• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2020 11:05

Detail zákazky Z202015654

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2020 11:05

Základné údaje

Z202015654

OF-216525

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4868874

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

41648242

Marek Špeťko - IMEX

Bulharská 1256/24, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maliarske potreby

farba, sádra, riedidlo, štetec, maliarske potreby

  • 44810000-1 - Náterové farby
  • 39224210-3 - Maliarske štetce
  • 44832200-3 - Riedidlá
  • 37820000-2 - Potreby pre maliarov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maliarske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Primalex Plus, balenie 15 kg ks 10
2. Latex univerzálny, biely, balenie 5 kg ks 8
3. Akrylátová farba biela univerzálna, balenie 3 kg ks 8
4. Sádra biela, balenie 1kg ks 25
5. Hobi kit vyrovnávaci tmel, balenie 2kg ks 10
6. Riedidlo C 6000 (acetonove) 3 litrové balenie ks 5
7. Štetec plochy profi 1 ks 5
8. Štetec plochy profi 2 ks 5
9. Štetec plochy profi 3 ks 5
10. Štetec plochy profi 4 ks 5
11. Štetka maliarska okrúhla č.8 ks 2
12. Páska maskovacia jemne krepová 50mm x 50m ks 5
13. Vlnitý papier na zakrývanie 20m ks 10
14. Krycia folia 4x5m ks 20
15. Maliarsky valček 10 cm + držíak valca + mrieška ks 3
16. Maliarsky valček 18 cm + držíak valca + mrieška ks 3
17. Maliarsky valček 25 cm + držíak valca + mrieška ks 3
18. Štetec zarohový č.2 dlžka 30cm ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy rozpis jednotlivých cien na každú položku.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

22.07.2020 08:00 — 30.07.2020 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

910,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.07.2020 09:22

15.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 583
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2020 16:02 - Vstupná ponuka 909,60 € Cena s DPH
14.07.2020 16:37 - Najvýhodnejšia ponuka 898,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS