• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2020 10:55

Detail zákazky Z202015875

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2020 10:55

Základné údaje

Z202015875

OF-217125

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4868972

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35400307

Jarmila Svítková-BIBIONE

Tehelná 14, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícka laboratórna stolička otočná.

laboratórna, stolička, zdravotnícka, čisté, priestory.

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícka laboratórna stolička otočná.
Funkcia
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. hĺbka sedadla 440 mm
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. nastavenie výšky sedadla 430 mm 570 mm
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. šírka sedadla 440 mm
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. nosnosť 100 kg
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. celková výška stoličky pri nastavení v najvyššej polohe 940 mm
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. celková výška stoličky pri nastavení v najnižšej polohe 810 mm
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. Požaduje sa stolička vo vyhotovení do čistých priestorov. Nosný kríž stoličky vyhotovený z ľahko udržiavateľnej chrómovanej ocele. Päťramenný podstavec na kolieskach.
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. Požaduje sa čalúnenie zo špeciálnej koženky s bakteriostatickým povrchom, ľahko udržiavateľným povrchom, oderu odolný materiál. Farba čalúnenia biela, alebo odtieň šedej.
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. Požaduje sa s mechanizmom nastavenia sklonu, výšky a hĺbky vo zvolenej pozícii.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

20.07.2020 08:00 — 20.08.2020 11:00

30,00 ks

2 556,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2020 09:08

16.07.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 114
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2020 09:29 - Vstupná ponuka 2 556,00 € Cena s DPH
14.07.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 2 484,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS