30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36497631
T.Z.M., s.r.o.
Račianska 88 B, ňBratislava - mestská časť Nové Mesto, 83102, SVK
Powerbanka
powerbank, zdroje napätia, nabíjačky, nabíjače
Tovar
|
1. Power Banka s kapacitou minimálne 7000mAh
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Záložné nabíjanie smartfónov, tabletov a iných zariadení. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet kusov | ks | 20 | ||
| Kapacita | mAh | 7000 | ||
| Životnosť | cyklus | 500 | ||
| Hmotnosť | g | 200 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ baterie | Li-pol |
| Vstup microUSB | DC 5 V/2 A |
| Výstup USB 2.0 | DC 5 V/1.0 A; DC 5 V/2.1 A |
| Obal | kovový |
| Displej | ano, pesné zobrazenie stavu v % |
| Príslušenstvo k powerbanke | kabel microUSB -> USB, kabel USB-C -> USB, uživatelský manuál (CZ/SK), |
| 2 USB porty | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Objednávateľ vyžaduje zaslanie rozpisu obsahu objednávky najneskôr tri pracovné dni po uzavretí zmluvného vzťahu. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
27.07.2020 06:22 — 14.08.2020 06:22
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
250,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2020 09:23
15.07.2020 09:00
15.07.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.07.2020 23:51 - Vstupná ponuka | 250,00 | € | Cena s DPH |
| 15.07.2020 04:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 249,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: