45737967
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
52696871
MIPA MI, s.r.o.
Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier do tlačiarenských a kopírovacích zariadení atramentových a laserových
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky papier formát A4 - trieda "A" | balík | 1100 | ||
počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
belosť | CIE | 145 | 160 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer A 4 | 210-297 mm |
cena zahŕňa | balenie (balík) |
cena zahŕňa | dovoz |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavkám na tovar v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi takto dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa. Objednávateľ je povinný skontrolovať si dodaný tovar a v prípade nedodržania technickej špecifikácie dodaného tovaru si Objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do 10 dní od doručenia objednávky Dodávateľovi. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky aspoň 1 pracovný deň vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne oznámenom mu Dodávateľom prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ktorý prevzatie tovaru potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. V prípade, že Dodávateľ vopred neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa druhej vety tohto bodu, Objednávateľ je oprávnený tovar neprevziať, |
pričom náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej zásielky a jej opätovným doručením znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. V takom prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 10 dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi. |
Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi na základe doručenej písomnej čiastkovej výzvy - objednávky, v rozsahu a v lehote špecifikovanej v objednávke. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu dodávateľa oznámenú podľa bodu 2. Osobitných požiadaviek na plnenie. Zadávanie čiastkových výziev - objednávok, bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednotlivej očíslovanej objednávky dodaný naraz,kompletný a |
a spolu s faktúrou dodacím listom. Dodací list musí okrem iných náležitostí obsahovať aj odvolávku na číslo objednávky Objednávateľa, na základe ktorej bol tovar dodaný. |
Objednávateľ požaduje dobu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od vyčerpania finančného objemu predpokladanej ceny hodnoty zákazky, najviac však na dobu do 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
20.07.2020 00:00 — 20.07.2021 23:59
1 100,00 balík
3 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2020 14:27
17.07.2020 10:00
17.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2020 07:10 - Vstupná ponuka | 3 040,00 | € | Cena s DPH |
17.07.2020 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 904,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: