36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
46832408
DataTrend Services, s.r.o.
Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK
Licencia Veeam Availability Suite Enterprise s podporou
Licencia, 3 ročná podpora, VAS, Veeam Availability Suite Enterprise
Tovar, Služba
1. Licencia Veeam Availability Suite Enterprise s 3 ročnou podporou
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie novej licencie Veeam Availability Suite Enterprise s 3 ročnou podporou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veeam Availability Suite Enterprise 9 CPU s 3 ročnou podporou | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) Platnosť | 36 mesiacov |
b) Typ | Licencia |
c) Typ licencie | elektronická |
Názov |
1) Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar (licenciu) vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. |
2) Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
3) Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavrenia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
4) Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje na dodávateľom určenú poverenú osobu na komunikáciu s objednávateľom (ďalej len "kontaktná osoba dodávateľa"). Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
6) Dodávateľ je povinný predložiť vyhlásenie, že je oprávneným držiteľom takých práv, na základe ktorých je oprávnený zrealizovať predmet zmluvy v súlade s platnými právnymi predpismi a zároveň vyhlasuje, že jeho realizovaním nedochádza k neoprávneným zásahom do autorských alebo iných práv tretích osôb. |
7) Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie podmienok zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
8) Vysporiadanie všetkých licenčných práv zabezpečuje dodávateľ na svoje náklady. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať všetky autorské práva s autormi na základe podpísaných zmlúv o vytvorení, použití a šírení softwaru na svoje náklady. Všetky autorské odmeny sú zahrnuté v cene za predmet zmluvy, sú dohodnuté ako jednorázové paušálne odmeny a zahŕňajú odmenu za akékoľvek šírenie zhotoveného diela dodávateľom. |
9) Práva sa udeľujú osobitne objednávateľovi a nesmú sa preniesť na tretiu stranu bez predchádzajúceho súhlasu dodávateľa. |
10) Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
11) Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (strata času na ceste a pod.) a tiež všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
12) Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
13) V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na dopracovanie a dodávateľ je povinný vystaviť a bezodkladne doručiť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
14) Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
15) Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy. |
16) Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného protokolu. |
17) Dodávateľ akceptuje splatnosť faktúry 30 dní od potvrdenia protokolu. |
18) V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
19) Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
20) Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto zmluvy. |
21) Zmluva môže byť ukončená písomnou dohodou alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
22) Objednávateľ môže zmluvu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
23) Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
24) Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
25) Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
26) Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
31.07.2020 14:00
1,00 celá zákazka
18 396,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2020 10:15
17.07.2020 09:00
17.07.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2020 18:28 - Vstupná ponuka | 18 396,00 | € | Cena s DPH |
16.07.2020 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: