• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 12:50

Detail zákazky Z202015997

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2020 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 12:50

Základné údaje

Z202015997

OF-217216

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4870900

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36815799

Vision IT Solutions, a. s.

Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby rozšírenej servisnej podpory a údržby pre zariadenia informačno-komunikačných technológií dátových centier a pobočiek

opravy, servis a údržba v oblasti informačných technológií

  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72266000-7 - Softvérové poradenstvo
  • 72267000-4 - Služby na údržbu a opravu softvéru
  • 72251000-9 - Odstraňovanie porúch

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformy výrobcov HW a SW: HPE, Brocade, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Micro Focus a Safetica
Funkcia
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformy výrobcov HW a SW: HPE, Brocade, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Micro Focus a Safetica v trvaní 24 mesiacov so začiatkom plnenia najneskôr od 1.8.2020
Podpora musí byť vykonávaná v 19 miestach inštalácie geograficky rozprestretých na území Slovenska. Z dôvodu anonymizácie budú konkrétne miesta oznámené až úspešnému uchádzačovi. Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanej infraštruktúre. Rozsah a parametre sú rozdelené do dvoch úrovní SLA1 – kritické zariadenia dátového centra a SLA2 – ostatné systémy.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Definícia podpory pre SLA1 Podpora poskytovaná 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, zabezpečenie zastupiteľnosti servisných technikov,
Definícia podpory pre SLA1 Potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie najneskôr do 2 hodín od nahlásenia incidentu.
Rozsah podpory pre SLA1 (Podpora v oblasti a rozsahu) I. virtualizovanej infraštruktúry: 1 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host servero
Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu) II.SAN infraštruktúry: pre 2 x FC SAN switche platformy Brocade,
Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu) III. dátové úložiská: 1x NetApp EF570HA, 1x NetApp E2760, 18 x Netapp EF200-series.
Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu) IV. servery: 36 x HPE DL Series, 6x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC,
Rozsah podpory pre SLA1  (Podpora v oblasti a rozsahu) V. oblasť kybernetickej bezpečnosti: 51 x SonicWall, 1 x SonicWall GMS, 2 x SOPHOS SG 210 FullGuard Plus a 19x NetShield Network Access Control
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: kontrola logov jednotlivých technologických zariadení,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 návrh aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok, dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment, - implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení, - otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení,  otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,  návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 technické pokyny, návrhy riešení, informácie dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch/ náhradné riešenia;  vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 Vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podpory. Uvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene. Požadujeme návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek Objednávateľa.
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA1 Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci kalendárneho roka.
Definícia podpory pre SLA2 SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu.
Rozsah podpory pre SLA2 Podpora v oblasti a rozsahu: I. operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie);
Rozsah podpory pre SLA2 II. zálohovanie a replikácia: Veeam Backup and Replication (min. verzia 9 a novšia), 1x Netapp FAS2000 series,
Rozsah podpory pre SLA2 II. zálohovanie a replikácia: 1x HPE diskové pole triedy EVA6000, 1x HPE MSL2024, 8x HPE blade servery inštalované v chassis c7000 s interkonekt ETH a FC,
Rozsah podpory pre SLA2 III. vybrané aplikácie: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2010 a novšie), OWA IV. manažment privilegovaných prístupov One Identity Safeguard
Rozsah podpory pre SLA2 V. oblasť kybernetickej bezpečnosti na produktoch Micro Focus ArcSight Logger a podpora pre nasadené riešenie DLP Safetica v prostredí zákazníka s centrálnou správou +3000 koncových staníc
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu min. 5 MD mesačne. V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 - kontrola logov jednotlivých technologických zariadení, - návrh a realizácia aktualizácie firmware a softvérového vybavenia pravidelne minimálne 1x za štvrťrok,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 - dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách špecificky určených pre používané typy zariadení, - návrh opatrení pre odstránenie chýb – patch manažment
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 - implementácia navrhnutých opatrení po ich schválení, - otváranie servisných prípadov na výrobcu a ich riešenie,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 - správa a evidencia servisných prípadov na on-line portáli poskytovateľa so sledovaním SLA, evidenciou prácnosti a automatickou e-mailovou notifikáciou,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 - podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch,
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 - technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení;
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2 - vykazovanie servisných činností min. 1x štvrťročne, - vedenie a aktualizovanie dokumentácie v rozsahu podpory Uvedené musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v cene.
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť SLA2
Projektový manažment, koordinácia a evidencia Objednávateľ požaduje: - projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä: riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory
Projektový manažment, koordinácia a evidencia Objednávateľ požaduje aj vo  vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne;
Projektový manažment, koordinácia a evidencia - evidenciu zásahov na on-line portáli/HelpDesku Dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom),
Projektový manažment, koordinácia a evidencia - so sledovaním stavu, času otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportom o vykonaných činnostiach a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov;
Projektový manažment, koordinácia a evidencia Incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory Dodávateľa. Evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov v zmysle noriem ISO 9001 a ISO 27001 alebo ekvivalentov preukazujúcich zabezpečenie kvality.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na VMware v nasl. Rozsahu min.: VCP6 – min. 3 pracovníci, pre VTSP SV – min. 1 pracovník, pre VTSP NV – min. 1 pracovník a pre VTSP BC – min. 1 pracovník.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na NetApp v rozsahu min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 2 pracovníci pre NCIE
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu Veeam v rozsahu min. 1 pracovník pre VMTSP min. ver. 7, min. 1 pracovník pre VMSP min. ver. 7 a min. 1 pracovník pre VMCE min. ver. 9.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení Microsoft a to min.: MCTS –Microsoft Exchange Server pre min. ver. 2010-Configuration, MCTS –Windows Server pre min. ver. 2008-Active Directory Configuration, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Applications Infrastructure Configuration, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Network Infrastructure. MCITP - Enterprise Messaging Administrator Exchange pre min. ver. 2010, MCSA - Windows Server pre min. ver. 2008,
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. úrovne ITIL Foundation – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník.
Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcov zariadení HPE, NetApp, VMware, Microsoft, Veeam, SonicWall, Sophos, One Identity, NetShield, Microfocus a Safetica pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky.
Pokiaľ bude dodávateľ akúkoľvek zo svojich činností a povinností plniť, či zabezpečovať formou svojich subdodávateľov, je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia Zmluvy dodať Objednávateľovi zoznam subdodávateľov, v ktorom uvedie, akú činnosť zamýšľa plniť konkrétnym subdodávateľom a percentuálne plnenie zákazky subdodávateľom. Objednávateľ je oprávnený schváliť aj odmietnuť plnenie zákazky subdodávateľom a v prípade odmietnutia subdodávateľa má právo odstúpiť od Zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ počas plnenia zmluvy zamýšľa subdodávateľa doplniť, zrušiť alebo nahradiť, je povinný zmenu predložiť na schválenie Objednávateľovi. V plnení podľa tejto Zmluvy smie Dodávateľ pokračovať až po schválení zmeny subdodávateľa Objednávateľom. Pokiaľ bude dodávateľ preukazovať splnenie požiadaviek podľa predchádzajúceho bodu aj prostredníctvom subdodávateľa/ľov, musí objednávateľovi preukázať, že uvedený subdodávateľ sa bude reálne podieľať na plnení zmluvy, a to napr. dohodou o spolupráci, príp. čestným vyhlásením.
Nepreukázanie požiadaviek podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Nepredloženie požadovaných certifikátov a osvedčení sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Zmluvná cena bude rovnomerne rozdelená medzi 24 mesiacov a fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.).
Súčasťou dodávky je vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v miestach inštalácie zariadení a technológií. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, funkcia, e-mailová adresa, telefónne číslo, prípadne web adresa. Objednávateľ požaduje jedno kontaktné miesto + kontakt v prípade eskalácie, ktoré budú slúžiť pre zasielanie incidentov a požiadaviek. Objednávateľ požaduje uviesť osobitné kontaktné údaje pre komunikáciu ekonomickej agendy pre zasielanie akceptačných protokolov a faktúr.
Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre Objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA.
Záruka na HW a SW (Support and Subscription) pre výmenu náhradných dielov a nárok na softvérové aktualizácie je zabezpečená Objednávateľom samostatne a teda nie je predmetom plnenia tejto Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2020 00:00 — 02.08.2022 00:00

1,00 v celom rozsahu

161 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2020 10:37

17.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.07.2020 11:58 - Vstupná ponuka 155 880,00 € Cena s DPH
17.07.2020 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 155 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS