17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
45497095
FUJIFILM Europe GmbH - organizačná zložka
Rybničná 40, Bratislava, 83106, SVK
Pozáručný servis zdravotnej techniky, značky Fujifilm
preventívne prehliadky a kontroly, odstraňovanie porúch, dodávka náhradných dielov,
Služba, Tovar
1. Pozáručný servis digitálneho RTG prístroja
|
|
---|---|
Funkcia |
Požaduje sa poskytovanie služby autorizovaného servisu, ktorá bude vykonávaná prostredníctvom servisných technikov vyškolených výrobcom zariadenia. |
Služby periodického pozáručného servisu pre RTG zariadenie s príslušenstvom nachádzajúcom sa na RTG pracovisku po dobu 3 rokov s mesačnou platbou. |
Dodávky náhradných dielov nie je zahrnutá v cene servisného paušálu. Zoznam zariadení, položky zostavy: |
- FDR Fujifilm Smart-X, sériové číslo GXF1840014 |
- RTG Detektor DevoII G35, sériové číslo 77252901 |
- RTG Detektor DevoII G43, sériové číslo 76750970 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zahrnutých prístrojov v zmluve: | - | - | ||
FDR Fujifilm Smart-X, sériové číslo GXF1840014 | ks | 1 | ||
RTG Detektor DevoII G35, sériové číslo 77252901 | ks | 1 | ||
RTG Detektor DevoII G43, sériové číslo 76750970 | ks | 1 | ||
Dĺžka pozaručného servisu/zmluvy. | mesiac | 36 | ||
Počet výrobcom udávaných pravidelných servisných prehliadok | počet/rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Periodické servisné úkony: | |
Generátor: | Kontrola Error Logov |
- | Kontrola AEC |
- | Kalibrácia generátora podľa potreby |
- | Vizuálna inšpekcia a čistenie |
- | Výmena poistiek podľa potreby |
Stojan röntgentky a röntgentka | Kontrola napájacieho napätia |
- | Kontrola celistvosti a polohy lán |
- | Výmena oceľových lán |
- | Namazanie/nastriekanie lana lubrikantom |
- | Kontrola a premazanie mechanických pohyblivých častí |
- | Kontrola elektromagnetických bŕzd |
- | Kontrola vytekania oleja z röntgentky |
- | Kontrola ochranného obvodu (uzemnenie, tepelné poistky) |
- | Kontrola cievky statora |
- | Namazanie vysokonapäťových kontaktov röntgentky |
- | Výmena poistiek |
- | Vizuálna inšpekcia a čistenie |
Vyšetrovací stôl: | Kontrola pohybu a brzdenia plávajúcej dosky stola |
- | Kontrola vertikálneho pohybu stola a ovládacích spínačov |
- | Kontrola napájacieho napätia |
- | Kontrola pohybu bucky a premazanie miest pohybu mriežky |
- | Kontrola a mazanie mechanizmu elevácie stola |
- | Výmena poistiek |
- | Vizuálna inšpekcia a čistenie |
Vertikálny stojan: | Kontrola celistvosti a polohy lán |
- | Výmena oceľových lán |
- | Kontrola napájacieho napätia |
- | Kontrola a premazanie mechanických pohyblivých častí |
- | Výmena poistiek |
- | Čistenie povrchu |
Detektory | Kontrola Error Logov |
- | Kalibrácia detektorov |
- | Kontrola problémov na snímku (artefakty a pod. ...) |
- | Kontrola čistoty a celistvosti dátového a napájacieho konektora |
- | Kontrola snímku (artefakty a pod.) |
- | Kontrola kapacity batérie |
- | Kontrola aretácie panelu |
- | Kontrola zamykania pomocou kľúča |
- | Vizuálna inšpekcia a čistenie |
Akvizičná stanica: | Kontrola HDD - checkdisk |
- | Kontrola Error Logov |
- | Vizuálna inšpekcia a čistenie |
Ostatné: | Kontrola dotiahnutia elektrických spojov a el. komponentov |
- | Kontrola dotiahnutia mechanických spojov a častí zariadenia |
- | Čistenie zariadenia (vysávanie, vyfúkanie, prostriedok na odstránenie nečistôt) |
- | Uloženie LOGov |
- | Kontrola aktualizácii (FW/SW) |
- | Praktický test zariadenia |
- | Vykonávanie servisu na diaľku |
Výkony pre zaistenie schopnosti prevádzky zahrňujú: | poskytovanie konzultácií, návrhy riešení technologických problémov |
- | vykonávanie pravidelných servisných prehliadok a uvedených potrebných opráv |
- | upozorňovať na nedostatky objednávateľa pri bežnej údržbe stroja |
- | dodávku spotrebného tovaru nutného pre prevádzkyschopnosť zariadení |
- | poskytovať telefonickú pomoc a vzdialenú správu (v prípade ak objednávateľ zabezpečí potrebné technické prostriedky pre túto službu) |
- | cene je zahrnutá práca technika vrátane doprava na miesto servisu |
- | sídlo je miesto: mesto/okres/kraj objednávateľa |
- | všetky nové aktualizácie (nie však nové verzie) software-u a ich inštalácia a nastavenia s tým súvisiace sú zahrnuté v cene mesačného paušálu po dobu trvania tejto zmluvy ak nevyžadujú upgrade SW, HW |
Názov |
Poskytovateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za mesačný paušál v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Poskytovateľ do 7 kalendárnych dní predloží protokol o zaškolení servisného technika výrobcom. |
Poskytovateľ do 7 kalendárnych dní uvedie kontaktné miesto pre ohlásenie porúch minimálne v rozsahu, telefónne číslo - hot link, mail, a adresu servisného strediska, meno servisného technika alebo vedúceho servisného strediska. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zaistiť servis podľa odporúčaní výrobcu, po vydaní nových aktualizácií a podľa potreby, t.j. ak je zistená porucha vyžadujúca si servisný zásah pre zachovanie schopnosti prevádzky zariadenia podľa zoznamu zariadení v zmluve alebo ak sa napriek prevenčnej servisnej prehliadke vyskytne porucha, ktorá zapríčiní neschopnosť prevádzky zariadenia. |
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonávať servis pre zachovanie schopnosti prevádzky zariadenia podľa podľa zoznamu zariadení v zmluve spôsobom „na diaľku“ (čo znamená vykonanie servisného zásahu bez potreby prítomnosti servisného technika u objednávateľa),ak to umožňuje stav zariadenia, |
resp. nástupom servisného technika ak stav zariadenia neumožňuje vykonanie servisu „na diaľku“. Reakcia na servisnú požiadavku je 24 pracovných hodín s nástupom na servisný zásah do 48 pracovných hodín od nahlásenia poruchy. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť mechanickú poruchu alebo poruchu znemožňujúcu použitie zariadenia podľa zoznamu zariadení v zmluve ak nebude potrebné objednať náhradné diely do 24 pracovných hodín. Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu s použitím náhradného dielu do 24 pracovných hodín od jeho dodania. |
Objednávateľ spoluurčuje dobu servisu so servisným technikom poskytovateľa. Servisný technik má právo dobu servisu zmeniť podľa aktuálnych okolností a je povinný o tom objednávateľa bezodkladne informovať. |
Po ukončení servisných prác sú zmluvné strany povinné podpísať servisný list o vykonaní a prebratí servisného výkonu s vyznačením vykonaných úkonov, použitých náhradných dielov a prípadnými ďalšími materiálnymi plneniami. |
V prípade potreby dodania náhradného dielu alebo spotrebného materiálu mimo špecifikácie tejto zmluvy, je poskytovateľ povinný objednávateľa o konkrétnej cene náhradného dielu, spotrebného materiálu vopred informovať. |
Objednávateľ zabezpečí náhradný diel v súlade vnútornou smernicou, legislatívou a právnych aktov zriaďovateľa a zákona o verejnom obstarávaní. |
Cena za poskytnuté Služby sa bude financovať z prostriedkov Objednávateľa. Objednávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy Dodávateľovi žiaden preddavok. |
Cena predmet zmluvy ako aj cena náhradných dielov a spotrebného materiálu je splatná na základe vystavenej faktúry, so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí spĺňať všetky zákonné náležitosti daňového dokladu, ak ich neobsahuje, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru na prepracovania, prílohou faktúry je servisný list potvrdený objednávateľom, počas tejto doby neplynie lehota splatnosti. |
Fakturačné obdobie je jeden mesiac, na základe písomnej dohody medzi objednávateľom a poskytovateľom je možné dohodnúť iné fakturačné obdobie. Prílohy faktúry musia byť za celé fakturačné obdobie podľa dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude cenu za poskytnuté služby v zmysle tejto zmluvy uhrádzať Dodávateľovi v pravidelných a rovnomerných mesačných splátkach po dobu platnosti tejto Zmluvy na základe faktúr vystavených Dodávateľom a doručovaných Objednávateľovi, a to pozadu, t. j. za príslušný kalendárny mesiac bude Dodávateľ fakturovať mesačný paušál v kalendárnom mesiaci bezprostredne nasledujúcom. |
Faktúru podľa predchádzajúceho bodu je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi do 10. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, za ktorý sa mesačný paušál fakturuje. Úhrada faktúry bude vykonaná bezhotovostne na bankový účet Dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
Dodávateľovi vznikne nárok na fakturáciu prvého mesačného paušálu za poskytnuté služby v zmysle tejto zmluvy za kalendárny mesiac, v ktorom došlo k nadobudnutiu účinnosti tejto zmluvy. V prípade neúplného kalendárneho mesiaca je Dodávateľ oprávnený fakturovať len alikvotnú časť mesačného paušálu za daný kalendárny mesiac. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do uplynutia 36 kalendárnych mesiacov odo dňa jej účinnosti. Zmluva zaniká uplynutím tejto doby. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť vzdialený prístup (cez internet) k počítačovému vybaveniu dodaného poskytovateľom, podľa dohody so servisným technikom poskytovateľa. |
V prípade prístupu k osobným údajom pacientov a spracovávania týchto údajov je poskytovateľ povinný uzavrieť sprostredkovateľskú zmluvu (Zmluva o spracúvaní osobných údajov) na základe požiadavky objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje záruku na vykonané práce a dodané náhradné diely v zmysle tejto zmluvy. |
Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté nesprávnym, alebo nevhodným zaobchádzaním so zariadením, mechanickým pôsobením, zanedbaním bežnej údržby, nedodržaním odporúčaní technika poskytovateľa, používaním iných náhradných dielov a spotrebného materiálu ako dodaných poskytovateľom alebo pôsobením vyššej moci. |
Právne vzťahy v tejto zmluve neupravené sa riadia príslušnými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. |
Porušením alebo ohrozením obchodného tajomstva nie je zverejnenie zmluvy podľa zákona č. 211/2000 Z.z. v platnom znení. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služby, dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z mesačného paušálu za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Písomnou dohodou zmluvných strán ku dňu podpisu dohody alebo k inému dňu, na ktorom sa strany dohodnú; písomná dohoda musí obsahovať aj vysporiadanie všetkých vzájomných práv, povinností a záväzkov zmluvných strán, ktoré vznikli počas trvania tejto Zmluvy alebo v súvislosti s ňou. |
Písomnou výpoveďou Objednávateľa z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou 3 mesiace, ktorá začína plynúť v prvý deň mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Zhotoviteľovi, |
Odstúpením od Zmluvy z dôvodov upravených v tejto Zmluve, pričom odstúpením od Zmluvy Zmluva zaniká, keď je prejav vôle ukončiť platnosť Zmluvy doručený druhej zmluvnej strane. |
Ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od Zmluvy v prípade podstatného porušenia Zmluvy druhou zmluvou stranou. Na účely tejto Zmluvy sa podstatným porušením tejto Zmluvy rozumie také porušenie povinností vyplývajúcich z ustanovení Zmluvy, ktoré je za podstatné porušenie Zmluvy výslovne označené, |
alebo také porušenie povinností Dodávateľa vyplývajúce z ustanovení Zmluvy, na ktoré Objednávateľ upozorní Dodávateľa aj s uvedením dodatočnej primeranej lehoty na odstránenie nedostatkov, a pokiaľ Dodávateľ zistené nedostatky neodstráni ani v dodatočnej primeranej lehote určenej Objednávateľom. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru a poskytnutia služby dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, poskytnutím služby neodborne respektýve nevyškoleným servisným technikom. |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán ku dňu podpisu dohody alebo k inému dňu, na ktorom sa strany dohodnú; písomná dohoda musí obsahovať aj vysporiadanie všetkých vzájomných práv, povinností a záväzkov zmluvných strán, ktoré vznikli počas trvania tejto Zmluvy alebo v súvislosti s ňou, |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámi o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka na vykonané práce | minimálne 6 mesiacov |
Záruka na náhradný diel | minimálne 12 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2020 00:00 — 30.07.2023 23:59
36,00 mesiace
14 994,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2020 12:10
17.07.2020 12:00
17.07.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.07.2020 12:37 - Vstupná ponuka | 14 994,00 | € | Cena bez DPH |
10.07.2020 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 994,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: