• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 13:50

Detail zákazky Z202015704

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 13:50

Základné údaje

Z202015704

OF-217018

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4870866

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

31340954

TRIGON PLUS s.r.o.

Goralská 40/2281, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladiaci box - krvná banka

uskladnenie krvných prípravkov,

  • 42513000-5 - Chladiace a mraziace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. chladiaci box
Funkcia
skladnenie krvných prípravkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladiaci box, typ krvná banka +4st.C- , alebo ekvivalent ks 2
- objem liter 520
- Teplotný rozsah stupeň C +2 +15
- presnosť snímania a regulácie stupeň C +- 0,5
-teplotná stabilita a homogenita stupeň C +-1
- hrúbka izolácie mm 60
- hlučnosť dB(A) 55
- napajanie V/Hz 230/50
- rozmery vonkajšie vxšxh mm 2100x750x700
- hmotnosť kg 190
- skladovacie zásuvky na teleskopických nosičoch, výškovo nastaviteľné ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- skriňové jednodverové prevedenie
- nerezový interier
- presklené dvere s izolačným dvojsklom
- celková kapacita cca 240 až 384 vakov
- mikroprocesorové ovládanie
- digitálny displej na nastavenie prevádzkových parametrov
- automatické zatváranie dverí, kontrola zatvorenia dverí
- zameniteľný smer otvárania dverí
- vyhrievané tesnenie okolo dverí
- ergonomická rúčka dverí, uzamykateľné
- vizuálna a akustická signalizácia alarmov
- chladiaca zmes a izolácia CFC/HCFC-free
- automatický cyklus odmrazovania
- nútená cirkulácia vzduchu v komore
- interné osvetlenie
- výstup na externý alarm s batériovým zálohovaním
- batériové zálohovanie po dobu 72 hod., indikácia stavu nabitia batérie
- trvalý chod kompresora v prípade poruchy tepelnej sondy
- integrovaný datalogger s grafickým zobrazením teploty
- USB výstup pre prenos údajov do PC
- oceľová skriňa boxu
- prevedenie na kolieskach, 2x brzda
- garancia kvality, certifikácia CE ISO 9002
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia osôb na mieste plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný, nepoškodený tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii .
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou špecifikáciou
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ odberateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 3 dni vopred .
Predmet plnenia musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Spolu s tovarom musí byť odovzdaný požadovaný certifikát, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Na tovar sa požaduje záruka min. 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 24 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr.doprava).
Splatnosť faktúr je 60 dní od doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.07.2020 13:00 — 07.09.2020 13:51

2,00 ks

8 210,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2020 13:09

17.07.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2020 15:12 - Vstupná ponuka 8 202,00 € Cena bez DPH
14.07.2020 15:12 - Najvýhodnejšia ponuka 8 202,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS