• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2020 09:50

Detail zákazky Z202015543

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2020 09:50

Základné údaje

Z202015543

OF-216899

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4866354

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čiapočky ventilu, páska vulkanizačná, záplaty vulkanizačné, ventil bezdušový

Čiapočky, páska, záplaty, ventil, vulkanizačné

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44618310-1 - Uzávery
  • 44173000-3 - Pás
  • 19512000-8 - Výrobky z nevulkanizovaného kaučuku

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čiapočky ventilov, páska vulkanizačná, vulkanizačné záplaty na opravu defektov, bezdušové ventily
Funkcia
Oprava defektov a pneumatík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čiapočky ventilov sada 2
Páska vulkanizačná TECH 220 na opravu defektov sada 3
Záplaty vulkanizačné TECH 10 sada 2
Záplaty vulkanizačné TECH 11 sada 1
Ventil bezdušový TR 412 sada 1
Ventil bezdušový TR 413 sada 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čiapočky ventilov 2 sady á 100 ks, resp. 4 sady á 50 ks
Páska vulkanizačná TECH 220 na opravu defektov 1 sada (balenie) á 50 pásikov
Záplaty vulkanizačné TECH 10 35 mm, 2 sady á 100 ks, resp. 4 sady á 50 ks
Záplaty vulkanizačné TECH 11 45 mm, 1 sada á 100 ks, resp. 2 sady á 50 ks
Ventil bezdušový TR 412 sada á 100 ks, resp. 2 sady á 50 ks
Ventil bezdušový TR 413 4 sady á 100 ks, resp. 8 sád á 50 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry 30 dní od jej obdržania príjemcom
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list
V ponúknutej cene musia byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním pások
Materiál dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:30, pokiaľ nebudú dodané poštou
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra musí obsahovať cenu bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH
Presný deň dodania tovaru oznámi dodávateľ odberateľovi najneskôr 2 pracovné dni vopred
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

03.08.2020 08:00 — 05.08.2020 12:00

1,00 súbor položiek zákazky

280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.07.2020 12:05

15.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 675
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2020 00:52 - Vstupná ponuka 280,00 € Cena bez DPH
12.07.2020 00:52 - Najvýhodnejšia ponuka 280,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS