00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Služby rozšírenej servisnej podpory a údržby pre zariadenia informačno-komunikačných technológií dátových centier a pobočiek
opravy, servis a údržba v oblasti informačných technológií
Služba
1. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformy výrobcov HW a SW: HPE, Brocade, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Micro Focus a Safetica
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformy výrobcov HW a SW: HPE, Brocade, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Micro Focus a Safetica v trvaní 24 mesiacov so začiatkom plnenia najneskôr od 1.8.2020 |
Podpora musí byť vykonávaná v 19 miestach inštalácie geograficky rozprestretých na území Slovenska. Z dôvodu anonymizácie budú konkrétne miesta oznámené až úspešnému uchádzačovi. Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanej infraštruktúre. Rozsah a parametre sú rozdelené do dvoch úrovní SLA1 – kritické zariadenia dátového centra a SLA2 – ostatné systémy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Definícia podpory pre SLA1 | Podpora poskytovaná 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, zabezpečenie zastupiteľnosti servisných technikov, |
Definícia podpory pre SLA1 | Potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie najneskôr do 2 hodín od nahlásenia incidentu. |
Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu) | I. virtualizovanej infraštruktúry: 1 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host servero |
Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu) | II.SAN infraštruktúry: pre 2 x FC SAN switche platformy Brocade, |
Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu) | III. dátové úložiská: 1x NetApp EF570HA, 1x NetApp E2760, 18 x Netapp EF200-series. |
Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu) | IV. servery: 36 x HPE DL Series, 6x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC, |
Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu) | V. oblasť kybernetickej bezpečnosti: 51 x SonicWall, 1 x SonicWall GMS, 2 x SOPHOS SG 210 FullGuard Plus a 19x NetShield Network Access Control |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: kontrola logov jednotlivých technologických zariadení, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | návrh aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok, dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment, - implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení, - otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení, otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie, návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | technické pokyny, návrhy riešení, informácie dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch/ náhradné riešenia; vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | Vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podpory. Uvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene. Požadujeme návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 | Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci kalendárneho roka. |
Definícia podpory pre SLA2 | SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu. |
Rozsah podpory pre SLA2 | Podpora v oblasti a rozsahu: I. operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie); |
Rozsah podpory pre SLA2 | II. zálohovanie a replikácia: Veeam Backup and Replication (min. verzia 9 a novšia), 1x Netapp FAS2000 series, |
Rozsah podpory pre SLA2 | II. zálohovanie a replikácia: 1x HPE diskové pole triedy EVA6000, 1x HPE MSL2024, 8x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC, |
Rozsah podpory pre SLA2 | III. vybrané aplikácie: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2010 a novšie), OWA IV. manažment privilegovaných prístupov One Identity Safeguard |
Rozsah podpory pre SLA2 | V. oblasť kybernetickej bezpečnosti na produktoch Micro Focus ArcSight Logger a podpora pre nasadené riešenie DLP Safetica v prostredí zákazníka s centrálnou správou +3000 koncových staníc |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | - kontrola logov jednotlivých technologických zariadení, - návrh a realizácia aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | - dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení, - návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | - implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení, - otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | - správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | - podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch, |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | - technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení; |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | - vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne, - vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podpory Uvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene. |
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 | |
Projektový manažment, koordinácia a evidencia | Objednávateľ požaduje: - projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä: riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory |
Projektový manažment, koordinácia a evidencia | Objednávateľ požaduje aj vo vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne; |
Projektový manažment, koordinácia a evidencia | - evidenciu zásahov na on-line portáli/HelpDesku Dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom), |
Projektový manažment, koordinácia a evidencia | - so sledovaním stavu, času otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportom o vykonaných činnostiach a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov; |
Projektový manažment, koordinácia a evidencia | Incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory Dodávateľa. Evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu. |
Názov |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov v zmysle noriem ISO 9001 a ISO 27001 alebo ekvivalentov preukazujúcich zabezpečenie kvality. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na VMware v nasl. Rozsahu min.: VCP6 – min. 3 pracovníci, pre VTSP SV – min. 1 pracovník, pre VTSP NV – min. 1 pracovník a pre VTSP BC – min. 1 pracovník. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na NetApp v rozsahu min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 2 pracovníci pre NCIE |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu Veeam v rozsahu min. 1 pracovník pre VMTSP min. ver. 7, min. 1 pracovník pre VMSP min. ver. 7 a min. 1 pracovník pre VMCE min. ver. 9. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení Microsoft a to min.: MCTS –Microsoft Exchange Server pre min. ver. 2010-Configuration, MCTS –Windows Server pre min. ver. 2008-Active Directory Configuration, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Applications Infrastructure Configuration, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Network Infrastructure. MCITP - Enterprise Messaging Administrator Exchange pre min. ver. 2010, MCSA - Windows Server pre min. ver. 2008, |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. úrovne ITIL Foundation – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník. |
Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcov zariadení HPE, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Microfocus a Safetica pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
Pokiaľ bude dodávateľ akúkoľvek zo svojich činností a povinností plniť, či zabezpečovať formou svojich subdodávateľov, je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia Zmluvy dodať Objednávateľovi zoznam subdodávateľov, v ktorom uvedie, akú činnosť zamýšľa plniť konkrétnym subdodávateľom a percentuálne plnenie zákazky subdodávateľom. Objednávateľ je oprávnený schváliť aj odmietnuť plnenie zákazky subdodávateľom a v prípade odmietnutia subdodávateľa má právo odstúpiť od Zmluvy. |
V prípade, že Dodávateľ počas plnenia zmluvy zamýšľa subdodávateľa doplniť, zrušiť alebo nahradiť, je povinný zmenu predložiť na schválenie Objednávateľovi. V plnení podľa tejto Zmluvy smie Dodávateľ pokračovať až po schválení zmeny subdodávateľa Objednávateľom. Pokiaľ bude dodávateľ preukazovať splnenie požiadaviek podľa predchádzajúceho bodu aj prostredníctvom subdodávateľa/ľov, musí objednávateľovi preukázať, že uvedený subdodávateľ sa bude reálne podieľať na plnení zmluvy, a to napr. dohodou o spolupráci, príp. čestným vyhlásením. |
Nepreukázanie požiadaviek podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Nepredloženie požadovaných certifikátov a osvedčení sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Zmluvná cena bude rovnomerne rozdelená medzi 24 mesiacov a fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.). |
Súčasťou dodávky je vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v miestach inštalácie zariadení a technológií. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, funkcia, e-mailová adresa, telefónne číslo, prípadne web adresa. Objednávateľ požaduje jedno kontaktné miesto + kontakt v prípade eskalácie, ktoré budú slúžiť pre zasielanie incidentov a požiadaviek. Objednávateľ požaduje uviesť osobitné kontaktné údaje pre komunikáciu ekonomickej agendy pre zasielanie akceptačných protokolov a faktúr. |
Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre Objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
Záruka na HW a SW (Support and Subscription) pre výmenu náhradných dielov a nárok na softvérové aktualizácie je zabezpečená Objednávateľom samostatne a teda nie je predmetom plnenia tejto Zmluvy. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2020 00:00 — 02.08.2022 00:00
1,00 v celom rozsahu
161 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2020 10:37
17.07.2020 12:00
17.07.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2020 11:58 - Vstupná ponuka | 155 880,00 | € | Cena s DPH |
17.07.2020 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 155 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.