30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Kovový nábytok
Kovová skriňa, Skriňa šatňová - kovová
Tovar, Služba
|
1. Kovová skriňa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Šatňová skriňa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Výška | mm | 1990 | 2000 | |
| Šírka | mm | 950 | 1000 | |
| Hĺbka | mm | 435 | 500 | |
| Hrúbka plechu | mm | 1 | ||
| Nosnosť police | kg | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Počet políc | 4 (1 pevnou plnohodnotnou policou a 3 krátkymi policami) |
| Konštrukcia dverí | krídlové |
| Kombinácia políc a oddelenia na oblečenie | |
| Pevne zabudovaná vertikálna stena oddelujúca šatňový a kancelársky oddiel | |
| Šatňový oddiel s tyčou na ramienka a háčiky | |
| Na pravej strane tri výškovo prestaviteľné police | |
| Krídlové dvere s vnútornými závesmi sú vybavené pákovým rozvorovým mechanizmom a dvojrozvorovým uzáverom s cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
20.07.2020 10:12 — 07.08.2020 10:12
40,00 ks
9 494,80
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2020 12:41
16.07.2020 13:00
16.07.2020 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 13.07.2020 17:30 - Vstupná ponuka | 9 494,80 | € | Cena bez DPH |
| 16.07.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 494,70 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: