30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51055724
GIEGO s.r.o.
Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK
Taktické svietidlo
ručná baterka, LED svietidlo
Tovar, Služba
|
1. Nabíjacia baterka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Svietidlo slúži na osvetľovanie predmetov a priestoru v noci a za zníženej viditeľnosti. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 10 | ||
| Celkový svetelný tok | lm | 300 | ||
| Dosvietenie pri 100% jase | m | 600 | ||
| Prevádzková doba pri 100% jase | hod | 5,3 | ||
| Príkon zdroja | W | 5 | ||
| Dĺžka | mm | 200 | 300 | |
| Priemer | mm | 90 | 130 | |
| Hmotnosť | kg | 1,0 | ||
| Napätie | V | 3,7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál tela svetla | plast |
| farba tela svietidla | čierna |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý, nerepasovaný tovar |
| Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Na faktúre uviesť aj adresu miesta plnenia. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list. |
| Faktúru zaslať len do miesta plnenia. |
| Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy. |
| Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve (opisom formulári) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07,00 do 13,00 po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobou minimálne 2 dni vopred. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený tovar do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
| Verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený vypovedať Zmluvu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. |
Užhorodská 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
20.07.2020 07:00 — 24.07.2020 14:00
10,00 ks
710,90
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2020 12:06
16.07.2020 13:30
16.07.2020 13:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.07.2020 20:58 - Vstupná ponuka | 710,04 | € | Cena s DPH |
| 11.07.2020 20:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 710,04 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: