• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2020 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202015398

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2020 12:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202015398

OF-123550

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4861262

Objednávateľ

00634891

Hornooravská nemocnica s poliklinikou Trstená

ul. Mieru 549/16, Trstená, 02801, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Papierový materiál na sterilizáciu

Papierové sterilizačné vrecká, sterilizačná rolka, papier krepový, sterilizačná páska

  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierový materiál na sterilizáciu
Funkcia
Sterilizačné vrecká a rolky na parnú sterilizáciu, obalový materiál a hárky na sterilizáciu, lepiace pásky na sterilizáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sáčok sterilizačný - papier 300x125x610 mm ks 1600
Sáčok sterilizačný - papier 380x125x610 mm ks 3000
Sáčok sterilizačný - papier 110x30x190 mm ks 1600
Sáčok sterilizačný - papier 140x50x330 mm ks 5300
Sáčok sterilizačný - papier 300x75x530 mm ks 500
Sáčok sterilizačný - papier 250x100x380 mm ks 1700
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 100x200 mm ks 11800
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 100x300 mm ks 5000
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 250x485 mm ks 5000
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 100x400 mm ks 9600
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 150x250 mm ks 2650
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 150x300 mm ks 4000
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 150x350 mm ks 9800
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 150x400 mm ks 13050
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 300x510 mm ks 2500
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 250x420 mm ks 13600
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 300x510 mm ks 4000
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 300x400 mm ks 1000
Sáčok sterilizačný - papier + fólia 400x580 mm ks 2000
Rolka sterilizačná - papier + fólia 100x40 mm x 100 m ks 12
Rolka sterilizačná - papier + fólia 150x50 mm x 100 m ks 14
Rolka sterilizačná - papier + fólia 250x60 mm x 100 m ks 10
Netkaná textília - sterilizovaná parou 1200x1200 mm x 125 m ks 16
Lepiaca páska s indikátorom parnej sterilizácie 25 mm x 50 m ks 62
Lepiaca páska bez indikátora 25 mm x 50 m ks 54
Lepiaca páska bez indikátora 50 mm x 50 m ks 207
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sáčok sterilizačný papier s indikátorom para 60g/m2
Sáčok sterilizačný kombinovaný - papier + fólia s indikátorom para
Rolka sterilizačná - kombinovaná
Netkaná textília sterilizovaná parou - medicínsky krepový synteticky zosilnená celulózová netkaná textília, Film: 12/38 ɥm PET/PP modrý laminovaný, Farba: modrá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať uvedené množstvá jednotlivých druhov tovaru, ktoré sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ bude konkrétne množstvá tovaru špecifikovať v jednotlivých objednávkach.
Premet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii.
Doba trvania RD je 12 mesiacov od dátumu uzatvorenia zmluvy, prípadne do vyčerpania zmluvnej ceny alebo množstva a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Plnenie je na základe čiastkovej objednávky verejného obstarávateľa (odoslanej e-mailom).
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru
- termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky od Objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod., sklad MTZ v originálnom balení s dobou použitia min. 12 mesiacov od dňa dodania tovaru,
- súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy z EKS a číslo objednávky.
Zmluvné ceny a platobné podmienky
- Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
- ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti verejný obstarávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia
- cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru vrátane nákladov na dopravu a dodanie tovaru do miesta plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa.
- zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany.
Sankcie
- v prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý,
- v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry Dodávateľ má právo požadovať od objednávateľa úrok z omeškania v zákonom stanovenej výške.
Ukončenie zmluvného vzťahu
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach,
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany Dodávateľa a jeden mesiac zo strany Objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
- objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom, podstatné porušenie je špecifikované v upresnení
V zmysle platných OPET sa zmluvné strany dohodli na prehodnocovaní cien tovaru počas platnosti Rámcovej dohody minimálne za obdobie šiestich mesiacov. Zmluvné strany musia vychádzať aspoň z troch cenových ponúk na identické, alebo zastupiteľné tovary.
Názov Upresnenie
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej a funkčnej špecifikácii. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu (možné poslať e-mailom) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát (možné poslať e-mailom). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, sadzba DPH v % a cena s DPH (možné poslať e-mailom). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predloženie bezplatných funkčných vzoriek plnenia po jednom ks z každého druhu, ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii (vzorky predložiť v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 17:00 hod., kancelária OPAČ). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť Doklad (originál alebo úradne overenú kópiu) o oprávnení dodávať tovar podľa §32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 alebo registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov (registračné číslo možné poslať e-mailom). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Opakované nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve (do 3 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky) Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mieru 549/16, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 ks

13 598,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.07.2020 12:22

13.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2020 14:03 - Vstupná ponuka 13 598,46 € Cena bez DPH
08.07.2020 14:03 - Najvýhodnejšia ponuka 13 598,46 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS