• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 09:50

Detail zákazky Z202015862

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2020 09:50

Základné údaje

Z202015862

OF-217054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4881177

Objednávateľ

00317063

Obec Beluša

Farská 1045/6, Beluša, 01861, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie PC zostavy pre používateľov knižnice

Obec, Škola, Učebňa, IKT, Výpočtová, Technika

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 39162000-5 - Vzdelávacie vybavenie
  • 51600000-8 - Inštalácia počítačov a kancelárskeho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 16. PC zostava pre používateľov knižnice
Funkcia
PC s CPU s výkonom dávajúcim minimálne skóre 5000 bodov bodov podľa benchmarku Passmark, 8GB RAM, 500GB HDD, DVD-RW, LAN, 2xUSB 3.0, HDMI, OS WIN 10 s obrazovkou 21,5" s rozíšením 1920x1080, klávesnicou a myšou + MS Office 2019 pre školy (minimálna dĺžka licencie 5 rokov).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC zostava pre používateľov knižnice ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom.
Dodávateľ musí dodať všetky tovary uvedené v opisnom formulári. Čiastočné plnenie je považované za nesplnenie požiadaviek objednávateľa.
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka je financovaná z fondov EÚ a bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný dodať tovar po doručení objednávky. Objednávateľ vystaví objednávku po obdržaní kladnej správy z kontroly verejného obstarávania riadiacim orgánom, v ktorej riadiaci orgán schváli verejné obstarávanie. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná ponuka konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH.
Vzhľadom na skutočnosť, že tovar je financovaný aj z prostriedkov Európskej únie, sa Dodávateľ zaväzuje pri dodaní tovarov dodržiavať podmienky IROP, Prioritnej osi č. 2 Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám, ako aj podmienky určené Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Predmet tejto Zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre Zákazky financované z fondov EÚ.
Od Dodávateľa sa vyžaduje, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým prijímateľ (objednávateľ) oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy
Dodávateľovi sa odporúča oznámiť termín dodávky minimálne dva týždne pred plánovaným dodaním tovaru; dodávateľ môže dodať tovar až po dohode s objednávateľom.
Faktúra (s dodacím listom) vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu predfinancovania projektu.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy.
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách.
Ak nie je uvedené inak, požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slatinská 3, Beluša, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

03.08.2020 08:00 — 31.08.2020 12:00

1,00 súbor

1 997,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2020 08:29

22.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 723
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2020 06:48 - Vstupná ponuka 1 997,00 € Cena s DPH
22.07.2020 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 996,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS