• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 11:00

Detail zákazky Z202015922

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 11:00

Základné údaje

Z202015922

OF-214903

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4870852

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Microsoft Premier Support V2

technická podpora, licenčné softvérové vybavenie, MS Premier Support

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft Premier Support V2
Funkcia
Predmetom zákazky/zmluvy sú služby Microsoft Premier Support V2- služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation. Podporné služby Microsoft Premier Support sú jedinečnou a špeciálnou ponukou spoločnosti Microsoft Corporation. Spoločnosťou Microsoft sa pre účely tejto zmluvy rozumie spoločnosť Microsoft Corporation, so sídlom Redmond, WA, USA alebo jej regionálne prevádzky, ktoré sú oprávnené poskytovať služby Microsoft v rámci EÚ.
Charakter služby spočíva v tom, že spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov. Tieto dve zložky sú navzájom integrálne prepojené prostredníctvom softvérových nástrojov, špecifickej metodológie a manažéra dodávky služby.
Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft, kedy v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečuje vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Workshop PLUS – Securing Windows Active Directory (closed workshop) ks 1
2. Workshop PLUS – Security: Securing Windows Server (closed workshop) ks 1
3. Reaktívna podpora riešenia incidentov hod 12
4. Riadenie podpory zákazníka a plánovanie služieb pridelenou kontaktnou osobou TAM Zahrnuté v cene Zahrnuté v cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA:
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II. CENA:
1. Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY:
1. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby podpory Microsoft Premier Support V2 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu po dobu 12 mesiacov, so začiatkom plnenia predmetu zmluvy odo dňa účinnosti zmluvy. Dokladom o začatí poskytovania služieb podpory je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podmienkou potvrdenia akceptačného protokolu zo strany objednávateľa je riadne predloženie dokladov v zmysle nižšie uvedených bodov 3. a 6. článku III. zmluvy (Plnenie predmetu zmluvy).
2. Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania reaktívnej podpory.
3. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy platný doklad preukazujúci stupeň partnerstva so spoločnosťou Microsoft, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie služieb Microsoft Premier Support. Dodávateľ najmä predloží do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy zmluvu MBSA Microsoft Business and Services Agreement alebo inú rámcovú servisnú zmluvu, ktorú má uzavretú so spoločnosťou Microsoft (napr. MSA - Master Services Agreement) a Zmluvu Premier Support for Partners alebo inú obdobnú partnerskú zmluvu, ktorá deklaruje zmluvný vzťah dodávateľa so
spoločnosťou Microsoft a oprávnenie dodávateľa poskytovať plnenie podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne poskytne údaje o kontaktnej osobe vrátane telefonického a e-mailového kontaktu pre potreby overenia zmluvného vzťahu v rámci spoločnosti Microsoft. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať služby Microsoft v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
4. Dodávateľ zabezpečí pre služby Microsoft Premier Support osobu oprávnenú poskytovať technickú podporu produktov spoločnosti Microsoft, zodpovednú za riadenie podpory objednávateľa (TAM), ktorý bude úzko spolupracovať s riadiacimi a technickými zamestnancami objednávateľa a zaistí, aby služba Microsoft Premier Support pokryla špecifické potreby a požiadavky objednávateľa. TAM bude pravidelne komunikovať s určenými zamestnancami objednávateľa, bude ich informovať o priebehu riešenia problémov, poskytovať informácie o stave čerpania služieb, spolupracovať s určenými zamestnancami objednávateľa
pri plánovaní čerpania proaktívnych služieb, organizovať školenia a workshopy podľa potrieb objednávateľa, doručovať proaktívne informácie a predstavovať styčný bod pre komunikáciu medzi objednávateľom a spoločnosťou Microsoft vo všetkých oblastiach popísaných v zmluve.
5. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať označenie položky, jej množstvo, počet čerpaných hodín a cenu za položku s vyčíslením celkovej ceny. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
IV. FAKTURÁCIA:
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby.
2. Dodávateľ je oprávnený vystaviť jednorazovú faktúru na cenu predmetu zmluvy do piatich pracovných dní od začatia poskytovania služieb podpory Microsoft Premier Support V2. Povinnou prílohou faktúry je akceptačný protokol o začatí poskytovania služieb podpory Microsoft Premier Support V2 potvrdený poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
5. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do dvoch pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
V. ĎALŠIE USTANOVENIA:
1. Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V prípade, ak objednávateľ na základe informácií z verejne dostupných registrov (obchodný register, živnostenský register a pod.) bude mať pochybnosti, či dodávateľ je oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, požiada dodávateľa v lehote určenej objednávateľom o predloženie dokladov preukazujúcich oprávnenie dodávateľa poskytovať službu zodpovedajúcu predmetu zákazky/zmluvy
V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote riadne nepreukáže oprávnenie poskytovať službu v zmysle zmluvy, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť ,,Všeobecné zmluvné podmienky", čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a).
Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. Dodávateľ je povinný spĺňať požiadavky na technické vlastnosti predmetu plnenia a osobitné požiadavky na plnenie počas celej doby platnosti zmluvy. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v technických vlastnostiach alebo v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré zakladá oprávnenie dodávateľa odstúpiť od zmluvy.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
4. Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

03.08.2020 10:00 — 02.08.2021 10:00

1,00 celá zákazka

36 358,31

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2020 10:06

17.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 522
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2020 14:53 - Vstupná ponuka 34 680,00 € Cena s DPH
16.07.2020 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka 34 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS