• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 14:40

Detail zákazky Z202015536

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.07.2020 14:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.07.2020 14:40

Základné údaje

Z202015536

OF-211017

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4870798

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

52798810

DCX Medical s.r.o.

Nám. SNP 27, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chirurgicko-laparoskopická operačná zostava

Operačná veža, operačná vizualizácia, Videoendoskopická zostava, laparoskopická kamera, laparoskopická kamerová hlavica, optika, svet. kábel, laparoskopický svetelný zdroj

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 33168100-6 - Endoskopy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chirurgicko-laparoskopická operačná zostava
Funkcia
Vizualizácia operačného endoskopického obrazu vo vysokej kvalite s multifunkčným záznamovým zariadením pre archiváciu pacientských záznamov a obrazového materiálu operácií.
Archivačné multifunkčné zariadenie pre uloženie a spracovanie foto a video záznamov operácií s prenosom na externé úložíská v rámci intranetu nemocnice
Zostava pozostáva: 2x Endoskopický monitor UHD/4K s uhlopriečkou min. 31" . Kamerová jednotka vo UHD/4K rozlíšení s kamerovou hlavou UHD/4K. Svetelný zdroj pre endoskopické výkony. Archivačné multifunkčné zariadenie pre uloženie a spracovanie fotografických a video záznamov. Insuflátor laparoskopický. Laparoskopická UHD/4K optika rigidná. Oplachová pumpa laparoskopická. Endoskopický vozík s trafostanicou, ramenom na monitor a príslušenstvom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
UHD/4K endoskopická kamera ks 1
- počet čipov CMOS  ( 1x1/2.3“) ks 1
- počet možných pripojených monitorov naraz ks 3
- rozlíšenie kamerovej konzoly, kamerovej hlavy a nahrávacieho zariadenia pixelov 3840x2160
- pri rozlíšení UHD/4K pre dosiahnutie vysokej kvality nahrávaných záznamov fps. 45
- počet programovateľných tlačidiel kamerovej hlavy ks 2
- naprogramovateľných funkcií kamerovej hlavy - počet programov počet 20
- digitálny zoom X 3,0
- digitálny zoom rozsah ° 7
- váha kamerovej hlavy kg 0,3
Svetelný kábel ks 2
- dĺžka mm 2750
- priemer mm 4,5
Nahrávací systém, video procesor ks 1
- počet nastavení profilov užívateľov s prednastavenými parametrami kamery, nahrávacieho zariadenia a svetla počet 10
- počet možných presetov jednotlivých výkonov s nastaveniami prístrojov počet 30
- kapacita integrovanej pamäte TB 1
- počet archivovaných záznamov priamo v konzole kamery počet 200
- počet USB vstupov počet 2
- napájanie V/Hz 240/50
- hmotnosť kg 15
Zdroj svetla ks 1
- počet LED zdrojov svetla alebo ekvivalent ks 1
- výkon lumen 1400
- teplota primárna K 5400-6000
- životnosť svetelnej výbojky garantovaná pri minimálne 90% intenzite svietivosti alebo náhradných žiarivkách/lampách po dobu tejto životnosti hod. 30000
- životnosť ekvivalentu napr. xenón hod. 450
- počet náhradných žiaroviek v prípade ekvivalentu ks 20
- počet výstupov ks 4
- napájanie V/Hz 240/50
- hmotnosť kg 15
Zobrazovacia jednotka – monitor ks 2
- operačný endoskopický monitor – uhlopriečka " 31
- pozorovací uhol minimálne 178° ° 178
- vstupy displayport pre zapojenie 4K kamerovej konzoly ks 2
- rozlíšenie monitora pixel 3840x2160
- napájanie V/Hz 240/50
- rozsah prevádzkovej teploty C° 5-35
- zariadenie určené do prostredia s relatívnou vlhkosťou bez kondenzácie vlhkosti % 85
Laparoskopický insuflátor ks 1
- prietok CO2 , rozsah L/min 45-50
- počet režimov počet 2
- rozsah nastavenia tlaku mm/Hg 1-30
-dĺžka napojenia - hadica na CO2 bombu m 1,0
Laparoskopická UHD/4K optika rigidná ks 2
- uhol snímania ° 30
- priemer tubusu mm 10
- dĺžka v rozsahu mm 300-330
- rozlíšenie prenášaného obrazu pixel 3840x2160
- sterilizovateľné pri °C 134
Preplachová/odsávacia pumpa laparoskopická ks 1
- prietok , rozsah l/min 0-1,25
- rozsah nastavenia tlaku mmHg 0-500
- podtlak kPa 60
- inštrument 10mm v počte ks 2
Pracovná stanica/endoskopický vozík ks 1
- počet políc ks 5
- počet oddeľovacích transformátorov ks 1
- kĺbové rameno na monitor s VESA alebo ekvivalent ks 1
- držiak na tablet ks 1
- držiak C-mount alebo ekvivalent na kamerovú hlavu ks 1
- infúzny háčikový držiak na 2 vaky ks 1
- dĺžka napájacieho kábla celej zostavy so zemnením podla SN a EU normy m 5
- počet zatvárateľných zásuviek ks 1
- sekundárny vozík na druhý monitor s napájaním a VESA držiakom ks 1
- nosnosť police kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
UHD/4K endoskopická kamera: technológia čipu CMOS
- automatický alebo manuálny white balance
- minimálne 2 možné režimy rozlíšenia zobrazeného obrazu UHD/4K aj Full HD
- možnosti pripojenia monitorov cez WIFI – bezdrôtovo
- wifi - bezdrôtový prenos dát z kamerovej konzoly na externé zariadenie bez nutnosti pridania wifi modulov alebo dodávka vrátane wifi modulu
- ovládanie dotykový displej a kamerová hlava alebo tlačítkami alebo kamerovou hlavou a klávesnica
- ovládanie spracovania záznamu pomocou dotykového displeja či už integrovaného, alebo externého na zostave
- titánové púzdro alebo ekvivalentný ľahký kov s rýchlym odvodom tepla odolný oteru, alebo povrchovo stabilizovaný
- vodotesný konektor alebo nestratiteľná vodotesná zátka konektora a optiky
- autoklávovateľná so zárukou, alebo sterilizovateľná plynom, plazmou, pri ekvivalente požadujeme technológiu ako súčasť dodávky pre zázemie operačného sálu,(Stterad, Steris, ETO, CIDEX)
- príslušenstvo podľa potreby a požiadavky výrobcu
- automatické nastavenie jasu
- nastavenie vyváženia bielej
- funkcia zastavenia/zmrazenia obrazu v kamere alebo video-procesore
- digitálna redukcia šumu obrazu, kontrastu a zobrazenia detailov (ZOOM)
Svetelný kábel : príslušenstvo pre sterilizáciu podľa potreby
Nahrávací systém, video procesor: integrovaný v konzole kamery alebo ekvivalent ( samostatný prístroj)
- integrovaná wifi konektivita alebo modul alebo  káblové pripojenie do siete a SW  ktorý umožňuje live stream obrazu mimo operačnej sály, možnosť prezerania záznamov mimo operačnej sály
- úplná vzájomná kompatibilita dielov, častí zostavy so vzájomnou podporou všetkých funkcií
- plná podpora 4K obrazu
- kompletné pacientske rozhranie s popismi výkonov
- export dát na úložiska s aj bez zmeny rozlíšenia záznamu minimálne na: USB, externý disk, intranet nemocnice - PACS , DICOM
- ovládanie kamery, svetla aj nahrávacieho zariadenia dotykovým displejom, alebo cez tablet, alebo ekvivalent
- záznam obrazu na pamäťové médium (napr. USB, alebo DVD-R, a externý disk)
- klávesnica na ovládanie videoprocesora
- výstup signálu, výstup signálu, (PAL, NTSC), 4K
- výstup signálu,  digitálny DVI, HDMI,DP, MiniDP
- sieťové pripojenie (napr. RS232, USB, Wifi, RJ45/Gigabit Ethernet)
- tlač alebo výstup pre tlač
Zdroj svetla : LED svetlo
- všetky výstupy - univerzálna vstavaná redukcia pre kompatibilitu so všetkými štandardnými typmi káblov – konvenčné výstupy a to WOLF, STORZ, Olympus, ACMI
- alebo alternatívne riešenie bez potreby špeciálnych nástrojov na operačnej sále
- automatické nastavenie jasu – metóda servo-diaphgram
- automatická aj manuálna úprava intenzity svetla
- manuálne nastavenie jasu
- jednoduchá výmena príslušenstva bez nutnosti použitia špeciálneho náradia
Zobrazovacia jednotka – monitor: kontrastný pomer minimálne 1350:1
- pomer strán 16:9 alebo 17:9
- úplná vzájomná kompatibilita dielov, častí zostavy so vzájomnou podporou všetkých funkcií
- monitor LCD,LED alebo vhodný ekvivalent (nie CRT)
- povrch odolný poškriabaniu
- možnosť prepínania teploty farieb
- možnosť nastavenia úrovne gama
- prepínania pomeru zobrazenia a vstupného signálu
- možnosť užívateľského nastavenia a jednotlivých prepínaní
- vstupy displayport   2 x DP 1.2 (SST) 1 x DVI (single link)         4 x SDI (3G), 2 x SDI (12G)
- režimy obrazu minimálne Picture in, picture over, picture and picture
- riadenie napájania zariadenia
- sieťové pripojenie (napr. RS232, USB, Wifi)
- príslušenstvo pre pripojenie zariadenia
Laparoskopický insuflátor : voliteľné režimy min. high/senzitív/pediatric, adult/ vysoký /bariatric/
- napojenie hadicou na CO2 bombu cez EU redukciu
- obrazová a zvuková odozva/alarm pri akejkoľvek neočakávanej strate tlaku, alebo nedostatku CO2 v fľaši
Preplachová/odsávacia pumpa laparoskopická : ovládanie nožným spínačom alebo odsávacím nástrojom
- riadenie rýchlosti prietoku mikroprocesorom
- nepretržitý pracovný cyklus
- príslušenstvo pre pripojenie zariadenia
- úplná vzájomná kompatibilita dielov, častí zostavy so vzájomnou podporou všetkých funkcií
Pracovná stanica/endoskopický vozík: zariadenie určené pre ponúkané príslušenstvo
- zásuvková lišta galvanicky oddelená od siete (oddelovací transformátor, pokiaľ požiadavku nespĺňajú jednotlivé zariadenia v zostave, 2x galvanického oddelenia od siete )
- napäťová sústava transformátorov 230V 50Hz
- mobilná verzia
- brzdené minimálne dve kolieska
- kolieska antistatické
- zásuvková lišta minimálne pre štyri zariadenia
- centrálny spínač napájania
- odolný voči konvečným dezinfektom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahraných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy, v prípade sviatkov a víkendu najbližší pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín v rámci pracovných dní od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nástupu servisného technika na servis.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní zariadenia v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu prístroja
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
-Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Predávajúci môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba na predmet zmluvy je odo dňa jeho prevzatia a spustenia do prevádzky 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

20.07.2020 07:00 — 21.08.2020 15:00

1,00 ks

101 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.07.2020 11:21

17.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.07.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 209
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2020 09:33 - Vstupná ponuka 101 000,00 € Cena bez DPH
16.07.2020 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 100 280,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS