30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35400307
Jarmila Svítková-BIBIONE
Tehelná 14, Trnava, 91701, SVK
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná.
laboratórna, stolička, zdravotnícka, čisté, priestory.
Tovar, Služba
1. Zdravotnícka laboratórna stolička otočná.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | hĺbka sedadla | 440 mm | ||
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | nastavenie výšky sedadla | 430 mm | 570 mm | |
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | šírka sedadla | 440 mm | ||
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | nosnosť | 100 kg | ||
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | celková výška stoličky pri nastavení v najvyššej polohe | 940 mm | ||
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | celková výška stoličky pri nastavení v najnižšej polohe | 810 mm |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | Požaduje sa stolička vo vyhotovení do čistých priestorov. Nosný kríž stoličky vyhotovený z ľahko udržiavateľnej chrómovanej ocele. Päťramenný podstavec na kolieskach. |
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | Požaduje sa čalúnenie zo špeciálnej koženky s bakteriostatickým povrchom, ľahko udržiavateľným povrchom, oderu odolný materiál. Farba čalúnenia biela, alebo odtieň šedej. |
Zdravotnícka laboratórna stolička otočná. | Požaduje sa s mechanizmom nastavenia sklonu, výšky a hĺbky vo zvolenej pozícii. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
20.07.2020 08:00 — 20.08.2020 11:00
30,00 ks
2 556,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2020 09:08
16.07.2020 09:30
16.07.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2020 09:29 - Vstupná ponuka | 2 556,00 | € | Cena s DPH |
14.07.2020 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 484,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: