• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2020 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 14:10

Detail zákazky Z202015699

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2020 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    07.08.2020 13:17
  •    Ukončenie zákazky
    07.08.2020 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.08.2020 14:10

Základné údaje

Z202015699

OF-216837

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4906644

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenie vodičov podľa ADR

základné školenie rozšírené o triedu 1, základné školenie rozšírené o cisterny, obnovovacie školenie rozšírené o cisterny, obnovovacie školenie rozšírené o triedu 1

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie vodičov podľa ADR
Funkcia
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách
obnovovacie školenie rozšírené o cisterny
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 5
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách osoba 1
obnovovacie školenie rozšírené o cisterny osoba 4
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch august až október 2020.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

17.08.2020 13:20 — 30.10.2020 13:20

15,00 osoba

3 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.07.2020 13:22

07.08.2020 13:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.08.2020 13:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2020 09:58 - Vstupná ponuka 3 600,00 € Cena s DPH
27.07.2020 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 3 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS