelické náboženstvo) (Autori: R. Topolčany, I. Topolčanyová, D. Veselá) |
Pracovný zošit by mal byť koncipovaný v súlade s učebnými osnovami pravoslávnej cirkvi schválenými v ISCED. Má obsahovať didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom náboženskej výchovy. Metódy spracovania textu a obrázkov majú byť inovatívne a pre žiakov prehľadné a adekvátne ich možnostiam. | (Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) (Autori: J. Zozuľak, V. Zozuľaková) |
Pracovná učebnica by mala byť hlavne zameraná na získanie základných vedomostí a zručností z rôznych oblastí ľudskej činnosti. Mala by obsahovať dostatočné množstvo praktických úloh a námetov na prácu s rôznymi materiálmi (papier, kartón, textil, plast, kov) a pomôckami, ktoré rozvíjajú pracovné zručnosti žiakov nevyhnutné pre ich ďalšie životné a spoločenské uplatnenie. Súčasťou učebnice by mali byť aj poznatky z oblasti konštruovania, stravovania a prípravy pokrmov, ľudových tradícií a remesiel. | Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica (Autori: M. Vargová, Z. Bruchterová) |
Učebnica má byť tematicky zameraná na slovenské ľudové zvyky a tradície. Kľúčové slová môžu byť v texte zvýraznené farebne a hrubým typom písma, aby si ich žiaci lepšie zapamätali. V učebnici by mali byť aj informácie o hudobných nástrojoch, zvykoch v jednotlivých regiónoch a odkazy na umelecké diela slovenských výtvarníkov. | Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ - učebnica (Autori: E. Langsteinová, B. Felix) |
Učebnica pobáda k využívaniu rôznorodých spôsobov a nástrojov učenia. Sprístupnenie gram. obsahu pre žiaka takým spôsobom, kt. podporí ich sebavedomie. Podpora obsahu vzdelávania pomocou videí, zábavných, hravých a napínavých úloh na prezent. a upevňovanie slovnej zásoby. Využívanie metódy CLIL pre rôzne oblasti kurikula a medzikurikulových vzťahov. Podpora formou DVD, videí a aktuálnej modernej online podpory. Využite prirodz. detskej zvedavosti pri objavovaní zauj. tém a reálií v AJ. Oboznámenie sa so životom detí v iných krajinách. Spoznávanie odlišných kultúr a sviatkov v iných krajinách | Učebnica - anglický jazyk pre 3. ročník ZŠ (Young Explorers 1, Autori: N. Lauder, P. Shipton, S. Torres ) |
Učebnica pobáda k využívaniu rôznorodých spôsobov a nástrojov učenia. Sprístupnenie gram. obsahu pre žiaka takým spôsobom, kt. podporí ich sebavedomie. Podpora obsahu vzdelávania pomocou videí, zábavných, hravých a napínavých úloh na prezent. a upevňovanie slovnej zásoby. Využívanie metódy CLIL pre rôzne oblasti kurikula a medzikurikulových vzťahov. Podpora formou DVD, videí a aktuálnej modernej online podpory. Využite prirodz. detskej zvedavosti pri objavovaní zauj. tém a reálií v AJ. Oboznámenie sa so životom detí v iných krajinách. Spoznávanie odlišných kultúr a sviatkov v iných krajinách | Učebnica - anglický jazyk pre 4. ročník ZŠ (Young Explorers 1, Autori: N. Lauder, P. Shipton, S. Torres ) |
Učebnica pobáda k využ. rôznorodých spôsobov a nástrojov učenia. Kladie dôraz na aktivitu žiakov, ich autonómiu a soc. kompetencie. Obsahuje námety na projekty podpor. tímovú prácu, spoluprácu žiakov, ich kreativitu a rozvíjajú ich myslenie. Lekcie obsahujú aj obrazové, film. materiály sprostred. príbehy a kultúrne poznatky umož. spoznávať hodnoty a rozvíjať krit. myslenie žiakov. Lekcie obsah. piesne, príbehy a didakt. hry slúžiace k zábavnejšej výučbe. Využívanie metódy CLIL pre rôzne oblasti kurikula a medzikurikulových vzťahov. Podpora formou DVD, videí a aktuálnej modernej online podpory. | Učebnica - anglický jazyk pre 5. ročník ZŠ (Autori: D. Shaw, J. Ramsden, R. Sved) |
Vyučovanie s interaktívnou podporou - prepojenie učebnice a PZ s modernou výučbou (interaktívna tabuľa, či využitie tabletov). Plne interaktívne vyučovanie (plná interaktívna podpora vďaka aplikácii Klett LMS - Learning Management System). Interaktívny portál s doplnkovými cvičeniami a aktivitami, členenie na A1.1, A1.2, A2.1. | Učebnica - nemecký jazyk pre 5. ročník ZŠ (Autori: G. Motta, E. Krulak-Kempisty, C. Brass, D. Glück, J.K. Weber, L. Šober, M. Jarabinská) |
Učebnica môže byť použí. pri vyučovaní začiatoč. na všetkých typoch škôl a jazyk. kurzoch. Osvojenie tlačenej a písanej azbuky technikou čítania a písania jednou z hlavných úloh vyučovania. Učebnica je vyprac. v súlade s ŠVP. Je rozdelená na tri časti: predazbukové obdobie (2 lekcie), azbukové obdobie (10 lekcií), poazbukové obdobie (10 lekcií). Obsahuje aj lekciový slovník, rusko-slovenský slovník a slovensko-ruský slovník. Učebnica je obohatená o detské ruské piesne, riekanky, porekadlá, vtipy, hádanky. Učebnica obsah. aj zoznámenie sa s časovaním slovies, kt. sa nachádz. v poazbukovej časti | Učebnica - ruský jazyk pre 5. ročník ZŠ (Autori: Kováčiková, Glendová) |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPET") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižsie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste , ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
Kúpnu cenu za skutočné prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky toho opisu, Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť ,,kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod), alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Jána Pavla II. 1, Košice - mestská časť Sídlisko KVP, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1,00 Celok
8 991,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2020 09:26
20.07.2020 10:00
20.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2020 15:48 - Vstupná ponuka | 8 991,95 | € | Cena s DPH |
15.07.2020 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 991,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: