31364501
Železnice Slovenskej Republiky
Klemensova 8, Bratislava, 81361, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Stála tabuľa
stála tabuľa, informačná tabuľa, reklamná tabuľa, publicita projektov EÚ
Tovar, Služba
1. Tabulľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie publicity projektu financovaného z fondov EÚ po ukončení realizácie projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka | mm | 400 | ||
výška | mm | 300 | ||
hrúbka | mm | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály; sendvičová doska tvorená vrstvami hliník/plast/hliník |
tlač | plnofarebná, stálofarebná,odolná voči UV žiareniu; priamo na dosku/fólia/samolepka |
povrchová úprava | laminácia |
orientácia | na šírku |
grafický návrh | bude obsahovať text a logá |
montáž | na existujúce konštrukcie do exteriéru/interiéru |
životnosť materiálu a tlače | min. 5 rokov |
Názov |
Vrátane grafického návrhu. |
Vrátane dopravy na miesto/miesta plnenia. |
Vrátane montáže. Konkrétne miesto montáže v mieste plnenia určí Objednávateľ. |
Realizácia plnenia sa vykoná do 3 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa. |
Stála tabuľa bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre informovanie a komunikáciu pre prijímateľov Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020. Požaduje sa grafický návrh spracovať podľa vzoru zverejneného v Dizajn manuále OPII a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom. Potrebné informácie Objednávateľ poskytne v písomnej výzve. |
Grafický návrh tabule (súlad návrhu s požiadavkami Dizajn manuálu a s poskytnutými informáciami) musí byť pred jeho výrobou skontrolovaný Objednávateľom. Za tým účelom Dodávateľ doručí grafický návrh v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ spresní v písomnej výzve. |
Faktúry budú predkladané v 5 vyhotoveniach, pričom každé vyhotovenie musí byť rovnopis s originálnymi podpismi. Ku každému vyhotoveniu faktúry musí byť priložená kópia povinných príloh v zmysle bodu 11.3., Čl.XI Platobné podmienky VZP. |
Číslo účtu Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť totožné s číslom účtu Dodávateľa uvedeným v Zmluve. |
Akákoľvek zmena bankového účtu Dodávateľa sa považuje za zmenu Zmluvy, ktorú je možné vykonať len na základe písomného dodatku uzatvoreného v súlade so Zmluvou. |
Po zazmluvnení zákazky bude Dodávateľovi systémom EKS odoslaná emailová notifikácia s údajmi (meno, telefónne číslo a e-mail) o kontaktnej osobe Objednávateľa. Pre potreby komunikácie Dodávateľ oznámi meno, telefónne číslo a e-mail jeho kontaktnej osoby do 5 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Zmluvy na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa. |
Nádražná, Ivanka pri Dunaji, Senec, Bratislavský, Slovenská republika
20.07.2020 08:00 — 20.10.2020 14:00
1,00 ks
208,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2020 09:03
16.07.2020 09:15
16.07.2020 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.07.2020 14:29 - Vstupná ponuka | 208,93 | € | Cena bez DPH |
13.07.2020 21:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: