• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2020 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2020 13:39
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2020 14:55

Detail zákazky Z202015431

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2020 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2020 13:39
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2020 14:55

Základné údaje

Z202015431

OF-194922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4866328

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

mlieko, mliečne výrobky, vajcia

potraviny, mlieko, mliečne výrobky , vajcia

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551000-5 - Jogurt a ostatné fermentované mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15512900-9 - Smotana na šľahanie
  • 15512000-0 - Smotana
  • 03142500-3 - Vajcia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. mlieko, mliečne výrobky, vajcia
Funkcia
potraviny, mlieko, mliečne výrobky, vajcia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
neochutený jogurt 125g ks 600
acidofilné mlieko balenie 250 g ks 1800
jogurt ovocný smotanový 125g ks 1700
tvaroh hrudkovitý v kelímku 250 g kg 400
mlieko polotučné 1,5%, balenie 250 ml, Tetra Pak ks 300
smotana kyslá 14% obsah tuku, balenie 250g ks 700
maslo, tuk min. 82%, balenie 125g kg 300
syr trojuholníkový, 8 ks v balení, balenie 140g bal. 1500
syr tehla, tuk 45%, Eidam kg 250
smotana do kávy v kelímku, balenie 10 ks bal. 100
vajcia slepačie čerstvé, akostná trieda A, veľkosť L, balenie po 30 ks ks 4500
trvanlivé mlieko polotučné - UHT 1,5% liter 6500
smotana na šľahanie, 33% obsah tuku, balenie 1 l liter 30
tavený roztierateľný syr, tuk v sušine najmenej 48%, 3 ks štvorcové v balení, balenie 150 g (3 x 50g) bal. 1800
syrový krém 1 000 g/1ks ks 60
rastlinný tuk, príchuť maslová, v kelímku 500 g ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
neochutený jogurt množstvo tuku najmenej 2,9 % hmotnostných, sušina najmenej 21 % hmotnostných, balenie 125 g
acidofilné mlieko plnotučné, tuk min. 3,6 %, balenie 250 g
jogurt ovocný smotanový množstvo tuku najmenej 10 % balenie 125 g
tvaroh hrudkovitý tuk min. 2,5 %, v kelimku 250 g
mlieko polotučné 1,5% balenie 250 ml, Tetra Pak
smotana kyslá 14% obsah tuku balenie 250g
maslo tuk min. 82%, balenie 125g
syr trojuholníkový 8 ks v balení, balenie 140g
syrokrém tuk v sušine najmenej 48%
syr tehla tuk 45%
smotana do kávy v kelímku balenie 10 ks, á 10g
vajcia slepačie čerstvé akostná trieda A, veľkosť L, balenie po 30 ks
trvanlivé mlieko polotučné - UHT 1,5% zostávajúca trvanlivosť pri kúpe 6 mesiacov
smotana na šľahanie 33% obsah tuku, balenie 1 l, trvanlivá
tavený roztierateľný syr tuk v sušine najmenej 48%, 3 ks štvorcové v balení, balenie 150 g (3 x 50g)
rastlinný tuk, maslová príchuť 500 g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru sa bude realizovť priebežne počas lehoty plnenia na základe objednávok vystavených objednávateľom (objednávky telefonické alebo emailovou poštou)
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá: Označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list; názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/ dátum spotreby.
Minimálna splatnosť faktúry bude 60 dní
Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín. ( certifikát ISO 22000 )
Dodávateľ dodá tovar v stanovenom pracovnom čase od 7:00 do 10:00
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Tovar bude po objednaní (telefonická objednávka alebo emailová objednávka) dodaný do 24 hodín.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej objednávky alebo emailovou poštou.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním
poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, znehodnoteného tovaru, tovaru s ukončeným dátumom spotreby, tovaru s poškodeným obalom tento tovar neprevziať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová č. 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

3

20 580,00 ks

12 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.07.2020 14:10

15.07.2020 13:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2020 13:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2020 11:39 - Vstupná ponuka 12 900,00 € Cena bez DPH
15.07.2020 13:21 - Najvýhodnejšia ponuka 10 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS