• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2020 11:12
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2020 12:05

Detail zákazky Z202015533

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2020 11:12
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2020 12:05

Základné údaje

Z202015533

OF-216878

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4863614

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36847208

allizo, s.r.o.

Svetlá 1, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostných zariadení CYPRES

padáky, výsadkový materiál, parašutizmus

  • 92620000-3 - Služby súvisiace so športom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Periodická prehliadka (revízia) bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 STUDENT
Funkcia
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 STUDENT autorizovanou osobou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
 2. Periodická prehliadka (revízia) bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 EXPERT
Funkcia
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 EXPERT autorizovanou osobou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
 3. Periodická prehliadka (revízia) bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 C-MODE
Funkcia
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 C-MODE autorizovanou osobou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
 4. Periodická prehliadka (revízia) bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 MILITARY
Funkcia
Vykonanie periodickej prehliadky bezpečnostného zariadenia CYPRES 2 MILITARY autorizovanou osobou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prevzatie a odovzdanie do a z revízie vykonať v pracovných dňoch od 07:00 do 15:00.
Faktúru vyhotoviť v troch výtlačkoch, splatnosť faktúry 30 dní od vystavenia. K faktúre doložiť dodací list, alebo na faktúru uviesť, že slúži zároveň ako dodací list.
Faktúra nesmie obsahovať cenu za dopravu, avšak musí byť zahrnutá v celkovej cene.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

02.11.2020 11:14 — 30.11.2020 11:15

1,00 ks

6 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2020 11:16

14.07.2020 11:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2020 11:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 119
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2020 23:27 - Vstupná ponuka 6 014,40 € Cena s DPH
09.07.2020 23:27 - Najvýhodnejšia ponuka 6 014,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS