• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2020 10:20

Detail zákazky Z202015531

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2020 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2020 10:20

Základné údaje

Z202015531

OF-216840

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4868966

Objednávateľ

31364501

Železnice Slovenskej Republiky

Klemensova 8, Bratislava, 81361, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stála tabuľa

stála tabuľa, informačná tabuľa, reklamná tabuľa, publicita projektov EÚ

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 35261000-1 - Informačné panely
  • 30195000-2 - Tabule
  • 79822500-7 - Grafické návrhy
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tabulľa
Funkcia
Zabezpečenie publicity projektu financovaného z fondov EÚ po ukončení realizácie projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 400
výška mm 300
hrúbka mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály; sendvičová doska tvorená vrstvami hliník/plast/hliník
tlač plnofarebná, stálofarebná,odolná voči UV žiareniu; priamo na dosku/fólia/samolepka
povrchová úprava laminácia
orientácia na šírku
grafický návrh bude obsahovať text a logá
montáž na existujúce konštrukcie do exteriéru/interiéru
životnosť materiálu a tlače min. 5 rokov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane grafického návrhu.
Vrátane dopravy na miesto/miesta plnenia.
Vrátane montáže. Konkrétne miesto montáže v mieste plnenia určí Objednávateľ.
Realizácia plnenia sa vykoná do 3 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa.
Stála tabuľa bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre informovanie a komunikáciu pre prijímateľov Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020. Požaduje sa grafický návrh spracovať podľa vzoru zverejneného v Dizajn manuále OPII a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom. Potrebné informácie Objednávateľ poskytne v písomnej výzve.
Grafický návrh tabule (súlad návrhu s požiadavkami Dizajn manuálu a s poskytnutými informáciami) musí byť pred jeho výrobou skontrolovaný Objednávateľom. Za tým účelom Dodávateľ doručí grafický návrh v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ spresní v písomnej výzve.
Faktúry budú predkladané v 5 vyhotoveniach, pričom každé vyhotovenie musí byť rovnopis s originálnymi podpismi. Ku každému vyhotoveniu faktúry musí byť priložená kópia povinných príloh v zmysle bodu 11.3., Čl.XI Platobné podmienky VZP.
Číslo účtu Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť totožné s číslom účtu Dodávateľa uvedeným v Zmluve.
Akákoľvek zmena bankového účtu Dodávateľa sa považuje za zmenu Zmluvy, ktorú je možné vykonať len na základe písomného dodatku uzatvoreného v súlade so Zmluvou.
Po zazmluvnení zákazky bude Dodávateľovi systémom EKS odoslaná emailová notifikácia s údajmi (meno, telefónne číslo a e-mail) o kontaktnej osobe Objednávateľa. Pre potreby komunikácie Dodávateľ oznámi meno, telefónne číslo a e-mail jeho kontaktnej osoby do 5 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Zmluvy na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nádražná, Ivanka pri Dunaji, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

20.07.2020 08:00 — 20.10.2020 14:00

1,00 ks

208,93

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2020 09:03

16.07.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 833
 50
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2020 14:29 - Vstupná ponuka 208,93 € Cena bez DPH
13.07.2020 21:37 - Najvýhodnejšia ponuka 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS