• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 11:50

Detail zákazky Z202015869

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 11:50

Základné údaje

Z202015869

OF-216915

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4870838

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zhodnotenie, zneškodnenie a likvidácia nebezpečných odpadov (NO).

Zhodnotenie odpadu NO, zneškodnenie odpadu NO, likvidácia odpadov NO, preprava NO

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhodnotenie, zneškodnenie a likvidácia nebezpečných odpadov (NO).
Funkcia
Predmetom zákazky je zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a preprava NO podľa špecifikovaných druhov.
Zhodnotenie, zneškodňovanie, preprava a likvidácia nebezpečných odpadov (NO), ktoré vznikli v organizácii objednávateľa na jednotlivých strediskách v zmysle § 6 Zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. podľa hierarchie odpadového hospodárstva ods.1, písm. b) až e).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
080317 odpadový toner do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky tona 0,001 0,25
130208 iné motorové a prevodové oleje tona 0,001 1,00
130502 kaly z odlučovača oleja tona 0,001 6,00
130507 voda obsahujúca olej z odlučovačov oleja z vody tona 0,001 6,00
140603 iné rozpúšťadlá a zmesi rozpúšťadiel tona 0,001 1,00
150110 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami tona 0,001 1,00
150202 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami tona 0,001 1,00
160107 olejové filtre tona 0,001 0,10
160113 brzdové kvapaliny tona 0,001 0,05
160114 nemrznúce kvapaliny obsahujúce nebezpečné látky tona 0,001 0,05
160119 plasty tona 0,001 1,00
160213 vyradené zariadenia obsahujúce nebezpečné časti, iné ako v 160209 až 160212 (elektr. šrot, vypálené žiar.) tona 0,001 1,00
160601 olovené batérie tona 0,001 1,00
160708 odpady obsahujúce olej tona 0,001 0,30
161001 vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky tona 0,001 0,20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi, vrátane ich prepravy na základe požadovaných kategórií.
5odávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť adresu a kontaktnú osobu na prevádzkovateľa skládky odpadov a zariadenia na zhodnocovanie odpadov.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť originál alebo  kópiu certifikátu environmentálneho manažérstva podľa normy EN STN ISO 14001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie environmentálneho manažérstva vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť originál alebo  kópiu certifikátu manažérstva kvality podľa normy EN ISO 9001: alebo vyšší, alebo ekvivalentný doklad preukazujúci zavedenie manažérstva kvality vyplývajúci z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov.
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky na základe objednávok vystavených Objednávateľom podľa potreby počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný preložiť nebezpečný odpad (NO) do vlastných prepravných nádob, resp. vozidla a zabezpečiť odvoz odpadu do 21 kalendárnych dní od nahlásenia, resp. zaslania objednávky e-mailom. Objednávateľ v objednávke uvedie kód odpadu (NO), množstvo v tonách a určí miesto nakládky NO. Dodávateľ je povinný vystaviť tlačivo - Sprievodný list nebezpečného odpadu- v zmysle platnej legislatívy.
Faktúru bude dodávateľ vystavovať v dvoch vyhotoveniach po odobratí odpadu za skutočne odobraté množstvo odpadu na základe vážnych lístkov. Splatnosť faktúry 30 dní od jej prijatia objednávateľom.
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade najmä so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu nebezpečného odpadu (NO) podľa platnej a účinnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný.
Dodávateľ je povinný odovzdávať odpad (NO), ktorý prevezme od objednávateľa, zhodnotiteľom, ktorí majú príslušné oprávnenie.
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenia negatívnej referencie pre dodávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje váženie odpadov v tonách. V cene musia byť zahrnuté aj náklady na prepravu. Cenu za likvidáciu odpadov musí dodávateľ ponúknuť ako konečnú.
Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a jednotkovej ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 12 mesiacov od začiatku jej plnenia.
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu (NO) na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.07.2020 10:00 — 25.07.2021 14:00

20,00 t

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2020 08:52

17.07.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2020 12:21 - Vstupná ponuka 2 999,00 € Cena bez DPH
13.07.2020 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 2 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS